Waar kan ik in het centrum een mooie lijst kopen? Ik heb een poster (die ik nog moet printen ergens), wil een beetje mooi posterformaat en een zwarte lijst. Ben echt een noob in dit soort dingen
Xenos
Ik moet morgen mān baas uit Zweden mee uit lunchen nemen en ik moet kiezen waar. Iemand nog een fantastisch idee ergens in de buurt van het Leidseplein, waar ze ook nog een beetje snel zijn (we hebben een uur)? Ik probeer iets originelers te verzinnen dan de plekken waar we altijd heen gaan (Palladium, In the City, Biertuin bijvoorbeeld). Balie is op zich een optie. Maar is er meer?
Buffet van odette, rijks?
Stanislavski?
Cafe Morlang, Cafe Herengracht?
Waarschijnlijk al te laat maar Cafe Americain voor ouderwetse allure.
Wat zijn jullie favoriete vintage/kringloopwinkels in Amsterdam (Centrum)?
Beetje late reactie maar ik ben fan van dr beyk! Ze komen aan huis dus je bent je fiets niet enkele dagen kwijt. Jij geeft van te voren aan wat er moet gebeuren en als ze er zijn doen ze dat gewoon en kan je een babbeltje met ze maken. Je ziet dus gewoon wat er allemaal gebeurd en de prijzen zijn niet hoger dan bij een winkel geloof ik.
Oja! Volgens mij heb ik die man weleens eerder mn fiets laten repareren maar dat was ik vergeten. Dank allemaal! @Tsundoku @Chuckie @pineapple
Waar zijn jullie naartoe gegaan?
Stanislavski/Schouwburg uiteindelijk! Thanks voor alle tips @oversized @krabpaal @tantebetje @hypogrietje
We are vintage op de 1e van swindenstraat vind ik leuk, niet te duur en aparte dingen. Zelfde winkel op de kinkerstraat is wat duurder en wat uniformer met huidige mode, ook wel tof. Rumors (allebei) in de 9 straatjes is van dezelfde eigenaar, kan daar ook goed slagen. Check verder vooral de videoās van Roosmarijn Koster voor toffe adresjes, ik wil door haar graag een keer naar de kiloshop (en dan echt de loods)
Thanks die heb ik opgeschreven! Binnenkort even een dagje plannen, nu al zin in. Zelf ben ik fan van Time Machine Vintage, vanwege het Amerikaanse assortiment, maar wel prijzig.
Ben helemaal fan van de videos van Roosmarijn Koster, maar niet van wat ze koopt!
Fietsslotpech.nl moet je absoluut vermijden. De kerel die daar werkt is gestoord. Hij werkte eerst voor een ander bedrijf en ik had daar eens een aanvraag ingediend voor bandplakken. Maar kreeg geen reactie dus andere mobiele fietsenmaker gebeld. Toen sāavonds laat (echt half elf ofzo) belde hij ineens drie keer. En smsāen. Dus ik reageerde met dat ik al een ander had ingeschakeld. Belde hij nog twee x en smsāen. En midden in de nacht ook nog een x. Steeds met waarom ik een ander had ingeschakeld enzo. En toen paar maanden later kreeg ik ineens een sms van hem, dat hij zān eigen bedrijf was begonnen. Dus hij had alle telefoonnummers gestolen van zān oude werk. Heb melding gemaakt bij meldpunt AVG.
Hebben mensen hier ervaring met een musicalgroep of iets dergelijks? Ik zou graag weer eens een musicalproductie willen doen met een groep, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken. Ik ben 23 en student. Heb wel al bij de VU en UVA gekeken, maar misschien hebben jullie tips?
Heeft Crea niet iets? Volgens mij heb ik weleens zoiets bij hun zien langskomen!
Ja, daar heb ik gekeken maar het lijkt vooral gefocust op zang. En ik wil dan eigenlijk ook het spel erbijā¦ Maar ik ga wel even mailen hoe het precies zit!
O wat jammer! Ik kan me herinneren dat ze dat weleens hebben gehad, maar nu begin ik te twijfelen Ik zou ze mailen, misschien weten zij anders nog een andere plek!
Waar in Amsterdam kan je de lekkerste bonbons kopen die ze ook nog bezorgen? Of anders een mooie bloemenwinkel?