Het Amsterdamtopic

Burgermeester is mijn lievelings! Aanrader is sowieso de meester burger en als je niet kan kiezen drie kleine :hamburger: :hamburger: :hamburger:
Grote plus is dat het ook niet duur is.

1 like

Wat is jullie favo vega(n) tent in Amsterdam?

1 like

Mr & Mrs Watson denk ik! Maar hangt er vanaf waar je precies naar op zoek bent

Weten jullie een leuk restaurant waar je met je familie kunt eten voor een verjaardag? Het hoeft niet heel chique, maar wel iets specialer dan sate met frietjes. Lekkere wijn is een pre.

De tulp! Was ik maandag. Super lekkere merlot wijn en plankjes als eten.

1 like

Café binnevisser, bar centraal, Rijsel, boca’s

1 like

Ja binnenvisser is heel leuk!

2 likes

De Tulp is superleuk! Maar zou ik niet zo snel gaan eten met familie voor een verjaardag, want je verstaat elkaar amper.
Ik zou Fisk (mits je van vis houdt ;)) of Pekelhaaring aanraden!

1 like

Weet iemand een plek om af te huren voor een feestje voor ca. 100/150 man? Ik wil volgend jaar met twee vriendinnen een feest geven want we worden alledrie 30. We zoeken een plek met een deel om te borrelen, maar dansruimte is belangrijker. Voor het beeld: heb zoiets als Roest in m’n hoofd maar dat is wel wat te groot.

Roest is volgend jaar dicht! Pllek of noorderlicht?

2 likes

Ja, ik moest ook meteen aan Noorderlicht denken.
(net zoals @Okapi)

1 like

Heeft iemand tips waar ik een goedkope fiets kan kopen?

Ik studeer nu voor een paar maanden in Amsterdam en ik reis er elke dag met de trein naartoe. Moet alleen steeds op en neer tussen Roeterseiland en Science Park en dat is met OV vrij onhandig

Wat dacht je van een Swapfiets voor een paar maanden? 15 euro per maand, inclusief onderhoud! En als hij gestolen wordt, 40 euro eigen risico en je krijgt een nieuwe. www.swapfiets.nl

Beetje late to the party, maar: Vegan Junk Food Bar & Dophert.

Ik heb mijn fiets hiervandaan, was €55.

Weet iemand een goede kleermaker waar ik m’n Levis broeken kan laten aanpassen (aan de onderkant wat meer ‘skinny’ maken)? Het liefst rondom Jordaan, maar alle tips zijn welkom!

Jaaaa! Mag ik mijn favo kleermaker promoten. Kleermaker Rozengracht, op nr 216. Hij is ook de kleermaker van de mannen afdeling van de Bijenkorf. Echt heel goed, niet duur en snel. En lieve hardwerkende mensen.

4 likes

Ik ging altijd naar Het Zwarte Fietsenplan voor reparaties e.d. Maar een aantal locaties zijn nu alleen nog maar voor fietsverhuur ipv reparatie :cry: Welke fietsenmaker in het centrum/ Oost/ Noord is eerlijk en goed? Vooral dat eerlijk is belangrijk aangezien ik als blonde vrouw altijd wordt opgelicht.

In de Rivierenbuurt kan ik Bikeshop66 aanraden

1 like

Ik vind die onder station Muiderpoort chill, ook ruime openingstijden enzo.
En @Pantalones, je kan ook bij ASVA studentenunie een fiets kopen, die zijn ook via traderfm geloof ik, maar niet duur!

1 like