Het Amsterdamtopic

ik zit bij deze TrainMore! Ik vind 't een prima sportschool, het heeft wat i nodig heb qua gewichten en heel af en toe een lesje. Ik vind wel dat er redelijk vaak een machine stuk is, maar misschien is dat gewoon omdat dat precies de dignen zijn die ik nodig heb en dat het me daardoor opvalt.

1 like

OneFit!
(Heb ik ook)

1 like

Iemand ooit bij ā€˜de Tulpā€™ geweest? Was het een aanrader? :blush:

Jaaa echt een van mn favo lunchplekjes! De Marokkaanse soep en de sandwich met kip en avocado zijn mijn favo! Voor diner ben ik er nooit geweest

1 like

Ook leuk om Ā“s avonds een drankje te doen! Ze hebben een groot terras.

1 like

@anon808047 @soleado Ik ga er vanavond eten maar als zowel lunch al drankjes goed zijn, is het eten vast ook goed! :blush:, thanks voor reacties!

Ja is superleuk! Het eten, zowel lunch, diner als borrel, is er erg goed!
Ik heb er afgelopen jaar mā€™n verjaardag gevierd, was top geregeld!

1 like

Iemand ervaring met Bi.kebo.xx? Of iets dergelijks? Ik zit na te denken over een fietsenstallingā€¦ Ik fiets waarschijnlijk niet elke dag en ik vind het wel een fijn idee om mijn fiets netjes weg te zetten :see_no_evil:

Ik wil graag mijn platenspeler verkopen, maar de ā€˜verkoopā€™-facebooks waar ik me bij aangemeld heb lijken non-actief ofzo? Ze nemen me niet aan in elk geval. Iemand nog een facebookgroep in Amsterdam die wel werkt?

Amsterdam Yard Sale?

1 like

Thanks, ga ik proberen!

Het is nog maar wat over achten en ik verveel me dood. Zijn er toevallig Amsterdamse forummers die zin hebben om nu spontaan ergens een drankje te doen? (Ik denk ik probeer het gewoon.)

Omg Ben net toch maar naar mā€™n ouders gegaan :sob:. Ik wil wel voorstellen om die mega ~ party ~ meet een keer echt te organiseren !!!

Jammerrr! Maar wat? Een mega party meet? Gelukkig is die nog niet geweest want dan kan ik daar nog van de party zijn!:grin:

Haha ja we hadden het erover gehad in dit topic!! Moet je ff 2 maanden terug scrollen denk ik :biggrin:

1 like

Ik lees dit te laat en morgen werken etc maar ik vind het echt leuk dat je hier een oproep doet, en was als ik een lege avond had gehad waarschijnlijk wel met je meegegaan!

Ja, ik ook @eitje!

Waar in Amsterdam eet je een echt goede hamburger?

The Beef Chief of Smokinā€™ Barrels. Misschien Geflipt. The Butcher is ook wel okĆ©, evenals Cannibale Royale.

2 likes

Yes deze allemaal! En Braai!