Ik ga niks meer uitlezen voor 1 november, dus alvast de oktober wrap-up. Oktober was best een goede leesmaand, in aantal boeken (6) en las ook goede/fijne boeken!
11/22/1963 - Stephen King De laatste 200 pagina’s vond ik wat traag gaan, maar dit is zeker een van mijn favoriete boeken van 2021!
They both die at the end - Adam Silvera Origineel verhaal maar net wat onuitgewerkt. Ik ben niet zo’n YA lezer, leest wel makkelijk weg ondanks het zware onderwerp.
Hier komen wij vandaan - Leonieke Baerwaldt Aanrader! Heel origineel, modern sprookje.
All the young dudes Strict genomen geen boek maar een (online) Harry Potter fanfiction. Heerlijk om weer eens een nieuw verhaal in de Harry Potter wereld te lezen, hij is ook echt lang. Ik wil meer delen!
Valse getuige - Karin Slaughter () Ik moest me even over de teleurstelling heen zetten dat dit boek niet in de Will Trent/Sara Linton reeks afspeelt, maar Karin Slaughter is eigenlijk altijd goed en spannend. Dit boek speelt tijdens de corona crisis en vond dat het enige minpuntje; ik heb niet zo’n zin om te lezen over mondkapjes etc.
7B - Aafke Romeijn () Deze heb ik geluisterd en vond 'm soms wat moeilijk te volgen. Er gebeurd heel veel maar tegelijkertijd ook juist weer niet. Het boek speelt zich af in de toekomst en er zijn veel hedendaagse dilemma’s beschreven (kinderen op social media, terrorisme, ziekten a la corona inclusief quarantaine en regels voor afstand etc). Dit boek en haar eerdere boek met dezelfde thema’s (Concept M) intrigeren en daarom wil ik ze lezen, maar vind het niet per see super goede boeken.