Het algemene boekentopic (Deel 2)

Heb het boek nu weggelegd. Op naar het volgende boek!

6 likes

Vandaag weer naar bibliotheek geweest.
En ben begonnen in: schorshuiden door Annie Proulx

1 like

Stond dit boek vandaag al voor mij klaar :scream::star_struck: Nog even het eerste deel van Harry Potter uitlezen en dan gaan we hier mee beginnen.

8 likes

Ben nu halverwege Malibu Rising van Taylor Jenkins Reid en echt leuk dat er personages uit Evelyn Hugo in voorkomen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heb dit boek ook gereserveerd bij de bieb, ben benieuwd hoe lang ik erop moet wachten. :joy:

1 like

Blijkbaar heeft deel 3 van The Founders al een titel en cover :open_mouth: @DaintyDream Jij had Foundryside ook toch?

1 like

Crazy rich asians deel 2 :star::star::star::star: Ik vind de boeken van Kewin Kwan echt leuk en grappig, leest lekker makkelijk weg.

The midnight library :star::star::star: Vond het een leuk boek en ook in een keer uitgelezen maar zo jammer dat er niet dieper op het magische aspect werd ingegaan. Wellicht was dat ook niet totaal de insteek van het boek maar had dat wel echt leuk gevonden.

Ik lees nu The Family upstairs, hierna lijkt het mij wel leuk om iets te lezen met een beetje magie. Iemand een idee?

3 likes

Recentelijk de eerste twee gelezen, boek drie komt in november uit. Misschien dit iets?

1 like

Ik heb zojuist drie nieuwe boeken gekocht

8 likes

Die edities van classics zijn zo leuk hè :pleading_face:

Ja ik wil ze allemaal haha, ook helemaal niet zo prijzig. Deze was tien euro

1 like

Hé, heeft Libba Bray een nieuwe serie?! Ik was altijd dol op de Gemma Doyle-boeken. Kun je iets vertellen over deze?

The Humans heb ik ook nog liggen. Heel benieuwd!

Ben nu op de helft van 22-11-1963 :hot_face:. Het is dat het zo’n leuk boek is, maar er komt geen eind aan haha.

Het is geen nieuwe reeks! Ze worden door Fairyloot opnieuw uitgebracht, aangezien van deze kwartetreeks geen matchende (hard)covers bestaan.

Het speelt zich af in 1920, New York. Het zijn paranormal mystery’s, ik heb ze zelf nooit gelezen (wil ik wel al jaren, maar nooit gekocht om bovenstaande reden). Wel heeeel benieuwd naar, omdat ze wel populair zijn!

1 like

Oh ik vind die linnen boekcovers zo mooi, ik heb deze ook❤️ Wil nog meer klassiekers voor in mijn boekenkast.

Ik heb hem net opgehaald bij de bieb, schrok wat van hoe dik het boek is😂. Even moed verzamelen om erin te beginnen nadat ik ander boek uit heb.

2 likes

Ik heb hem gereserveerd in de bieb!

Love dit van Blossom Books, nu weet ik tenminste goed wat ik kan verwachten.

2 likes

Oh wow dat zouden ze met elk boek moeten doen!

1 like

Kent iemand deze boekenreeks? Dit was echt mijn favoriete reeks toen ik jonger was. Vond het zoo ontzettend leuk.

1 like

Jaaa ik! Was ook mijn lievelings vroeger. Heb alleen het laatste deel nooit gelezen dus nu weet ik niet hoe het afloopt en het is inmiddels zo’n 10 haar geleden dat ik die boeken las dus dan zou ik om het laatste deel te kunnen snappen eigenlijk de hele serie opnieuw moeten lezen maar denk niet dat ik daar zin in heb haha. De serie wordt ook best slecht beoordeeld op goodreads

1 like