jaaaa woehoe! die illustraties zijn ook zo prachtig.
Heeft iemand Under the Whispering Door al gelezen? Ik lees hem nu, maar het valt me zo tegen. Moet mezelf er echt toe zetten om verder te lezen.
Ik vond The Klune’s vorige boek zo mooi, maar deze heeft niks weg van de vorige. De personages voelen heel tweedimensionaal en het verhaal blijft maar kabbelen. En character development is er wel, maar het voelt heel opeens. Alsof de hoofdpersoon Wallace van de een op de andere dag opeens tot inkeer komt.
Al met al ben ik super teleurgesteld, want ik had zo uitgekeken naar dit boek. Misschien had ik té hoge verwachtingen na Cerulean, maar het heeft niks van de magie en de fuzzy feelings.
Ik heb dit ook gelezen en vond het even wennen, maar daarna merkte ik het niet meer.
Ik hoop dat je doorzet, want ik vond het een geweldig boek! Echt enorm van genoten!
Dankje voor deze tip, ik vond hem prachtig! Heb hem ook in 2 dagen uitgelezen. Wat ik soms ook wel “zonde” vind haha. Ben benieuwd of haar andere boeken ook zo super zijn.
Ah leuk om te horen! Ik ben ook heel benieuwd naar haar andere boeken (iemand raadde al The Miniaturist aan hierboven), maar ik moet van mezelf echt mijn korte termijn tbr-stapel eerst uitlezen (nog 6 boeken dus het einde is echt in zicht).
Soms zou ik willen dat je boeken kon ontlezen, gewoon om terug dat gevoel te krijgen van de eerste keer dat je iets las.
Ja hé je kan het herlezen maar het gevoel wat je krijgt is nooit hetzelfde als de eerste keer.
Ik heb 'm ook gelezen en vond het zo’n afbreuk doen aan het boek. Heb me er de eerste 150 pagina’s doorgeworsteld en daarna ging het wel. Verder wel een goed boek!
Ben je dan overal lid van? Ik kom nergens tussen. Ik wil ook zulke mooie special editions
Nee haha, vandaag vanaf 14:00 was de general sale! Ik ben geabonneerd op Illumicrate en Goldsboro (GSFF)!
https://www.fairyloot.com/product/the-diviners-by-libba-bray-signed-deluxe-set/
Ik ben nu een boek aan het lezen en ben halverwege. Ik kom er alleen maar niet in. Zouden jullie het boek wegleggen of doorlezen? Het is geen stom boek maar het leest ook niet super lekker
Ik zou stoppen! Zonde van je tijd want er zijn zoveel leuke boeken die het lezen wel waard zijn. Anders even het laatste hoofstuk lezen nog als je het einde wilt weten en dan gewoon met wat nieuws beginnen.
Ik lees altijd door, dan weet ik aan hrt einde in ieder geval zeker of het niets was
Ik lees altijd door (onder het mom van “je haalt er altijd wel iets uit”), heb de afgelopen jaren maar 1 keer een boek weggelegd omdat ik er echt niet doorheen kwam, maar ik weet niet of dat de beste strategie is want uiteindelijk zijn er zó veel boeken op de wereld dat het zonde is je tijd te verdoen aan een ‘slecht’ boek.
Wat grappig het verschil in de antwoorden. Tijd voor een poll. Bij een stom /saai/mwah boek wat doe je dan?
- Ik lees altijd door
- Ik stop als ik er niks aan vind
- Fifty-fifty
- Ik lees het laatste hoofstuk
- Ik blader heen een weer in het boek
- Ik doe er een eeuwigheid over om hem dan uit te lezen
- Ik ben net zo snel klaar als bij een leuk boek
- Anders
0 stemmers
Vroeger las ik boeken altijd uit, hoe stom ook. De laatste tijd leg ik een boek weg als ik het niks vind! Zonde om m’n tijd te verspillen. Er zijn echt zo veel leuke boeken.
Ik heb dit nu met een luisterboek,
Met een normaal boek zet ik 9 van de 10 keer door, maar dat kost me nu heel veel moeite, omdat het ook echt heel langzaam op gang komt
Als ik op de helft ben en ik vind het nog niks, leg ik het weg. Zoveel leuke boeken, zo weinig tijd voor stomme boeken. Tenzij bv de schrijfstijl me irriteert maar ik wel het verhaal wil weten, dan lees ik wat vluchtiger of alleen het laatste hoofdstuk nog in combinatie met een online Samenvatting. Voel me dan trouwens wel weer helemaal middelbare school scholier want zo heb ik mijn examens gehaald (spoiler: het einde van het boek pride&prejudice is anders dan het einde van de film. Leerde ik tijdens het mondeling examen).
Ik lees inderdaad meestal ook tot ongeveer het midden en mocht ik het dan nog niks vinden leg ik hem weg. Laatst ook nog gedaan en heb nu weer veel zin om te lezen, met dat andere boek totaal niet. Alleen maar zonde van je leesmood ook zo’n boek waar je niet lekker inkomt