Het algemene boekentopic (Deel 2)

Voor de zekerheid in spoiler, maar

Illumicrate Empire of the Vampire

Kijk hoe mooi deze editie is :sob:

Zodra ik de editie van Goldsboro binnen heb, zal ik ze eens naast elkaar leggen en vergelijken! Die vind ik ook echt mooi. Hopelijk hebben ze het VAT probleem gauw eens een keer opgelost, ik wil mijn boekennn

11 likes

Wauw prachtig! :heart_eyes: Volgens mij is jouw boekenkast echt de hemel met al die speciale edities haha.

3 likes

6 likes

Ik heb eight detectives van alex pavesi uitgelezen vandaag, zat slim in elkaar en las lekker weg. De opbouw van het boek was ook fijn, heel gestructureerd. De ‘ontknoping’ dat Julia de verhalen had herschreven en alle originele hoofdstukken werden uitgelegd vond ik een beetje verwarrend, maar het laatste hoofdstuk was wel weer pakkend. Ook vond ik het interessant en verfrissend hoe er eigenlijk acht boeken in één boek zaten. Leuk voor liefhebbers van murder mysteries :star::star::star::star:

1 like

Iemand de nieuwe Sally Rooney al gelezen?

Ik merkte dat ik me echt ergerde aan de hoeveelheid seks. Absoluut niet uit preutsheid of wat dan ook, maar op een gegeven moment draaide ieder hoofdstuk uit op ‘he put his index finger inside her’ en had ik het gevoel dat ik een 50 shades zat te lezen. Juist de dialogen/omschrijving van gevoelens vind ik normaal heel mooi bij Rooney en miste ik nu een beetje

2 likes

Vakantie gehad, dus best veel gelezen!

9 likes

Ik vond deze ook minder, te gemaakt naar mijn mening. Vond dat er door de hoofdpersonen erg moeilijk werd gedaan om niks. En de e-mails tussen Eileen en Alice, waarin maatschappelijke issues werden besproken, boeiden mij ook niet echt.

Ben benieuwd of meer mensen hier m al gelezen hadden en wat jullie vonden!

3 likes

OMG zo mooi!! Ik vind deze en die van Goldsboro ook de mooiste, echt twee parels naast elkaar! Staan in deze de illustraties in kleur?

Ik ga er vandaag in beginnen met lezen, hoop dat het lukt met het Engels

Mijn boeken van september. Veel gelezen, want ik had nog vakantie.

10 likes

Drie boeken maar. Zomerloof is erg leuk, gelukkig komen daar nog twee delen van.

5 likes

Zes boeken en allemaal tegenvallers. Ben nu al een tijdje bezig in 22-11-1963 en vind die fantastisch!

6 likes

Hof van zilveren vlammen ****: gebeurt eigenlijk te weinig
Piranesi ***: te lange opbouw
Greenwood ***: ik vond de manier van terug in de tijd heel leuk maar soms werden er te veel bladzijdes gebruikt om weinig te zeggen en ik vond die meid uit het heden stom.
The Girl Who Speaks bear ****: leuk vermakelijk kinderboek!

Voor mijn doen heel weinig gelezen, vooral omdat ik 2 weken vakantie had maar het laatste boek was in het Engels en dan lees ik nogal traag.

2 likes

Ik ben ook 22-11-1963 aan het lezen. Goddank een verslavend boek haha, want wat een dikke pil!

2 likes

Echt he! Ik was begonnen als luisterboek maar wilde er sneller doorheen omdat hij zo goed was dus toen toch gekocht. Hij is alleen zo dik dat ik vaak 's avonds niet zo’n in heb die in bed te lezen haha. Ben nu volgens mij bijnaaaa bij de ontknoping.

Hoe vond jij Goed werk (behakve de 3 sterren dan)? Stonden er iets van tips in waar je wat aan gehad hebt? En is het op een prettige manier geschreven? Ben met dit soort boeken altijd een beetje bang voor heel Amerikaans schreeuwerig happy vibes (Maargoed, ze is natuurlijk Nederlandse) of super belerende toon.

Ik heb gisteren Ongetemd van Glennon Doyle gelezen. Een beetje te woo woo naar mijn smaak en eigenlijk ook niks nieuws wat erin verteld wordt.

Ik heb alleen Home before dark van Riley Sager gelezen, want een drukke maand!
Maar vond hem heel tof, lekker spannend.

5 likes

Al even geleden dat ik deze gelezen heb, maar vond hem echt heel goed!

Ik heb uiteindelijk toch nog 6 boeken gelezen deze maand:

Sprookjes van Overal - Thé Tjong-King :star: :star: :star: :star:
The Song of Achilles - Madeline Miller :star: :star: :star: :star: :star:
WildSpark - Vashti Hardy (Heel leuk, deed me denken aan Nevermoor en ik hoop dat het een serie wordt) :star: :star: :star: :star:
Mystery of the Night Watchers - A.M. Howell :star: :star: :star:
The House With Chicken Legs - Sophie Anderson :star: :star: :star: :star:
The Midnight Hunt - Benjamin Read & Laura Trinder :star: :star: :star: :star:

6 likes

Ik vind het wel oké. Niet belerend of superenthousiast. Ik heb er vooral qua emailgebruik wel een en ander uitgehaald. Maar als je lid bent van het membership staat er weinig nieuws in. Ben sowieso wel fan van Structuurjunkie, daarom heb ik hem vooral gekocht.