Het algemene boekentopic (Deel 2)

@DaintyDream Ik baalde zelf ook wel dat ik de Litjoy edities van Strange the Dreamer en Muse of Nightmares uiteindelijk niet gekocht had, maar ik zie nu ook deze foto’s voorbijkomen:

Misschien toch maar goed, ze hebben nog altijd niet op klachten gereageerd. :sweat_smile:

Leuk om dit zo te zien!

1 like

Die reactie van @LastYoungRenegade zo op jouw bericht @Foucher haha.

Wat een treurnis zeg dat ze dit hebben gedrukt en op geen een klacht reageren. Waren dit ook nog eens duurdere luxe boeken?

1 like

Het was een set, $50 per boek 🥲

Ik ga beginnen aan deze, ben benieuwd!

afbeelding

3 likes

Ik ben nu They Both Die at the End van Adam Silvera aan het lezen. Ben op de helft, maar ik kom er echt niet in? Hoop dat het nog beter wordt. Op zich geen dik en moeilijk boek, dus ik lees het wel uit, maar ik vind tot nu toe de karakters ook nog niet heel boeiend. Jammer, want ik las juist zulke goede reviews.

Edit: ik kom er nu pas achter dat dit boek een TikTok-hype is. Daarom lag ie dus vooraan in de boekhandel hahaha :older_woman:t2:

3 likes

Ik heb ineens zin in een herfst/winterboek, iemand een tip?

Ik vond dit boek ook niet heel boeiend eigenlijk.

2 likes

Ik heb hem jaren terug gelezen, maar was ook niet zo onder de indruk. Drie sterren gegeven geloof ik. Ik vond het ook jammer dat er niet meer op de wereld werd ingegaan.

2 likes

De winternacht (winternight) trilogie van Katherine Arden!

4 likes

Oh wow wat slecht. Ook dat ze niet reageren! Toch wel blij dat ik het niet heb gedaan :sweat_smile:

Ik vond het ook niet bijzonder fantastisch, duurde even voor ik er in kwam omdat de hoofdstukken vaak wel erg kort waren. Uiteindelijk vond ik het wel redelijk goed in elkaar zitten/had het interessante aspecten, maar het had zoveel beter kunnen zijn met wat (imo) kleine aanpassingen

1 like

De Nachtegaal van Kristin Hannah, ik moet er even van bijkomen.:sob:

3 likes

Daisy Jones uitgelezen, mis de personages nu al :cry:

Spoiler Pete

Vond het trouwens echt grappig dat ik niet had gemerkt dat Pete nooit zelf aan het woord is gekomen, totdat ie dat zelf zei op de laatste bladzijde :joy:

1 like

Against the Loveless World (Susan Abulhawa) uit, :star::star::star::star::star:

Aan iedereen die graag leest over (sterke) vrouwen in andere culturen: lees dit!

1 like

Ik ben Cujo aan het lezen maar ik word gek van de hoeveelheid komma’s die worden gebruikt in het boek. Het boek is in het Nederlands en ik weet dus niet of dit ook in het Engels het geval is maar ik heb echt moeite om de zinnen vloeiend te laten lopen.

Dark Objects heb ik uit! Wat kan Flynn goed de spanning erin houden en originele plots bedenken. Ik ben fan! Ik heb nu alle bibliotheekboeken uit en ga dit weekend nieuwe uitlenen.

Ik heb gezien dat begin september het nieuwe boek van Sally Rooney uitkomt. Eigenlijk wil ik geen nieuwe boeken kopen totdat mijn TBR-stapel aanzienlijk geslonken is, maar ik vind haar zo fijn schrijven. :sweat_smile:

4 likes

Super leuk nieuws! Ik vind ook dat ze fijn schrijft. Al lees ik dan de vertaling. Hopelijk komt die ook snel uit dan.

1 like

Ik moet eigenlijk aan Dune beginnen, omdat de serie in oktober begint (en ik denk dat ik de tijd wel nodig heb voor dit boek). Ik heb net een andere sci-fi uit en er dus nog helemaal geen zin in. 🥲 Ik ben heel slecht in meerdere boeken tegelijkertijd lezen, dus ik denk dat ik eerst nog even iets anders doe en dan misschien Dune.

Tegelijk dacht ik!

2 likes