Nou eindelijk heb ik hem! Ik ben echt benieuwd en heb hoge verwachtingen, ook door berichten hier.
Eerst nog de Duistere Machten serie lezen van Cassandra Clare en dan Addie!
Nou eindelijk heb ik hem! Ik ben echt benieuwd en heb hoge verwachtingen, ook door berichten hier.
Eerst nog de Duistere Machten serie lezen van Cassandra Clare en dan Addie!
Mijn mini haul. Ik koop echt weinig fysieke boeken de laatste tijd, maar had echt even zin om naar de boekhandel te gaan haha Zocht eigenlijk nog House in the Cerulean Sea, maar die kon ik niet vinden.
Huh ik keek even op book depository (jaja I know support your locals enz) maar zijn die boeken nou zoveel duurder geworden daar? zou dat door brexit komen?
Dat was mij inderdaad ook opgevallen!
Volgens mij wel, ja. Bizar, ik kocht daar altijd koopjes juist
Ja en door de wijzigingen omtrent invoer. VAT zit nu al bij de prijs in.
Vandaag the House We grew up in van lisa jewell, uitgelezen. Vond het een saai boek, gebeurde niet veel in. En irriteerde me kapot aan die moeder.
Update: heb hem alweer weggelegd haha. Kwam er totaal niet in. Nu begonnen aan The mist van Stephen King.
Film al gezien? Anders is die misschien nog leuk!
Nee nog niet! Ik zie dat hij best hoog scoort op imdb (7.8), dus goed idee om hem te kijken.
Als het je qua principes niet uitmaakt kan je beter bij Amazon (nl of de, hebben af en toe ietsss ander aanbod) bestellen. Bookdepository is ook van hun dus dat maakt verder niet veel verschil…
Pfoe, Max, Mischa en Tet is een hele kluif! Ik ben nu de 1000 pagina’s gepasseerd en moet er nog 200. Hij mocht wat mij betreft wel twee keer korter zijn. Maar Johan Harstad kan wel echt schrijven, heel indrukwekkend.
Haha ik zit op 200! Zit er wel eindelijk in dankzij de challenge
Oeh succes! Maar misschien valt het jou mee🙂 ik moet van mezelf minimaal 100 pagina’s per dag erin lezen, dan loopt het wel door.
Ik ben in boek 6 (en 7) bezig van mijn vakantielijst lees op mijn ereader Survive the Night van Riley Sager en fysiek The Sellout van Paul Beatty. Heeft iemand die laatste wel eens gelezen? Even inkomen maar wow echt bizarre satire haha
Gister heb ik alle ongelezen boeken uit mijn boekenkast gehaald en in mijn slaapkamer neergezet met als doel deze allemaal te lezen voor het einde van het jaar. Ongeveer 3 boeken per maand. Gelijk maar herfstig aangekleed en foto’s gemaakt voor mijn bookstagram
Wat een goed idee en goed te doen, je hebt blijkbaar een vrij bescheiden fysieke TBR haha!
Wil dat op zich ook doen, maar het zijn onder andere veel sequels die ik niet kan lezen, omdat ik alles van het eerste boek vergeten ben. Helaas niet overal recaps van te vinden.
Oh @DaintyDream het bovenstaande klonk misschien lullig, maar bedoelde dat natuurlijk niet zo
Empire of Gold vond ik een hele goede afsluiter van de trilogie trouwens! Weet je al welke je als eerste wil gaan lezen?
Oehhh supermooi! Echt herfst en witchy vibes haha. Ook veel boeken op je tbr die me erg leuk lijken!
—
Ik ben gisteren begonnen in Dragonfly in Amber van Diana Gabaldon met 976 pagina’s Vind het altijd echt een stap om zo een dik boek op te pakken dus had hem nu meegenomen op vakantie zodat ik wel moest haha