Ik was ook erg lovend toen ik er in aan het lezen was maar het einde vond ik dan weer wat minder. Ik ging ook echt nadenken over mijn eigen leven inderdaad. Het einde vond ik alleen een beetje makkelijk/snel in elkaar gezet in vergelijking met de rest van het boek.
Gisteren Dr. Sleep (vervolg Shining) uitgelezen en ik ben toch van mening dat ik De Shining een stuk beter vind dan dit boek. De sfeer die rondom de Shining hangt is echt een stuk anders (beter) dan in Dr. Sleep.
Paulien Cornelisse heeft wat van haar boeken als podcast op Spotify gezet (door haar ingesproken). En Aafke Romeijn heeft haar boek Concept M erop staan.
Ja ik snap wel wat je bedoelde. Had ook wel op een ander einde gehoopt ofzo.
Spoiler einde
Ze was zo gelukkig met Ash in dat leven, dus ik had gehoopt dat dat nog een vervolg zou krijgen. Leuk hoor, dat ze mrs. Elm op ging zoeken, maar het cirkeltje was voor mij rond geweest als ze Ash uiteindelijk alsnog had uitgevraagd ofzo.
Ben je van plan de film ook te gaan kijken van Dr. Sleep? Vond ik verrassend goed!
Huh, ik was volledig in de overtuiging dat ze dat gedaan had. Wat stom, slordig gelezen dan.
Ik ben in deel 2 bezig van de MaddAdam trilogie, nu op 1/3e. Moest er even inkomen omdat het eenzelfde tijd en wereld is als deel 1 maar met andere personages. Vind het wel heel leuk dat er wat verwijzingen zijn naar personages en gebeurtenissen uit deel 1.
Heb nu door de challenge wel heeeeel veel boeken opgeslagen in mijn to read. Lang leve de âdit leven is te kort om alle boeken te lezenâ anxiety haha.
Naast S. van J.J. Abrams ben ik gisteren ook begonnen in Max, Mischa & het Tet-offensief. Het is inderdaad nogal inkomen de eerste 100 paginaâs, maar het boek leest wel lekker weg ofzo. En Harstad schrijft heel goed, ik ben echt onder de indruk.
Die had al een keer gezien en heb hem gisteren weer aangezet om te kijken of het veel overeenkomsten heeft met het boek. Tot nu toe best veel overeenkomsten!
Spoiler einde
Ik vond het einde een beetje te positief denk ik. Super fijn dat het positief eindigt maar heel het boek is ze best wel negatief/depressief en dan opeens is dat helemaal omgeslagen. Fijn voor haar natuurlijk, maar ik vind het niet helemaal realistisch overkomen. Bij de rest van het boek had ik dat wel en herkende ik mijzelf er ook wel in dus daarom vond ik het einde ook zo jammer.
Ik ben gisteren begonnen aan deel 2 van Bridgerton. Nu al op 3/4. Pulp, maar het leest zo lekker weg.
Ik heb The Remains of the Day gisteren uitgelezen, ben nog bezig met een aantal andere boeken maarrr ik ga dit weekend op vakantie en wil dus mân bibliotheek boeken eerst uitlezen.
Heb er drie liggen; The Secret History, Shuggie Bain en Klara and the Sun. Ga het waarschijnlijk never nooit redden in zes dagen maar ik ben een optimist
Tot nu toe goed, maar ben ook nog niet ver. Heftige thematiek dus het grijpt wel aan
Ben ik de enige die heel lang dacht dat het Shuggie Brain was?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit had ik ook
0 stemmers
Ik word zoooo moe van mezelf: heb op dit moment 117 ongelezen boeken staan (17 ebooks en 100 (!) fysieke boeken), en toch blijf en blijf ik maar kopen. Zo zonde. Nu ECHT (ik zeg het al duizend jaar) een koopstop inlassen, denk ik (tot ik in de kringloop loop en weer van alles tegenkom).
Ik zit wel al een stuk beter in Girl, Woman, Other. Helemaal zin om verder te gaan, dus dat is fijn
FF Laagdrempelige Reading Challenge Dag 6
Heb jij op dag 5 (maandag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil ter afsluiting ook nog een weekoverzicht maken, als het me lukt. Een overzichtje van wie er mee heeft gedaan, het resultaat, en als het gepost is, welk boek je las.
Als je daar niet in wil, vink dat hieronder dan aan!
- Ik wil liever niet mee in het weekoverzicht!
- Per ongeluk gestemd maar ik heb geen bezwaar
0 stemmers
Ik heb gisteren deel 2 van de MaddAddam trilogie uitgelezen. Vond 'm beter en spannender dan het eerste deel. Vanochtend begonnen in deel 3, het laatste deel.
En deze week veel onderweg en aan het klussen, dus ben gestart in een nieuw luisterboek: het einde van de eenzaamheid (benedict wells)
Ik heb gisteren âHet portret van Dorian Grayâ uitgelezen! Interessant thema over hoe iemand zo vol is van zijn schoonheid maar tegelijkertijd zijn karakter steeds lelijker wordt. Wel een voorspelbaar einde.
Ik ga nu lezen in âJe bent jong en je krijgt watâ van Monique van Loon.
Gisteren heb ik âDe avond is ongemakâ uitgelezen. Hoewel ik het mooi geschreven vond, begon mijn leesplezier richting het einde wel echt af te nemen. Niet alle smerigheid diende naar mijn idee echt een doel.
Nu ben ik bezig in âExciting timesâ van Naoise Dolan. Bevalt tot nu toe een stuk beter haha
Ik ben nu bezig in De bloemenjaren van Erica James. Tot nu toe een fijn zomerboek.
Ik was begonnen in Grady Hendrix âThe Final Girls Support Groupâ maar dat bleek na 3 hoofdstukken te veranderen in Grady Hendrix âWe Sold Our Soulsâ dus nu lees ik die maar, ook leuk zal me leren om eens een ebook te downloaden