Jaaa, De Boekendief is zooo mooi! Die moet ik ook nog eens herlezen, de eerste keer was namelijk tien jaar geleden, haha. Ik vind The Messenger van Zusak ook heel goed.
Hmmm nog niet laaiend enthousiast, maar ben pas op 90 pagina’s ofzo. Hij is OBSESSED en dat vind ik vermoeiend haha, ook al is het logisch. Soms pak ik Twilight er weleens bij en dan zit ik er meteen lekker in, heb dat met deze nog niet. En iedere keer als het over Bella’s “chocolade-bruine ogen” gaat rol ik met mn eigen (bruine ) ogen. Wil vooral meer lezen over de andere Cullens! Die Rosalie is zo’n kreng haha
Ah leuk, die zet ik ook op mijn lijstje! Ik heb De boekendief al zo lang staan, maar hij trok me nog niet echt. Dus deze vakantie eens een poging wagen.
Ik heb gisteren de hele middag in het zonnetje zitten lezen dus ruim gehaald. Oh en 's avonds in bed nog. Een goede score.
Ik vond De boekendief echt verschrikkelijk, dus ik heb hem niet uitgelezen en weggedaan. Kon niet aan de schrijfstijl wennen.
En ik heb gister de challenge gehaald. Volgens mij uiteindelijk 1.5 uur gelezen
Ik was net weer aan het lezen in dit boek. Hoopte dus dat ik met hulp van de challenge het boek uit zou krijgen, maar ben er mee gestopt. Wat een belachelijk boek. De personages waren totaal niet geloofwaardig en ik vond dat de hoofdpersoon zich maar aanstelde. Ze was 28, maar gedroeg zich echt als een verongelijkte puber. En ohh wat had iedereen in dit boek het zwaar zeg.
Heb nu gekozen voor The Pursuit of Love van Nancy Mitford. Is net ook een serie van gemaakt op een Engels kanaal waar ik wel altijd reclame van krijg maar dat ik volgens mij niet kan kijken The Pursuit of Love is bepaald geen doorsnee kostuumdrama - VPRO Cinema - VPRO Gids
Iemand die de boekenserie “kronieken van de onderwereld” heeft gelezen? Ben niet een ontzettende fantasy dan, maar kan bijvoorbeeld wel genieten van Harry potter / hunger games. Weet niet zo goed of ik er aan wil beginnen, haha.
Het had echt de helft korter gekund ja. Ik snapte ook die verhalende stukjes van die vier koppels tussendoor niet zo goed? In het begin dienden ze nog een beetje het verhaal, maar op het einde wist ik ook niet meer wie nou wie was en wie welk probleem had.
Niet verwacht, maar het was vandaag zo’n lekker weer dat ik Lenni & Margot heb uitgelezen. Ik heb zoveel tranen gelaten in het laatste deel, echt, wow wat een boek, heeft echt indruk op me gemaakt.
Edit: 5 sterren trouwens, mocht dat nog niet duidelijk zijn
Ja ik! Is heel erg laagdrempelige fantasy. Na boek 3 kun je wel het beste een andere trilogie van haar lezen die ervoor speelt.
O, en Jace.
Ik ben vandaag in 4 boekwinkels geweest en moest natuurlijk iets kopen…
Volgens mij precies wat ik leuk vind; vrouw uit een andere cultuur. Ben heel benieuwd! 4.41 op GoodReads
Against the Loveless World follows the dark and poignant story of Nahr who sits in an Israeli prison cell and recounts how she got there. She is born in Kuwait to Palestinian refugees and eventually makes her way back to Palestine.
Bedankt voor de tip! Misschien dan sowieso slim om eerst die andere trilogie te lezen.
Dit boek was voor mij ook een dnf. Ik vond de schrijfstijl ook maar moeilijk in te komen.
@Keve Ik vind het niet echt een aanrader. Vond alle personages maar vervelend en daardoor duurde het een eeuw voordat ik het boek uit had. Heb toen nog deel 2 geprobeerd, maar dat werd er niet beter op. Maar het is wel een populaire serie, dus waarschijnlijk is dit een unpopular opinion
Ik ben ondertussen maar gewoon begonnen. Ben nog niet echt onder de indruk, maar nog even doorzetten.
The Secret History uit (moet nog even m’n gedachten verzamelen voor m’n review voor zondag, maar vond het een heftig ongemakkelijk gevoel veroorzaken: knap wel!), en nu begonnen in Everyone in this room will someday be dead van Emily Austin, nu al top
Ik heb deze serie gelezen toen YA net wat meer opkwam en vond het toen superleuk, maar denk dat als je wat ouder bent je je misschien wat kan ergeren aan de hoofdpersonen. Af en toe zijn ze wel een beetje dom namelijk
Ik lees de sequels nog steeds en vind het nog steeds leuk (Dit jaar is het 2e deel van serie nr 4 uitgekomen), maar zou het niet even goed als The Hunger Games of Harry Potter noemen. De serie die @LastYoungRenegade is wel echt de beste van de 4!
Ik ben voor de challenge begonnen in The castaways van Lucy Clarke maar ik kom er nog niet helemaal lekker in. Het verhaal is ook wat anders dan ik had verwacht na het lezen van de achterkant (het leek veel mysterieuzer maar dat is het, de eerste 80 pagina’s iig, gewoon niet). Ben benieuwd hoe ik er tegen het einde naar kijk.
Ook leuk, doordat er zoveel titels voorbijkomen door de challenge heb ik al twee nieuwe boeken op mijn want to read gezet
FF Laagdrempelige Reading Challenge Dag 3
Heb jij op dag 2 (vrijdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was in slaap gevallen tijdens het lezen en geen idee of ik de 15 minuten heb gehaald. Máár de challenge hielp wel om toch nog even een boek te pakken voor het slapen gaan, ipv op mijn telefoon te kijken. Dus yay for me.
Ben nu op 1/3e van Oryx & Crake en vind het tot nu toe eigenlijk een heel prima boek. Wat langzaam door het heen en weer gaan in tijd, en abstract maar dat herken ik wel van Atwood.
Mag je van mij wel tellen hoor
Ik heb gisteren mijn eigen challenge gelukkig ook wél gehaald, haha
Ik was bij de kapper en ik heb het gehaald! Vond het wel super moeilijk om te focussen met al dat geklets om me heen haha.