Ja, best wel
Ik vind het heel fijn om alles daar bij te houden!
Ik vond hem ook erg leuk, dus je bent zeker niet alleen! Niet mān favoriete boek ofzo, maar wel echt een fijn boek, heerlijke sfeer, met ook een mooi verhaal (en tranen). Altijd grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.
Ja, Rosie! Ik heb precies t zelfde. Echt jaren geleden maar denk er nog regelmatig aan terug.
Naast Max, Mischa en het tet-offensief vond ik Buzz Aldrin ook heel goed, van dezelfde auteur. Verder:
Homegoing - Yaa Gyasi
the NIX - Nathan Hill
de ondraaglijke lichtheid van het bestaan - Milan Kundera
I.M. - Connie Palmen
Shadow King - Maaza Mengiste
@Salmiak ik zit helaas niet op Goodreads, vergat het altijd te updaten en nu voelt het alsof ik te laat ben om er nog aan te beginnen omdat ik dan eigenlijk alle boeken die ik gelezen heb er ook in wil zetten, maar dat is zoveel werk dat ik er maar gewoon niet aan begin haha
Het mysterie van kamer 622
wtf dit boek was zo slecht? Ik was compleet de kluts kwijt en vond het ook totaal niet meer boeiend en wat was het hele punt van dat verhaal in het verhaal? Zo vaag. En iedere halve bladzijde: 5 jaar eerder!!! 10 jaar later! 15 jaar daarvoor! een uur voor de moord! Dat vind ik echt niet lekker lezen haha
en @Kahlo Ja voor mij is het inderdaad ook de sfeer van het boek vooral. Ik hou heel erg van het theater(wereldje) dus dat vond ik echt heerlijk om te lezen. Vond het ook een mooi boek over keuzes maken/je hart volgen, wat dat betreft wel heel typisch in de Gilbert stijl
Ah thanks voor je tips! Buzz Aldrin vond ik niet echt bijzonder, maar I.M. en De ondraaglijke lichtheid van het bestaan wilde ik ook al lezen
Ja dit vond ik ook echt; die sfeer, zo mooi. Ik had ook helemaal beelden in mijn hoofd van hoe het eruit zou zien. Vond het ook een heel mooi boek.
Oke ik heb Het Smelt in 1 ruk verder uitgelezen vandaag (dus ook vlot aan het kwartier lezen geraakt). Weet nog niet goed wat ik ervan vind, vind het een knap debuut maar een beetje ongemakkelijk om te lezen ook. In het kort: niet 100% mijn ding, maar dat wist ik eigenlijk op voorhand al.
Morgen begin ik in Bevroren Dromen (net als @Autumn). Ben heel benieuwd, zowel naar het boek als naar āzijnā schrijfstijl in het Nederlands. Ik las All The Light We Cannot See vorig jaar en vond het prachtig.
Ik ga beginnen! Ben heel chagrijnig thuisgekomen, maar wellicht dat een kwartier lezen met een grote mok thee wat verzacht
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo goed weet wat ik ervan vind. Ben nu halverwege ongeveer en af en toe denk ik echt ehh? Vond het begin wel veelbelovend dus hoop dat het straks wat beter wordt. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden!
Ik vond het boek āAls je het licht niet kunt zienā echt prachtig ook!
FF Laagdrempelige Reading Challenge Dag 2
Heb jij de challenge dag 1 (donderdag) gehaald?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou biecht want ik heb zelf niet gelezen lol. Ik wou gisterenmiddag op het balkon gaan zitten maar daar kwam wat tussen, toen dacht ik nou dan 's-avonds in bed. Maar ik was helemaal kapot en ben meteen gaan slapen
Nou ja, vandaag nieuwe dag haha.
Nou, ik heb ācome as you areā uitgelezen. Het bleek dat er echt 50 bladzijdes aan notes, references en dergelijke waren. Dus moest nog maar 2 hoofdstukken. Het boek begon me inmiddels beetje tegen te staan, dus maar uitgelezen. Ik geef hem 3,5e ster, voornamelijk voor de info, ik heb namelijk echt veel geleerd ondanks dat ik al veel van het onderwerp af wist door een vak dat ik heb gevolgd. Maar het was soms echt te langdradig omschreven, de vele metaforen maakten het soms lastig te begrijpen (en ook lastig om passages door te sturen naar anderen) en ze refereerde zo vaak binnen haar boek naar eerdere of latere hoofdstukken, dat ik soms de draad wat kwijt raakte.
Vandaag verder in Lenni & Margot!
Vandaag beginnen met deel vier! Het zijn echt zulke dikke boeken. Ik heb nu tot en met deel 8-1 in huis en moet nog maar niet teveel stil staan bij hoelang ik nog bezig ben. Het gaat om Outlander trouwens. Oh en @MJDLH ben jij al begonnen met de boeken?
Ik vind trouwens wel de tv serie beter dan de boeken. Er zijn echt een paar hele slimme keuzes gemaakt en ook veel situaties zijn wat logischer/realistischer neergezet. De boeken zijn verder zeker wel aanraders want het leest lekker weg en het is beeldend geschreven.
Sarah Lark past misschien wel in je straatje? Gaat over de geschiedenis van Nieuw-Zeeland: de Maori en schapenhouders. Lekkere dikke boeken, waaronder een aantal trilogieƫn.
Ik vind De Marathon echt fantastisch. Niet eng als in paranormaal, maar wel heel spannend. Heb zelf gister een begin gemaakt in Cujo. En ook Carrie staat op mān lijstje.
@Hazel Ik ben nu dus bezig in Cujo en in Beter Laat Dan Nooit van Charlotte Demochy. Die laatste vooral als tegenhanger van het engere Cujo.
ik lees altijd even voor het slapengaan dus een kwartiertje is gelukkig makkelijk haalbaar, het leukste aan deze challenge is alle boekentips die voorbijkomen!
ben nu bezig in Een tuin vol bloemen van Katie Fforde, maar hierna wel even klaar met het genre. wel lekker makkelijk lezen in een drukke week om even uit te schakelen
heb net Pachinko en De kat toegevoegd nav berichten hierboven, die stonden beide op Kobo plus!
Gezien de enorme stapel boeken die ik nog heb liggen, ga ik Outlander maar gewoon Netflixen, denk ik