Leuk! Ik ben nu bezig in A Darker Shade of Magic van V. E. Schwab, maar verwacht deze vanavond wel uit te lezen.
Ik ben op dit moment bezig met Dr Sleep van Stephen King. Persoonlijk vind ik hem wat minder vlot lezen dan De Shining en pakt het verhaal mij ook iets minder.
Ik ga me vandaag door het laatste stukje van Het mysterie van kamer 622 worstelen, geen succes dit boek
Ik lees Honey Girl van Morgan Rogers. Hoop dat het met deze challenge lukt om hem uit te lezen.
Ik lees trouwens ook ‘Wat baby’s nodig hebben’ - maar die ‘telt’ niet voor de challenge
Het idee van De Test lijkt inderdaad heel erg op Hunger Games maar ik vond het ook een leuke serie!
Hoe is deze? Ik heb The Invisible Life of Addie LaRue gelezen en ben benieuwd of jij die misschien ook kent en weet of de schrijfstijl vergelijkbaar is (beetje langdradig, bloemrijk)
Ik ben in twee boeken tegelijk bezig. Allebei al wel redelijk ver (60%), ben op vakantie dus lees sowieso wel veel, maar vind dit een leuke extra stok achter de deur.
Ik lees: the one hundred years of lenni and Margot als fysiek boek, echt een prachtig boek, maar leg m wel steeds na een tijdje weer weg, tis geen boek dat ik uit wíl lezen zo snel mogelijk. (Trouwens gekocht omdat iemand hier m aanraadde)
En ik lees ‘Come as you are’ op m’n telefoon, als informatief boek ter afwisseling. Tis leuk en leerzaam, maar die metaforen zijn wel om moe van te worden. Ik kan daarom maar een paar pagina’s per keer lezen.
Super leuk! Ik ben nu bezig in Rule of Wolves van Leigh Bardugo, ik ben over de helft. Vanavond lekker vrij gehouden om te lezen!
Ik doe ook mee! Heb vanochtend een halfuur gelezen.
Ik lees op het moment drie boeken haha. The Seven Husbands of Evelyn Hugo van Taylor Jenkins Reid, The Next Great Paulie Fink van Ali Benjamin (middle grade) en als luisterboek The Invisible Library van Genevieve Gogman. Die laatste moet ik nog heel erg inkomen, maar ik vind hem wel leuk.
Ja dit heb ik ook vaak! Dan kan ik me soms bijna niet concentreren op mijn boek omdat ik steeds denk aan al die andere mogelijk leuke boeken. Stom is dat.
Maar ik doe ook mee aan de challenge! Ik lees nu De liefde dus van Joke J. Hermsen. Begint wel intrigerend, over een getrouwde vrouw (Belle van Zuylen, zij was schrijfster) in de 18e eeuw die verliefd wordt op een andere man. Ben nog maar net begonnen, ben benieuwd naar de verdere verwikkelingen. Het speelt in Frankrijk ten tijde van de revolutie, die periode vind ik altijd wel interessant.
Ik ga vanavond aan Niet zonder mij van Wendy Brokers beginnen, een derde deel in een serie. Gister de tweede uitgelezen. Heb weer een maandje Kobo Plus dus wil daar zoveel mogelijk van lezen nu.
En ik wil De Instituut van King lezen, ben daar heel benieuwd naar. Heb trouwens ook alleen het schrijfboek van hem gelezen.
@Niffler Ik vond de Test-serie helemaal best een rip-off van THG.
Hoe vind je dit boek? Ik vind zelf deel twee echt het beste! Deel drie is wat langdradig maar nog steeds leuk en van een deel vier heb ik pas vorig jaar gehoord. Nog steeds niet aan toe gekomen om te lezen. Vergeet hem ook altijd.
Ik ben nu ongeveer op de helft en vind de schrijfstijl pakkend, een beetje dromerig/mysterieus ofzo? Kan me niet meer herinneren of dat bij Chocolat nou ook zo was… Er is nog niet veel spannends gebeurd, het draait meer om de sfeer. Ik ben benieuwd naar de rest!
Dat was ik! Ben benieuw wat je ervan vindt, op Goodreads waren de reviews overwegend positief, maar een paar slechtere reviews sloten meer aan bij mijn leeservaring, dus het lijkt een love-it-or-hate-it-boek te zijn.
Oh grappig, denk dat City of Girls echt een van mijn favoriete boeken ooit is haha. Maar misschien zegt dat wat over mijn smaak haha
Jaa dat is bij de rest ook zo! Ga hem aanvragen bij de bieb. Zeker de andere boeken ook gaan lezen, ga je geen spijt van krijgen
Wat een leuk idee die challenge! Ik ben vooral een meelezer geweest in dit topic tot nu toe en veel tips qua boeken opgeslagen. Ik heb net “duivelskind” uitgelezen. Een waargebeurd verhaal over iemand die van kleins af aan werd mishandeld/misbruikt. Erg schrijnend verhaal en goed dat er over wordt geschreven, maar de manier van schrijver sprak me niet aan. Voelt een beetje sensatiebelust en ook niet een erg goede schrijfstijl.
Nu aan het nadenken wat het volgende boek gaat worden. Altijd erg lastig vind ik!
Ik heb gisteren en vandaag allebei al meer dan een kwartier gelezen in ‘en elke dag wordt de weg naar huis steeds langer’ van Fredrik Backman.
Leuk idee @Hazel!
Ik lees nu Het puttertje van Donna Tartt. Kan wat mij betreft absoluut niet tippen aan De verborgen geschiedenis. Ik vind het slordig geschreven, sommige dingen zijn niet helemaal consistent en bepaalde stukken hadden wel de helft korter gekund. Maar ze schrijft vermakelijk en er zit een leuke plottwist in.
Misschien ook leuk om te delen: mijn vakantie-TBR:
Max, Mischa & het Tet-offensief is hier ook present En verder heb ik nog meer van jullie tips overgenomen. Dit is alles van Aidan Chambers moet ik nog binnenkrijgen trouwens.
Oh echt? Ben benieuwd wat het je favoriet maakt!