Eeeiiindelijk heb ik Max Mischa en het tet-offensief uit. Ik vond het een mooi verhaal, de thema’s rondom hechten en onthechten waren levensecht uitgewerkt en heel menselijk beschreven. Ook vond ik de schrijfstijl überhaupt heel aansprekend: beschrijvend, precies en toch toegankelijk. Maar… Ik vind toch dat het boek verder geredigeerd had mogen worden. Sommige delen waren gewoon te lang, dubbelop of herhalend. Maar ben wel blij dat ik het gelezen heb.
Hebben jullie trouwens tips voor romans? Ik ben een beetje op zoek naar goede romans die ook een romantisch thema hebben (hoeft niet uitsluitend dat thema te hebben), maar ik hou niet zo van YA. Ben een beetje klaar met verliefde tieners haha, ik lees graag liever over mensen van mijn eigen leeftijd (eind 20/30) en ouder.
Wat ik leuk vond in dat straatje: Outlander, kindred, Time and again, de Cormoran Strike-serie van Galbraith. Veel hiervan zijn historische romans en dat vind ik heel leuk, maar is zeker geen vereiste! Ben benieuwd naar tips