Ik heb op Lize Spit gestemd omdat ik die graag wil lezen. Ben er heel benieuwd naar, vond Het Smelt wel leuk!
Leuk, best wat animo, ik ga dit weekend kijken om iets van een opzet te maken
Ik heb een keuze gemaakt! Heb Het huis met de geesten (Isabel Allende) die ik nu hardcopy aan het lezen ben als e-book gekocht (ben pas op 1/3e dus krijg dat nooit voor we weggaan uit), en dan ga ik nog voor Lize Spit en De Overlevenden. Hopelijk wordt t lekker weer, dan ga ik voor de tent zitten met mijn ereader en sta ik pas op als mijn boeken uit zijn haha.
Zo aangezien het weer zo slecht is in NL haal ik zelf de zomer maar in huis met de boeken haha. Ik heb echt hele andere boeken gekocht dan ik normaal zou kopen en toch weer in het engels…maar volgens mij lezen deze allemaal echt makkelijk weg, ben heel benieuwd!
- The Unhoneymooners
- Love & Gelato
- Spanish love deception
- You and me on vacation
- The layover
Ik heb overigens net Sex and Vanity uit en dat las ook prima weg!
Net Duizend Schitterende Zonnen uitgelezen en ik lig te janken als een baby. Wat een prachtig verhaal. Zelden zoveel emoties tegelijkertijd gevoeld.
Oooh dat is ook een van de mooiste boeken die ik gelezen heb! Maar ook wat je zegt, zo veel emoties.
Oh ik herken dit zo erg bij dat boek. Weet ook nog precies waar ik het gelezen heb (langs busritten in India 6 jaar geleden) en hoe het me toen raakte.
Heb je hem besteld? De box zag er wel gaaf uit!
Ik heb van de week een extra boekenkast gekocht (zo een smalle billy) omdat mijn andere 2 billy’s echt overliepen, maar zelfs met die extra boekenkast heb ik eigenlijk geen ruimte voor meer boeken :’) En dat terwijl ik al zo een 35 boeken wegdoe. In die kasten liggen ook wel studieboeken, mijn vriend zijn hele Kameleon collectie en bordspellen, maar eigenlijk is het echt belachelijk hoeveel boeken ik heb haha.
Toen alle boeken uit de twee kasten waren en overal in de woonkamer lagen dacht ik ook ‘waar ben ik aan begonnen!?’, maar heeft het me tegen gehouden om eergisteren twee boeken en 3 volumes van Saga te kopen? Nope Ik heb ook ineens een adult life baan sinds maandag en moet daarvoor vandaag in Den Haag een laptop halen en mijn eerste idee is; vier het door even langs de Paagman te gaan Aan de andere kant denk ik ook weer, dit is eigenlijk de enige hobby waar ik geld aan uit geef dus
Toevallig dat je dat zegt over India, ik moest tijdens het lezen soms terugdenken aan mijn reis daar, en ook aan wat ik in Egypte zag lang geleden. Heel andere landen natuurlijk maar sommige stukken riepen beelden op van die reizen.
@nightlife herkenbaar. Hoe vaak ik hier de boekenkasten al opnieuw heb moeten inrichten omdat er geen boeken meer bij pasten (Zijn Kallaxen met in sommige vakken decoratie, maar het aantal decoratievakken vermindert dus telkens, en in de boekenvakken staan intussen ook overal dubbele rijen om het te doen passen)
Het is een maandelijkse box van Illumicrate en geen special edition, dus ik krijg hem sowieso als september bookonly box! Heeeel benieuwd naar de editie, want de edges zouden digitaal geprint zijn.
De Goldsboro editie had ik wel al besteld.
Heel herkenbaar wat betreft je kasten, ik moet ook een unhaul doen haha. En Saga novels zijn dun, dus die nemen weinig ruimte in.
Oh ja dit is heel herkenbaar, maar wel vooral van vroeger nog. Ik ging ze toen eens telen en opschrijven, ik kwam boven de 350 uit. Echt zo erg. Aantal jaren geleden heb ik heel veel weggedaan en de boeken van vroeger liggen in dozen. Soms weet ik ook niet waarom ik ze zou houden, want lees het toch niet meer, maar ja. Boeken die ik nu nog steeds lees liggen ook in dozen. Ik vind boekenkasten in je woonkamer zo rommelig ofzo?
Ik hoorde van een collega dat haar schoonvader bij zijn overlijden 35.000 (!) boeken had. Denk dat niemand dat hier haalt. Ik heb trouwens 4 grote Billy’s vol
Wow, dan had die een bibliotheek in zijn huis?
Ik heb 2 grote billy’s en 2 smalle billy’s vol. Maar ik ben onlangs geruild van kamer met mijn dochter. Dus ik zit nu in haar oude babykamer met mijn werkkamer/bieb. Ik kom wel een beetje ruimte te kort, vooral om foto’s te maken haha, ik kan niet ver genoeg staan.
Ben wel benieuwd naar jullie boekenkasten!
Oh grappig, ik vind dat juist heel gezellig staan! Ligt misschien ook wel aan je woonkamer. Wij gaan kasten inbouwen en nu al zoveel zin daarin. Wordt natuurlijk veel te klein want we hebben allebei veel boeken (met de verhuizing geteld, komen ook over de 300 die beneden staan. Dan nog 2 dozen niet uitgepakt en in mijn werkkamer nog 2 planken) maar dat is een prima excuus om in de (toekomstige) werkkamer ook een grote boekenkast te bouwen. Kijk er echt naar uit Mijn droom is om ooit een (kleine) bibliotheek in huis te hebben, vind het daarom soms ook zo zonde om ebooks of biebboeken te lezen haha.
Ik denk het. Het is wel een flink huis (ken de huizen toevallig), maar dan nog. Vond 35000 echt wel heel veel.
Iemand hier die ook de serie “Arc of a Scythe” van Neal Shusterman heeft gelezen? Ik moet even mijn frustratie kwijt over wat een anticlimax boek 3 opeens was ten opzichte van boek 1 (erg goed) en boek 2 (geweldig goed). Ik haat wanneer dat gebeurt.
Ja vind het bij anderen vaak wel heel leuk! Vooral ook omdat je zoveel aan boeken kan afleiden. Maar ik wil er zelf niet de hele tijd naar kijken en vind het te rommellig/prikkelig.
Een eigen bieb klinkt echt fantastisch
Ik vond boek drie helaas ook minder! Nog wel prima overigens, maar de eerste twee waren echt geweldig.
Jaa vind t ook altijd zo leuk om bij mensen in hun boekenkast te kijken! Wil vanwege herkenbaarheid (van ons huis) geen foto delen maar ben erg benieuwd wat onze kast over ons zegt. Sowieso al een rij Lonely Planets waaruit het lijkt alsof we de hele wereld al gezien hebben (mijn vriend en ik hebben allebei veel op precies een ander continent en andere kant van Europa gereisd), maar wat je vervolgens moet maken van de combi Russische literatuur- feministische (non) fictie en alles ertussen?! Het enige dat we allebei niet hebben, is fantasy en YA.