Mij valt het niet echt op, dus aan mij heb je niet echt wat, haha. Vind het niet per se hilarisch, maar soms wel goed gevonden. Zal je mijn stijl dan ook niet aanraden, want dat doe ik ook wel. Ik herken het ook niet echt. Al vind ik het bij bijvoorbeeld Sophie Kinsella wel een soort van opvallen (vind die boeken bijvoorbeeld ook wat minder).
O ja ik kan me wel voorstellen dat zij ook die specifieke stijl heeft! Maar ik denk dat ik het in het Engels minder storend zou vinden. Het is tot nu toe in ieder geval iets wat ik vooral koppel aan Nederlandse boeken. Schreef jij niet juist in het Engels?
Wel leuk ook dat smaken zo verschillen, vind ik altijd. Ik heb nu ± een jaar een boekenclub met wat vrienden en het is zo grappig om te merken dat één iemand iets prachtig en ontroerend kan vinden terwijl een ander zich dan kapot ergerde of verveelde, haha.
Had laatst nog een vriend Ready Player One aangeraden en hij vond het helemaal niks.
Nee, ik schrijf Nederlands, haha Engels is daar niet goed genoeg voor.
Vind dat bij leesclubs ook heel leuk inderdaad. Vaak ben ik degene die veel boeken niets vindt en dan vinden de anderen ze geweldig. Ben sowieso wel echt een kritische lezer wat dat betreft. 3 sterren is mijn meest gegeven rating.
Niks mis met een kritische lezer te zijn. Ik vind juist dat er vaak veel te snel 5 sterren gegeven wordt. Dat geef ik echt zelden.
Ik ook bijna nooit dus. Maar voel me bij de leesclubs (al komt het bij nummer 2 minder vaak voor) vaak de party pooper haha.
Ken je drie meiden en de liefde toevallig? Is een jeugdboek van wel even geleden, maar wel leuk en grappig! En ja ik zou idd die boeken anders eens proberen. Maar het kan ook gewoon idd je ding niet zijn.
Grappig dat jullie dit zeggen! Ik geef heel vaak 5 sterren (ook omdat ik niet door lees als ik een boek niks vind en omdat ik voordat ik in een boek begin wel beetje uitzoek of het wat voor mij is), maar ik probeer daar mee te stoppen Moet echt wat kritischer zijn van mezelf.
Het zijn eigenlijk een beetje rare boeken maar vond ze wel erg vermakelijk om te lezen haha. Vind het ook leuk dat die twee boeken met elkaar te maken hebben.
Ooh ik raadde haar juist aan, omdat ik haar vergelijkingen heel grappig vind. Ik heb namelijk ook een hekel aan heel wollig taalgebruik, waarbij dat soort metaforen heel serieus bedoeld zijn. Die van Lisette Jonkman zijn dat helemaal niet, haha. Maar kan me voorstellen dat het niet je stijl is.
Mijn Kobo app houd bij sommige luisterboeken ineens niet meer bij waar ik gebleven ben, en geeft dan ook geen hoofdstukken aan.
Zo irtitant, elke keer eerst een uur bezig met uitvogelen waar ik ook al weer was
Haha van wie is @watiklees ook alweer, @vitaminwater toch? Ik moest echt lachen om de Monica Geuze review
Hahahaha ja dank je!!
@nightlife Doe de foto even in een spoiler voor het geval je het nog niet wil zien, maar er kwam op Facebook een foto voorbij van dat Rainbow Rowell boek dat jij al besteld hebt (onder de dustjacket)
Tip voor de mensen met een Kindle (of de Kindle app!), het nieuwste boek van author duo Christina Lauren is maar €1,99 op de Duitse site.
Thanks voor de tip! Eens kijken waar het over gaat. Vind hun boeken wisselend qua goedheid.
Ik ga nu in De verwarde cavia beginnen. En ben ook nog in Buy Nothing (non-fictie) bezig
Ik las wat reviews op Goodreads en het blijkt wel weer een beter boek te zijn! Ik lees heel sporadisch een keer romance, dus heb hem dit keer ook gekocht.
Ik ben net begonnen aan The Sword of Kaigen op mijn Kindle. Heel benieuwd naar, zag hem steeds vaker voorbijkomen en was als ebook in de aanbieding. Japanse fantasy.
Ik kreeg last van FOMO, dus heb hem toch maar besteld (aangezien ie al bijna uitverkocht is). Kan hem altijd nog verkopen haha. De allereerste keer Caraval vond ik geweldig, toen ging ik hem herlezen voor het tweede deel en toen vond ik het toch wel een stuk minder, Legendary vond ik oké. Finale nog niet gelezen. 🥲
O wow haha, ik dacht dat het zoals deel 2 gewoon een normale cover had onder de dustjacket Kreeg een paar dagen geleden mail dat ie onderweg was dus ben benieuwd.
Zijn er hier toevallig mensen met de Kobo Clara e-reader? Ik heb hem net gekocht en ben toch wel teleurgesteld/verbaasd. Hij is echt ontzettend traag, en elke keer als ik iets aanklik wordt het scherm even zwart en daarna weer wit. Dan lijkt het zeg maar alsof het scherm even als negatief (zoals bij onontwikkelde foto’s zeg maar) staat en wordt hij weer normaal. Hebben meer mensen dit probleem, en is dit normaal/gebruikelijk? Moet eerlijk zeggen dat ik voor die 130 euro echt meer had verwacht en redelijk teleurgesteld ben. Wilde even peilen of dit normaal is of niet, want anders stuur ik hem terug denk ik.