Iemand die ik ken heeft een boek geschreven en ik zag het boek gisteren voor het eerst in de winkel liggen, zo cool lijkt me dat als schrijver!
Ik was 5 dagen vrij en heb gewoon 2 boeken uitgelezen, echt zo lang geleden. Deze waren het, vond ze allebei heel goed:
Renee Kelder - de parttime junkie
Laura de Houwer - ik moest braaf zijn
Ik dacht even dat het een vervolg was haha, maar gewoon een prachtige editie dus (helaas)
Hahaha sorry, ze heeft vooralsnog geen plannen om een vervolg te maken, Addie was echt als standalone bedoeld.
Eerst Threads of Power, heb daar echt veel zin in!
Ja het was ook wel een afgelopen verhaal, al zat er nog wel een vervolg in over haar leven met de duivel
Die titel heb ik nog niet eerder gehoord, maar ik zal hem eens opzoeken en opschrijven. Ik vond Addie een prachtig verhaal namelijk, al was de schrijfstijl me soms iets te traag/bloemrijk. Maar als Threads of power net zo origineel is en goed in elkaar zit ben ik toch wel benieuwd
Threads of Power speelt zich af in dezelfde wereld als de A Darker Shade of Magic trilogie (A Darker Shade of Magic, A Gathering of Shadows en A Conjuring of Light). Als je interesse hebt zou ik dus eerst de trilogie lezen (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk!), het is urban fantasy.
Ondanks dat boek vier nog niet uit is, ga ik nu toch maar verder met de Gentleman Bastard boeken van Scott Lynch. Ik heb een jaar (of twee?) geleden The Lies of Locke Lamora gelezen en dat vond ik echt een geweldig boek! Ik hoop dat de release op Goodreads (oktober 2021) dit keer doorgaat, maar ik verwacht er nog maar niet teveel van.
Ik wil deze ook zo graag lezen! Maar de nederlandse vertaling is bijna nergens te vinden
Ik heb even gezocht, maar ik kan de Nederlandse vertaling inderdaad niet vinden Ja, tweedehands voor 80 euro pfff. Misschien boekenkraam.nl in de gaten houden?
Zo mooi!
Dit boek staat nog op mn wishlist, maar vind eigenlijk alle edities heel mooi dus kan niet kiezen haha. Gelukkig heb ik een book buying ban totdat ik nog zes van mijn ongelezen boeken heb gelezen dus kan ik nog even twijfelen
Ik heb mijn boekendoel gehaald! 42 boeken.
Het laatste boek was onstuimig van @LastYoungRenegade!
Nu heb ik in mân hoofd gehaald dat ik als beloning wel even de kobo forma a 280 euro mag bestellen (en dan natuurlijk ook een hoesje erbij). Terwijl ik zonder problemen al die boeken op mân ereader heb gelezen dus helemaal geen nieuwe nodig heb.
Edit : ik ga trouwens mân doel ophogen naar 60 of 75 boeken. Even denken nog bij welke ik me fijner voel (wil mezelf niet dwingen te moeten lezen, tis echt voor de ontspanning)
Hebben hier mensen andere boeken van Bernardine Evaristo gelezen en zoja, zijn er aanraders bij? Ik vond Girl Woman Other geweldig, en zie nu bijv. Blonde Roots & The Emperorâs Babe. Ben benieuwd!
Oh hier ben ik ook benieuwd naar! Heb een aantal van haar boeken al langere tijd op mijn wishlist staan maar probeer me voorlopig nog aan een boekenkoopban te houden. Ik heb The Emperorâs Babe en Soul Tourists op de lijst omdat die met het meest aanspraken, maar ik lees nu de beschrijving van Blonde Roots en die klinkt ook veelbelovend.
Ik heb keuzestress. Ben de afgelopen twee dagen in drie verschillende boeken begonnen, maar heb ze allemaal na een bladzijde of 20 weggelegd. Kan nergens mân draai echt in vinden. En heb ook zo veel keuze. Heb uiteindelijk maar een boek van mân favoriete Duitse schrijfster gepakt, dat is altijd leuk.
Ik heb weer kobo plus aangeschaft voor de vakantie, ik dacht dan kan ik lekker de zeven zussen lezen enzo. Maar helaas doen die helemaal niet mee.
Worden er hier wel eens e-boeken uitgewisseld of is dat not-done / versleuteld?
Voor zover ik weet is dat hier not done en ook gewoon illegaal. Ik vermoed dat @Lula en de anderen ook gezeik (kunnen) krijgen als dat hier wordt toegestaan (en logisch). Ik weet dat er op Facebook in elk geval boetes op staan en dat het beheer het moet betalen.
Ik lees De goddelozen (vervolg op De genadigen) van Margaret Owen en ik kom totaal niet door dit boek heen gewoon. Vond De genadigen goed, maar las ook niet lekker weg. Maar dit⊠nee, pff. Ook net Hope Again van Mona Kasten uit, die las wel heerlijk snel weg. Ben nu De deal van Elle Kennedy aan het herluisteren voor een leesclub.
Ja kan anders kijken of je ebooks kan lenen via de bibliotheek? Soms heb je daar een klein abonnement voor nodig. Nu met de zomer in aantocht is er vaak ook wel een actie. (Gok dat je de zeven zussen wel bij de bieb kan lenen)
@Tubing ik heb even gekeken maar de online bibliotheek heeft (nog) geen ebooks van de zeven zussen. vind hun Nederlandstalige aanbod verder wel echt veel beter dan kobo plus!
Dat is hier niet toegestaan. Verzoeken of aanbiedingen worden direct verwijderd en kunnen verwijdering van het forum tot gevolg hebben. Dit forum behoort toe aan een privé persoon die er niet op zit te wachten om dikke boetes te betalen.