Ik kan niet wachten op zijn nieuwe boek
Komt 21 september!
Ik heb gewoon nog steeds niet een boek uitgelezen sinds ik m’n e-reader heb 🥲 Ik heb het net opgezocht en dat is dus eind maart… Ik vind het maar moeilijk om er door te komen, helemaal omdat ik nog niet echt weet wat ik leuk vind.
Deze maand bestond vooral uit lekkere doorlezers:
Six of Crows - Leigh Bardugo ,5
De Academie - Astrid Boonstoppel ,5
Crooked Kingdom - Leigh Bardugo
De zevende zus - Lucinda Riley
Wat wij zagen - Hanna Bervoets
Take a Hint, Dani Brown - Talia Hibbert
Ik pleit voor jou! - Marijke Vos .5
Dit jaar is echt een flop voor m’n challenge… 16 books behind schedule
Oooh dat maakt het wel wat lastiger inderdaad, lekker veel genres uitproberen! Mijn persoonlijke favoriet is fantasy, mocht je tips willen moet je maar taggen haha.
Wat zou je graag willen lezen? Grappig, spannend, fantasy… of heb je een jeugdboek war je fantastisch vond?
Als het op Goodreads behind schedule staat word ik echt zenuwachtig haha Op hoeveel staat je challenge?
Ik had hem op 50 gezet, maar heb dus nog maar 4 boeken gelezen dit jaar
Je kunt hem altijd nog lager zetten, dan is je doel misschien makkelijker te behalen en voel je niet zo’n druk!
@Foucher Jaaa, had hem al toegevoegd op Goodreads. Deze klinkt ook weer zo goed
Had een erg lekkere leesmaand!
Colson Whitehead - Underground Railroad
Liane Moriarty - Drie Wensen
Juno Dawson - Clean
Hanna Bervoets - Welkom in het Rijk der Zieken
Tove Ditlevsen - Kindertijd
Darcy Coates - The Haunting of Ashburn House
Elizabeth Day - Het Feest
Marian Donner - Zelfverwoestingsboek
Sofie Lakmaker - De geschiedenis van mijn seksualiteit
Saskia de Coster - Nachtouders
Brit Benet - The Vanishing Half
Gerda Blees - Wij Zijn Licht
Riley Sager - The last time I lied
De linkjes gaan naar mijn boekstagram, ook blij dat ik die posts deze maand weer even heb kunnen oppakken.
Geen goede leesmaand gehad in mei helaas, maar 4 boeken gelezen.
Nog bezig in:
Ehhh ja lastig. Ik vond het eerste boek van Paulien Cornelisse leuk, die las ik eens in de zomer toen ik wel eens in m’n eentje ging zonnen maar die heb ik ook niet uitgelezen haha. Ik ben echt erg Vroeger als kind las ik graag De bende van De Korenwolf. Die vond ik grappig en spannend. Ik herinner me ook dat ik jaaaaren geleden Nieuwe buren van Saskia Noort eens heb uitgelezen op een vakantie en dat vond ik toen ook wel een leuk/spannend boek. Dat boek kocht ik in de kringloop daar en koos ik omdat ik de naam herkende.
Ik las op m’n e-reader als eerste het boek van Carmen Felix. Daar kwam ik op zich wel snel doorheen, maar de toon vond ik erg vervelend en ben er daarom maar mee gestopt. Het was heel erg ik, ik, ik. Daarna heb ik voor 3/4 een boek gelezen over Bitcoin. Interessant, maar heb geen zin om verder te lezen. Ik heb voor m’n gevoel geleerd wat ik wilde weten. Daarna ben ik begonnen in Lampje en ik vind het leuk geschreven, maar wel een beetje traag. Later ben ik in Lentegroen van Jackie van Laren begonnen. Die werd hier genoemd als feel good en dat leek me een goeie. Tot nu toe is het wel oké, maar pakt het me nog niet echt. Al kan dat ook komen doordat ik het op random momenten lees en dus niet echt in het verhaal kan komen.
Lekker gelezen afgelopen maand. Mijn favoriete in mei waren zeker Daar waar de rivierkreeften zingen en Schim en Schaduw.
Ik heb nogal door elkaar gelezen deze maand dus heb drie boeken uitgelezen:
Ik ben nu bezig in:
Het mysterie van kamer 622
De zevende zus
En een random boek uit de kast van mn oma waarvan ik de titel niet weet.
Je weet het waarschijnlijk al, maar het nieuwe boek van Taylor Jenkins Reid is gelinkt aan Hugo, de personages zijn de kinderen van Mick Riva (een van de echtgenoten)
Voor mijn doen wel aardig wat boeken gelezen in mei
Ben nu bezig in Starsight. I love Brandon Sanderson.
Deze heb ik laatst gekocht en ik krijg nu nog meer zin om erin te beginnen! Maar ben nu nog Half of a yellow sun aan het uitlezen.
Yesssss en dan lekker aan Evelyn Hugo beginnen! De audio is ook top trouwens (staat ook op Storytel).
Ah, hopelijk vind jij hem wel gewoon heel mooi hoor! Ik denk dat het bij mij ook heel erg eraan lag dat ik Circe als personage vele malen interessanter vond dan Patroclus. Ik zal niet teveel uitweiden want ik wil het boek niet voor je spoilen, maar als je hem gelezen hebt ben ik benieuwd wat je ervan vond ^^
—
@banksy Snap ik wel! Vooral het tweede deel is veel herhaling dus je mist niet heel veel - maar ik heb hem uiteindelijk uitgelezen als luisterboek van de bieb, misschien dat dat voor jou ook helpt?