Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik heb 30 boeken 5 sterren gegeven op Goodreads :crazy_face: post ze morgen op mn boekstagram dus zal hier wel even linken. Ga denk ik vandaag boek 133 uitlezen, dus echt een top leesjaar geweest.

24 likes

Is inderdaad een brede vraag! Maar ik heb in ieder geval net de volgende boeken uit:
-Archerā€™s voice
-The Deal
-Chained heart duets
-It ends with us

Heb jij nog suggesties?

Toevallig geen boek dat ik ken, dus weet niet zo goed hoe daarop verder te borduren. Wellicht iemand anders hier? Andere boeken van Colleen Hoover proberen, of op goodreads kijken wat de beste boeken in de categorie romantic van dit jaar zijn!

1 like

Jaa, ik zal eens kijken, dankjewel! Heb je anders nog aanraders voor spannende thrillers? Sta ook wel open voor dat genre :relaxed:

1 like

Qua thriller vind ik The other people van CJ Tudor een aanrader!

1 like

Ik heb een highlight met thrillers op mā€™n bookstagram, zal m wel ff aan je dmā€™en!

1 like

Nevermoor was zoo leuk. Ik lees dat normaal ook niet, maar ik vond dit echt een toffe serie.

1 like

Weleens iets van Jo Nesbo gelezen? Is een aanrader!

2 likes

Bedankt voor de tips @vitaminwater @Bakkes @Noodle :relaxed: Ik ga vanavond eens kijken!

holy shit dat is echt ZO veel!!!

1 like

Als je die boeken leuk vond is iets hiervan misschien wat:

Get a Life Chloe Brown (+ deel 2 en 3) van Talia Hibbert
The Unhoneymooners of Josh and Hazelā€™s Guide to Not Dating van Christina Lauren
Beach Read of People We Meet on Vacation van Emily Henry
Kulti, The Wall of Winnipeg and Me of From Lukov With Love van Mariana Zapata (zijn allemaal wel heeeel slowburn dus moet je ding zijn)
Losing It van Cora Carmack
The Simple Wild van K. A. Tucker
The Hating Game van Sally Thorne
The Kiss Quotient van Helen Hoang

Mocht je historical romance eens willen proberen zou ik de Girl Meets Duke serie van Tessa Dare ook aanraden, wel echt cringy covers.

3 likes

The Love Hypothesis van Ali Hazelwood is ook heel populair nu! Zelf nog niet gelezen overigens :joy:

1 like

Ik weet niet waar ik nu aan moet beginnen, heb nog zoooveel -en uiteraard ook veel boeken die ik NU wil lezen, terwijl ik ze niet heb :laughing:-

Ik wil eigenlijk aan The Shadow of the Gods van John Gwynne beginnen, maar ik heb dat boek nog niet. Of aan The Witcher, maar die box set is nu belachelijk duur (door de komst van seizoen 2). Ik denk dus dat ik maar een uit de kast pak, misschien Raybearer van Jordan Ifueko oid.

Deze is onderweg naar mij en ben zo benieuwd haha. Met booktok is het altijd maar de vraag of je iets leuks oppakt maar aangezien de meeste op booktube ook enthousiast waren heb ik hem toch maar besteld :crossed_fingers:

2 likes

Ahh dankjewel! Heb Kiss Quotient en Hating game al gelezen maar de andere boeken uit je lijstje nog niet! Ik ga ze allemaal even noteren!

@houseofmemories jij ook bedankt! :blush:

1 like

Dit is editie 2 van de :blue_book: FF Laagdrempelige Reading Challenge :blue_book:!

Wat?
Elke dag een kwartier lezen

Wanneer?
Van vrijdag 31 december 2021 t/m donderdag 6 januari 2022 :christmas_tree: :sparkler: :snowflake:

Het staat iedereen vrij om mee te doen maar voor zichzelf de challenge aan te passen, en meer lezen is natuurlijk ook prima, maar dit is het basisdoel!

Ik post elke dag een poll waarin je kunt aangeven of je die dag het doel hebt gehaald. Op vrijdagavond of zaterdagochtend post ik de poll over vrijdag etc.

Op het einde verzamel ik alles en maak ik een weekoverzicht van iedereen die mee deed (tenzij je dat niet wil, je kunt dat aangeven in de poll hieronder).
Daarnaast maak ik een overzicht van de boeken die zijn gelezen in deze week, ter inspiratie om verder te blijven lezen!

Doe je mee?

• Ja :open_book:
  • Misschien :books:
  • Nee :notebook:

0 stemmers

Geef hier aan als je mee wil doen, maar liever niet meegenomen wil worden in het weekoverzicht:

• Liever niet!
  • Extra optie voor van gedachten veranderd/per ongeluk gestemd/krijg stem niet weg/etc.

0 stemmers

Het valt zo qua posts een beetje gelijk met jaaroverzichten enzo, maar hopelijk is dat okƩ! Ik vond het wel een leuk begin van het nieuwe (lees)jaar :relaxed:

15 likes

Bedoel je niet tot 6 januari? Zou het heftig vinden als je bijna een jaar lang alles bij gaat houden :sweat_smile:

3 likes

Hahaha fuck, ja! 10x doorgelezen om te checken maar dat alsnog over het hoofd gezien :sweat_smile:

3 likes

image

3 likes

Ik heb net Piranesi gelezen maar heb nog zoveel vragen :joy:

Werd die Piranesi gehypnotiseerd en was die enkel in gedachten in het huis? Of was hij daadwerkelijk in dat huis gestopt, en hoe zit het dan met de other die dood is.

1 like