Lars Kepler, Karin Slaughter, Nicci French, Camilla Lackberg moet ik zo aan denken!
Omg ik kom er nu achter dat er ook een serie is. 11.22.63! Daar ga ik vanavond aan beginnen.
Woooh die wil ik ook zien! Waar kan je die kijken?
Hij is van Hulu en dat hebben we hier niet. Maar met creatieve omwegen binnengehaald
Oh goed dat je zegt dat het de moeite waard is; ik ben nu op blz 150 of zoiets en vind het echt doorzetten. Juist omdat het boek zoo dik is haha.
Ik vond 'm echt fantastisch! Begin moest ik ook even doorheen. Ik ben begonnen met het boek als luisterboek maar ca op de helft tweedehands gekocht omdat ik zo nieuwsgierig was naar het verhaal.
Ik ga nu eerst een tweede poging doen in Mijn lieve gunsteling. Als dat na 122 pagina’s (ca 1/3e) nog steeds niks is, ga ik beginnen aan Piranesi.
Nog 3 boeken en dan is mijn ‘relatief recent gekochte boeken die ik nog moet lezen’-stapel gewoon leeg! Wie had dat gedacht eerder dit jaar toen de stapel altijd rond de 20 boeken bleef hangen
Heel nice!
Leuk! Heb dit doorgestuurd naar m’n boekenclubje. Dank voor de tip
Misschien ligt het aan mij maar ik ik krijg bij deel van deze boeken (Mary, de huisgenoot) dat ze nog helemaal niet uit zijn.
Wat ik begreep uit de folder, het is beetje slecht tr zien op de print screen zie ik, is dat er elke week een boek in de actie komt. Misschien dat het daar mee te maken heeft? En dan dat de boeken die nog niet uit zijn met deze actieprijs uitgebracht worden. Zoiets wellicht.
Dan ga ik het even goed in de gaten houden. ‘Mijn’ libris site had ook een andere folder.
(ik zie het nu ook op je screenshot staan. Dan zie ik het wel bij de aanbieding voor bijkomen want die krijg ik wel in de mail. Heb ik straks wat te doen in de kerstvakantie!)
Ik ben zo blij dat het nieuwe boek over Amalia in Kobo Plus te lezen is. Ben er wel heel benieuwd naar. Vanavond eerst een stapel toetsen wegwerken, dan lekker lezen.
Ik heb van het weekend eindelijk ‘daar waar de rivierkreeften zingen’ uitgelezen. Wat een mooi maar ook verdrietig boek. Erg benieuwd naar de verfilming.
@Camper Goede tip! Ik wist niet eens dat ‘ie al beschikbaar was.
“Ik ga leven” heeft de NS Publieksprijs gewonnen zie ik! Bijzonder hoe dat boek zoveel eer en kritiek tegelijk krijgt.
Daar ben ik nu in bezig, net over de helft! Ben heel benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen.
Iemand die Women Don’t Owe You Pretty heeft gelezen? Is het een aanrader?
Ik heb het (eindelijk) net gelezen. Denk vooral omdat het onderwerp zo ‘nieuw’ en fascinerend is? Ik vond het een draak van een boek qua taalgebruik maar ik bleef doorlezen omdat het een andere wereld is voor mij.
Ik had de soft cover besteld van het Puttertje maar de bladzijdes waren niet goed gehecht aan de kaft. Ik balen, klantenservice gebeld en ze hebben direct een nieuwe gestuurd. Net ontvangen maar ook hier laten de bladzijdes los. Het lijkt wel alsof het papier te dun is en het boek te zwaar om vast te blijven zitten haha.
Ik dacht, dan bestel ik de hardcover maar deze is €60 No way dat ik dat ga doen.