Ben er sinds een half jaar nu echt gek op. Heb er dit jaar al 4,5 gelezen en ik schaam me zoooo erg ervoor, wou dat ik wat meer schijt had.
Omdat ik de verhaallijnen en personages vaak zo fout vind. Ik erger me ook dood aan dat het altijd van die haantjes zijn en hulpeloze vrouwen en het gaat zo erg om uiterlijk en geld altijd. Ik had het er laatst met een vriend over dat ik graag een verhaal wil schrijven dat wel in dat genre past, maar toch een soort van 2019 verantwoord is? Ik ben zo klaar met die typische personages, maar van de andere kant hou ik wel van het voorspelbare einde en de seksscènes
Maar je hebt wel gelijk, ik lees tenminste! Misschien moet ik het zo bekijken.
Lijkt me echt heeeeeel leuk om het te lezen! (Al hou ik niet heel erg van thrillers)
Wat ik graag voor de verandering eens zou willen lezen is een verhaal waarin de man niet perse:
- gespierd is
- rijk is
- lang is
- een grote dikke lul heeft
- de vrouw met een halve stoot laat klaarkomen (mag wel wat meer bij komen kijken vind ik)
En de vrouw niet perse:
- de meest perfecte borsten en billen heeft die de man ooit gezien heeft
- ‘netjes’ alles geschoren heeft
- zich standaard vrouwelijk kleedt
En nog veeeeel meer. Mis ook echt diversiteit. Maar dat komt ook omdat ik van die bestsellers lees, denk ook wel dat dit soort dingen bestaan.
Die wil ik nog lezen!
Ik heb het eerste boek van 2019 niet uitgelezen en 1 ster gegeven. Shadow of The Fox van Julie Kagawa. Ik vind Julie best tof schrijven, maar dit boek… nee, het is absoluut niet mijn ding.
Ben nu begonnen in Vicious van L.J. Shen, maar dat vind ik vooralsnog ook nog niet zo. Maar goed, ik ben nog niet ver.
Ik kwam gisteren trouwens mijn boek tegen in de bieb. Voor het eerst. Zo vet Hij stond gewoon bij de openbare bibliotheek van Amsterdam.
Ik wil die ook zooo graag lezen, omdat ik er zoveel goede verhalen over heb gehoord, maar ik durf niet omdat het derde boek zo lang op zich laat wachten…
Ben jij tevreden als het derde boek er nooit komt?
Misschien kan je nu aan de film beginnen? Mijn beste vriendin is gek op Stephen King en ik weet nog dat ze me jaaaaren geleden de film heeft laten kijken. Toen hadden we nog videobanden en in mijn herinnering nam die hele film 6 of 8 videobanden in beslag. Dan ben je ook wel even zoet
Ah nee dan zou ik wel echt balen, het verhaal is nu totaal niet af. Ik zou ze wel gaan lezen, ze zijn sowieso erg goed en tegen de tijd dat het derde boek uit komt lees ik alles wel gewoon nog een keer…
Ik vond hem ook niks! Was heel erg op zoek naar zo’n fantasiewereld, maar ik vond het heel taai en moeilijk doorheen te komen. Vind t Dan altijd heerlijk om bij de recensies op Goodreads te zien dat anderen dat ook hebben. Heb volgens mij toen alleen het einde gelezen en verder gelaten voor wat het was
Ik zou zo graag veel boeken die daarop lijken lezen. Ik vond het echt een fijn boek om te lezen.
Ik zag op instagram deze template en ik hou niet van dit zelf delen in mijn story, maar het leek me wel leuk om het hier te doen:
Ah, ik ben blij dat je het vraagt. Ik ben ook echt fan van dit soort boeken namelijk. Een soort humoristische fictie die net tussen literatuur en chicklit in ligt (in my opinion)
-The Cactus by Sarah Haywood (via amazon echt heel goedkoop in e-book versie te krijgen)
- A man called Ove by Frederick Backman
Als je deze leuk vind vind je denk ik de boeken van Joanna Cannon ook leuk, zeker ‘the trouble with goats and sheep’ - wellicht niet over een non conformistische vrouw/man van middelbare leeftijd maar wel echt die Britse setting ofzo?
Ik ga zo naar het Boekenfestijn - zin in!!
Ik ben vandaag geweest. Ik heb superveel van die blauwe thrillerboekjes gekocht die je vroeger had en fear Street boeken. Ze waren maar 1 euro per stuk en sommige maar 70 cent
Die vond ik ook heel erg leuk! Ik lees nooit engels maar deze heb ik ook in het Engels gelezen en ik heb er ook nieuwe woordjes uit gehaald ja, haha. Vond het best fijn weg lezen.
Hij lijkt een beetje op Carrie Pilby, dat is ook een leuk boek!
Ken je the curious incident of the dog in the night-time al? Past wel een beetje in hetzelfde straatje als Eleanor Oliphant.
Boek 2 van mijn challenge uit! Op naar De Vreemdeling van Camus!
Ik heb net De Kleine Getuige van Jillianne Hofman uit. Vond het soms meer een roman dan een thriller, omdat het heel erg om de problemen van de hoofdpersoon draaide en minder om de misdaden. Heb hem drie sterren gegeven op Goodreads. Ik ben nu begonnen in Meester Legende van Stephanie Garber.
Nu gaan we weer tegelijkertijd hetzelfde boek lezen. Verdachte situatie dit.
Deze heb ik net uitgelezen! Ik heb het Eleanor boek nog niet gelezen, maar deze vond ik leuk! Hij leest ook lekker snel.
Ik heb ook net Two Can Keep A Secret van Karen M Mcmanud uit. Ik vond hem leuk, naar minder dan haar eerdere boek Oké Of Is Is Lying.