Klinkt leuk, gaat op mijn te lezen lijstje!
Er zijn trouwens vier versies (en ook nog verschillende drukken): full color met braille (!), 2-color, black & white en een versie met losse blaadjes (?!). Ik ben uiteindelijk voor zwart-wit gegaan en die was €30 bij Bol. Niet heel goedkoop dus. Maar tot nu toe is de ervaring het wel waard.
Dit klinkt heel gaaf!
It en de shining maar Misery is een van zn boeken waar ik op een goede manier het meest naar van werd. Gaat over een schrijver die wordt gekidnapt door een fan. En the dark tower serie maar niet als je op zoek bent naar een eng boek
Thanks voor je reactie
momenteel lees ik Challenge accepted van Celeste Barber, die bekend is van het nadoen van beroemde mensen op Insta. Ze schrijft heel erg grappig maar en zitten ook wel verhalen bij dat je denkt: wauw, dat is wel heftig geweest.
Al met al, boeiend boek en ik vind het wel een aanrader als je wat luchtigs wilt lezen.
Jaaa, nog een liefhebber! Morgen komt bij mij de boxset binnen. Ik heb de hele serie van Throne of glass in paperback en in die box zit alles in hardcover.
Ik heb net de avond is ongemak van Marieke Lucas Rijneveld uit. Ik las goede reviews maar ik vond hem niet zo bijzonder. Het deed me heel erg denken aan het smelt van Lize Spit alleen dan een minder goed. Ik ga nu aan Norse Mythology beginnen van Neil Gaiman want die is lekker dun en ik wil mijn goodreads reading challenge halen
Oeh ik ben benieuwd naar Norse Mythology. Laat het even weten wat je er van vindt aub. Hoeveel moet je nog voor je challenge?
Yes zal ik doen! Ik heb mijn challenge op 30 staan en ik heb er nu 27 gelezen. Je zou denken dat ik dat wel zou moeten halen maar ik kom amper aan lezen toe sinds ik met mijn master ben begonnen
Mocht je er ooit voor willen sparen oid: de boxset is 92€ bij Bol. In ieder geval goedkoper dan alles los kopen in hardcover! Daarin zitten alle delen inclusief the assassin’s blade. Bij mij was er ook geen plek meer in de kast dus nu staat de box er maar op haha.
Ik ga die boeken even opzoeken!
Ik lees nu Mythos van Stephen Fry. Echt genieten.
He ik ook! Ik vond de Griekse mythologie altijd al interessant maar nu nog 100000x meer. Wat kan hij fijn en boeiend schrijven.
Ja en humoristisch ook!
@Ficus @Niffler die lees ik ook nu! Altijd al veel geweten over mythos door mijn studie maar dit gaat zoooveel verder! Geniet echt van elke pagina die ik lees
Jaaa ik lees zo langzaam mogelijk.
Vind het ook zo leuk om de naam van mijn kind erin te lezen. Iedereen denkt altijd dat we de naam van de besnorde bioloog hebben. Maar nee, haha!
Huh maar dat is nog wel een van de bekendere figuren
Ja, dat dacht ik ook.
Ooh bedankt voor de Mythos tip! Ik heb hem op mijn verlanglijstje voor kerst gezet
Ik zag gisteren in de boekwinkel ‘A map of days’ liggen, het nieuwe vierde deel van Miss Peregrine’s home for peculiar children. Iemand deze al gelezen?