Hij komt nu op mijn nog te lezen lijstje!
Ik heb vandaag de biografie van Tina turner gekocht. En heb hem nu al uit haha. Ik kon echt niet stoppen met lezen.
Ik heb via Abebooks deze hardcover editie besteld:
Uiteraard niet mijn eigen foto’s.
Heb ik gedaan toen ik ongeveer op 10% zat. Oeps. Maar ik vind hem wel prachtig! Hopelijk komt hij snel.
Zo mooi! Volgens mij heb jij echt een geweldige boekenkast van wat ik hier voorbij zie komen.
Die is echt supergaaf! Ik heb ooit de Nederlandse gelezen, maar wil graag de Engelse hebben. Die hebben ook veel mooiere edities.
Nog even terugkomend op Scribd: Te mooi om waar te zijn, Storytel is mij het geld meer waard. Het klopt dat het aanbod van Engelse boeken een stuk groter is bij Scribd, maar ze adverteren “umlimited listening” en dat is gewoon niet waar. Na een audiobook of twee zijn heel veel audiobooks die je hebt opgeslagen of die gewoon populair zijn opeens niet meer beschikbaar tot na de datum dat er geld wordt afgeschreven. Ik heb het getest door via mijn vriend zijn PayPal ook een proefmaand te nemen en alle niet beschikbare boeken waren op zijn account wel gewoon te beluisteren. Storytel is écht onbeperkt luisteren. Ik hoop dat zij hun Engelse aanbod ook meer gaan uitbreiden in de toekomst en dat ze eens een keer de mogelijkheid geven om hoofdstukken te selecteren. Ik denk dat ik mijn Storytel abonnement binnenkort maar weer activeer!
Ben benieuwd hoe die wordt voorgelezen! Vooral bij de naardere scènes.
Ik heb net lieveling van Kim van Kooten uitgelezen. Wat een naar en schrijnend boek, zeker omdat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Het blijft nog helemaal in mijn hoofd zitten.
Vanmiddag maar verder met het herlezen van Harry Potter, ben wel weer toe aan een boek dat juist totaal niks met de werkelijkheid te maken heeft
Iemand nog boekentips in de lijn van Blake Pierce a Riley Paige Mystery? Heb de rest van hem allemaal ook al gelezen maar andere tips zijn meer dan welkom!
Ja, ik heb Scribd ook weer opgezegd. Ik blijf mooi bij Storytel Daar staan nu trouwens best wel weer recente YA’s op op het moment.
Ja het bouwt langzaam op hè? Fijn dat de voorlezer beviel!
Spoiler Het Smelt
Ik kende dat raadsel over die man op dat ijsblok toevallig al dus ik had al vrij snel door waar het heen ging, maar eigenlijk maakte dat het juist ook wel spannend. Dat je al weet wat het einde (ongeveer) gaat zijn maakt dingen vaak nóg tragischer.
Jane Eyre van Charlotte Bronte en A Christmas Carol van Charles Dickens!
Heb je hem inmiddels uit? Dit boek staat heel hoog op mijn lijstje! Hij werd namelijk getipt op de instagram van de boekenclub van Reese Witherspoon.
Zijn er meer mensen die dit volgen?
Ja, ik heb hem uitgelezen, ik blijf het een aanrader vinden!
Deze week heb ik eindelijk The Hate U Give gelezen. Ik stelde het steeds uit omdat het YA is en dat niet echt mijn genre is maar deze heeft me positief verrast, het voelt volwassener aan dan het doorsnee YA boek.
Nooit gedacht dat ik dit boek zo leuk zou vinden, maar door de hype ben ik er aan begonnen (audiobook):
Het leest (luistert) echt lekker weg, normaal zou ik niet zo gauw naar zo’n boek grijpen, maar ik ga haar andere boeken ook eens opzoeken.
Heb net een klein leven uit! Vond het begin en einde erg mooi, maar daartussen moest ik toch echt wel even doorzetten hoor.
De zaak harry quebert heb ik hier ook nog in de kast staan en ben ik al eens in begonnen, maar kwam er gewoon niet doorheen.
Ik had dat ook. Ik ben er in begonnen, maar ik kwam niet in het boek. Hoe hard ik het ook probeerde
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat me nou precies tegenstond. Volgensmij ergerde ik me wat aan de schrijfstijl, vond het niet goed geschreven.
Ik ben little fires everywhere aan het lezen en het is zooo goed dat ik niet kan stoppen met lezen. Ik hou zo van die boeken waar je helemaal in op kunt gaan. Maar… nu komt de eeuwige struggle dat ik niet wil dat het stopt. Ik ga maar alvast op zoek naar een nieuw boek waar ik in kan beginnen als deze uit is om de pijn te verzachten. Nog aanraders?