Op de een of andere manier spreekt deze cover me echt zooo erg aan, hij staat 100% alleen om die reden op mijn to-read lijst haha.
Nee, niet echt een thriller
Haha, ja had niet veel zin van mij om te vragen of het een aanrader was. Toevallig had ik laatst een boek gelezen waarbij ik de tweede helft minder vond.
Net âDe waarheid over de zaak Harry Quebertâ van JoĂ«l Dicker uitgelezen. Beetje late to the party misschien, maar fantastisch boek! Jammer dat 'ie uit is.
Ik moest dit topic echt zoeken⊠Dus ik up het maar even met mijn kat en boek haha.
Wat lezen jullie nu?
Wat een schatje! Ik lees nu The Nanny Diaries, lekker nostalgisch
Cute!
Ik lees wat dingen door elkaar:
De Zeven Zussen (deel 1)
House of leaves
The Tall Man (voor mân werk)
Leuk!
Laat zeker weten wat je ervan vond
Die heb ik twee weken geleden gelezen! Vrij vlot uitgelezen.
Ik lees nu deze twee:
Alle slechte meisjes - Chris Whitaker
Sapiens - Yuval Noah Harari
Wat is die titel suf vertaald zeg! Niet dat ik iets beters kan bedenken maar meh.
Love Stephen King! Welk boek van hem heb je?
Ik ben vandaag ook in deze begonnen! Ben benieuwd.
The Great Gatsby, 1984 en de boeken van Jane Austen vind ik wel goede klassiekers!
Ik lees nu Big Bones en Mermaid. Maar Big Bones vind ik echt meh.
Hiervoor onder andere een ARC van Fireworks van Sarina Bowen gelezen.
Binnenkort ga ik naar een nieuwe, kleine boekenclub in Rotterdam (gewoon bij iemand thuis), dus ik lees daarvoor nu het eerste gekozen boek. Ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen, want ik heb nog nooit deelgenomen aan een boekenclub.
Jaaa 1984! Echt Ă©Ă©n van mn favorieten
Aw cute! Ik heb The Night Circus pas geleden uitgelezen en vond hem echt geweldig. Ben je er nu in bezig of lag hij er gewoon random?
Momenteel ben ik bezig in twee boeken: Crazy Rich Asians en History is All You Left Me, maar beide geven me tot nu toe niet echt het gevoel dat ik echt MOET doorlezen.
Neeee ik ben er wel echt in bezig haha! Ik ben nu iets over de helft en ik vind hem ook geweldig tot nu toe! ïž
@nightlife I <3 The Night Circus. Dat is echt een boek dat ik eens toe wil voegen aan mijn boekenkast.