Het algemene boekentopic (Deel 1)

Hm dus alleen mogelijk op een tablet en niet op een ereader

The Fault in Our Stars juist, haha. En Looking for Alaska wil ik eens herlezen in het Engels.

@boemboem Ik kwam echt niet door Papertowns heen. Vond de film wel erg tof.

1 like

Ik vind turtles all the wat down ook niet zo’n aanrader. Heb me wel vermaakt, maar ik denk dat er wel betere boeken zijn.

Haha nou ik dacht dat Kobo beter was, maar aan de reacties hier valt het dus mee. :stuck_out_tongue:

Heb net Sadie van Courtney Summers gelezen, wat een ontzettend rauw en heftig boek. Moet even een pauze houden nu voordat ik verder kan met een ander boek.

1 like

Nou ja, mijn kobo was in elk geval binnen een jaar stuk :stuck_out_tongue: Maar volgens mij zijn er meer van dat model (Glo HD) veel snel stuk gegaan. Die is nu ook niet meer te koop overigens.

1 like

Dat boek wil ik ook lezen! Ik had het er toevallig over een paar posts hiervoor. Heb je ook de podcast geluisterd?

En love my Kobo. :heart: Ik heb ook nul van de problemen die hier genoemd worden.

1 like

Nee, maar het luisteren lijkt me wel echt een toevoeging!

Ik heb nu sinds een paar weken een Kobo (Aura H2O), en ik ben er zo blij mee! Eén van de beste aankopen van dit jaar.

Ik ben nu Concept M van Aafke Romeijn aan het lezen, heeft iemand die al uit? Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het wel een interessant verhaal, maar kom er maar moeilijk in ofzo. Maar ik ga hem wel uitlezen hoor.

Aaaah ik ben echt zo enorm benieuwd! Ik denk dat ik de box deze week ook wel krijg. :smile:

Ik heb een Kobo en helemaal geen last van flikkeren of traagheid. Ligt misschien ook aan het type?

@Enthusiasm Jij was toch groot fan van de serie The Killing? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

2 likes

Ik heb ook een Kobo, maar ik miste het doorzoeken van fysieke boekenwinkels en het kopen van boeken echt heel erg dat ik eigenlijk heel snel weer ben overgegaan op fysieke boeken.

Ook al heb ik geen ruimte meer in mijn huis voor boeken :(.

Wat lief van je dat je aan me denkt! Zeker groot fan, dankjewel!!!

Ja, een van mijn lievelingsboeken.

1 like

De nieuwe Cormoran Strike is uit (Robert Galbraith oftewel JK Rowling). Ik wil hem graag lezen maar ben nog aan het tweede boek van een trilogie met elk rond de 800 pagina’s bezig en heb niet heel veel tijd om te lezen, dus ik moet nog even wachten (heb niet zoveel tijd om te lezen)

Het is de Century Trilogy van Ken Follet trouwens, over de eerste wereld oorlog, tweede wereld oorlog en koude oorlog. Het is niet het beste dat ik ooit gelezen heb (dezelfde dingen komen altijd terug in zijn boeken) maar ik vind het wel interessant en ik houd er altijd van om families heel lang te volgen.

1 like

:stuck_out_tongue: Gewoon bij Kindle blijven. Voor mij geen Kobo meer, alleen al om het simpele feit dat ik boeken naar mijn Kindle kan mailen en mijn Kobo aan moet sluiten om er iets op te zetten. Mijn Kobo sloeg trouwens amper de bladzijdes om, was ook traag (zoveel trager dan Kindles) en bleef heel vaak op zwarte pagina’s hangen.

Ik heb net Liefde & Geluk uit van Jenna Evans Welsh en ben ook bijna klaar met Harry Potter herlezen :slight_smile: HP herlezen ging verrassend snel eigenlijk.

Ik ben ook super benieuwd naar de nieuwe Cormoran Strike. Maar ik heb de vorige allemaal in het Nederlands gelezen dus nu wil ik dat perse ook doen. Dus moet ik nu nog wachten tot de vertaling uit komt, hopelijk komt die snel!

2 likes

Ik heb mijn Kobo al een paar jaar en nog nooit problemen mee gehad. Vind fysieke boeken nog steeds fijner en heb nog een aardig volle boekenkast, maar voor op vakantie is het toch wel heel erg handig…

Ben begonnen in The Wheel of Time serie van Robert Jordan, echt zo’n serie om helemaal in te verdwijnen, heerlijk.

Aaaah ik heb mijn boekenbox binnen, love it! Ga nu eerst naar huis, maar zal straks even foto’s in spoiler zetten.

Wat zijn poëzieboeken die jullie zouden aanraden? Ben op zoek naar dingen die me echt gaan pakken