Begin februari, begreep ik van mijn uitgever. (Rowlings thrillers worden bij mijn uitgeverij gepubliceerd, vandaar. Ik heb helaas nergens een exemplaar kunnen vinden/stelen tijdens de borrel! ) Ze heeft het ook op Twitter staan dus ik kan dat wel zeggen, haha.
Ah dankjewel voor de info! Nog even wachten dus en dan is het net op tijd voor mijn verjaardag
Ik heb nu bijna twee jaar een Kobo Aura 2, heel blij mee en nooit problemen mee gehad. Af en toe heb ik een Kobo abonnement, maar ik koop ook losse ebooks. M’n vriend heeft een Kindle die ik ook af en toe gebruik en die is ook fijn. Ik vind er zelf niet superveel verschil tussen zitten, maar die Kindle is al een jaar of 5 oud dus dat is sowieso goede kwaliteit. Die heeft ook nog nooit problemen gegeven.
Ik heb net The story of you van Katy Regan uit. Mooi boek, beetje voorspelbaar maar leest wel lekker weg.
Ben hier heel benieuwd naar!
En ik moet Rowlings vorige thriller nog steeds lezen, haha. Ligt al maanden op mijn nachtkastje. Ik lees nu nog steeds vooral boeken voor RARE
Ik heb even de foto’s uit een Facebookgroep geleend, mijn camera heeft kuren:
Huh, heb ik toch ook??
Op mijn telefoon wel, hoop dus dat het voor de anderen ook gewoon in spoiler staat, pffff!
Op mijn telefoon staat hij ook in spoiler!
@Foucher Ziet er goed uit! Al ben ik wel blij dat ik het toch niet gedaan heb, want heb niet zoveel met goodies haha
Ik ga zaterdag naar Zwolle en sowieso dat ik dan naar Waanders in de Broere ga . Ben er nog nooit geweest, hoop dat ze wat boeken in het dystopie/sci-fi genre voor volwassenen hebben (ipv alleen YA)
Ik ben nu Reisverslag van een kat aan het lezen van Hiro Arikawa. Tot nu toe erg leuk! Maar je moet denk wel van katten houden haha
Hebben jullie nog tips voor echt een goed e-book dat meteen spannend is en niet zo’n dun flut verhaaltje?
Ik had de tip van storytel gekregen maar ik heb geen tablet oid dus ik kan die ebooks daarvan niet op mijn ereader krijgen. Hebben jullie daar nog tips voor?
Alles van Gillian Flynn!
Ik vind de boeken van Samuel Bjork altijd erg spannend, het eerste deel heet ‘ik reis alleen’
Ik lees nu Eleanor Oliphant is completely fine. Ik lees het boek alleen in mijn lunchpauze op werk want anders ben ik er zo doorheen. Vind het tot nu toe erg goed, en ook wel grappig dat een deel van wat voorkomt te maken heeft met waar ik werk haha. Vind het zeker een aanrader tot nu toe en het leest best makkelijk weg.
Jaaaa deze is zo leuk!! Toen ik er destijds in begon, deed ik dat echt met het idee van “even lekker simpel middelmatig boek lezen”, maar uiteindelijk is het echt één van mijn favorieten. Vind haar personage ook zo goed uitgewerkt.
Ik heb vandaag De Macht (Naomi Alderman) en Becks Laatste Zomer (Benedict Wells) gekocht, ben benieuwd! Iemand die één of beide toevallig al gelezen heeft?
Ik lees hem nu ook! Zo langzaam mogelijk want tot nu toe vind ik hem zo leuk dat ik het jammer vind als hij uit is
Ik heb Becks laatste zomer op mijn salontafel klaar liggen, maar nog niet gelezen! Van iemand gekregen die zei dat ze er zelf van moest huilen, al zei ze volgens mij ook dat het een wat langzaam boek is in eerste instantie. Laat weten wat je ervan vond?
Edit:
Heeft iemand Zeven perfecte dagen van Rosie Walsh gelezen? Ik moet zeggen dat ik Sarah echt een wanhopig mens vind, maar dat is dus wel goed neergezet door de auteur, haha. Ik kan me totaal niet in haar inleven, al vind ik het interessant hoe ze op het hele ghosting reageert. Mijn theorie over waarom ze geghost wordt:
Theorie Zeven perfecte dagen
Die opa zegt op een gegeven moment dat hij verliefd was op iemand anders dan Sarahs oma en de vrouw in kwestie hun kind af moest staan voor adoptie vanwege strenge ouders. Nu is mijn vermoeden dat dat kind de vader of moeder is van degene door wie Sarah wordt geghost, omdat hij erachter is gekomen wie ze is, dus dat ze familie zijn. Misschien te ver gezocht, maar als fervent thrillerlezer en -schrijver zie ik dat soort informatie altijd meteen als signaal. Dat, of hij is degene die haar zusje heeft doodgereden.
Doe ik! Al kan dat nog wel even duren want ik heb eerst nog 2 andere boeken die ik uit wil lezen haha
Weet niet zo goed waar ik deze vraag moet posten, maar heeft iemand nog een tip voor een fijn kookboek? Voornamelijk voor hoofdgerechten! Hoeft niet vega, glutenvrij, ubergezond oid te zijn