Ik heb gisteren Lang leve de liefde van Jill Mansell uitgelezen. Was weer een typisch Jill Mansell-verhaal, heerlijk
Ben daarna begonnen in de laatste Shopaholic. Die zal ook wel snel uit zijn denk ikā¦
Ik heb gisteren Lang leve de liefde van Jill Mansell uitgelezen. Was weer een typisch Jill Mansell-verhaal, heerlijk
Ben daarna begonnen in de laatste Shopaholic. Die zal ook wel snel uit zijn denk ikā¦
Zijn haar boeken in een serie of zijn het steeds losse verhalen?
Ik moet zeggen dat ik de opwindvogelkronieken wel het āheftigstā vond om doorheen te komen. Ik hou erg van dat bizarre eigenlijk maar die vond ik ook iets te traag. Ik hou wel heel erg van Kafka op het Strand
Volgens mij zijn het allemaal losse boeken. Ik heb er ook een paar van haar gelezen, zijn inderdaad leuke boeken!
Wat ook nog weleens wil helpen: Herlees een favoriet! Of een audiobook, vind ze wel fijn als ik bijvoorbeeld het huishouden moet doen haha.
Ik heb deze vakantie echt heel veel boeken gekocht Nu moet ik er nog 9,5 lezen om ze allemaal uit te hebben (moet, moet ).
Pfoe ik moet er nog 30 dit jaar om de 50 te halen, denk dat dat niet gaat lukken (ben nu ook ineens ingewikkeldere dingen gaan lezen en ook in een voor mij vrij nieuwe taal haha dus dat schiet niet op). Maar ach, kwaliteit boven kwantiteit!
Het boek āzeven perfecte dagenā van Rosie Walsh vond ik heel leuk, iemand die ook gelezen? Leest makkelijk weg, echt een zomerboek, aanrader.
Niet gelezen maar ik heb net de omschrijving opgezocht. Klinkt spannend!
Ik had dit jaar voor mān verjaardag aan iedereen zān lievelingsboek gevraagd en daar ben ik nu doorheen aan het gaan. Zo leuk! Ik had bijvoorbeeld nog nooit De schaduw van de wind gelezen (ben er een keer in behonnen en toen gestopt na 3 bladzijdes), maar heb er nu echt van genoten! Lang geleden dat ik zo in een boek zat en vet leuk om zo dingen te lezen die ik normaal niet zelf zou kiezen.
Wat een leuk idee! Helaas heb ik zelf weinig lezers om me heen.
Wil dat boek ook nog altijd lezen, echt benieuwd! Moet hem binnenkort maar kopen.
Ik herken dit helaas wel een beetje. Ik lees nog wel, maar veel minder dan ik zou willen
Alle boeken van Lisette Jonkman! Geheid tranen van het lachen tijdens het lezen, haha. Vind haar zelf ook echt een tof wijf. Ze heeft net een nieuw eboek uitgebracht, maar die moet ik nog lezen.
Door deze hitte heb ik ook een leesdip. Ik wil wel, maar ben gewoon te loom/moe door slaaptekort en na een paar paginaās vallen mijn ogen steeds dicht.
Het zijn gewoon allemaal losse boeken. Sommige dingen overlappen (aantal boeken gaan bijv over verschillende spelers van een ijshockeyteam), maar zonder dat het serie-achtig is.
@Ishq Jaaaa mega leuk zijn de boeken van Lisette Jonkman!
@Karen_Walker Geen thriller hoor, maar juist een feel good spannend boek haha
Ik ben net begonnen aan de Verspleten, de nieuwe Karin Slaughter. Ik heb denk ik vrijwel elk boek van haar gelezen haha
Super leuk is dat| Leuke manier ook om andere boeken te lezen. En sowieso om daarna te hebben met diegene daarover.
Schaduw van de wind heb ik zelf recent ook pas āontdektā, die boeken lezen echt heerlijk. Binnenkort ga ik de laatste lezen!
Hebben jullie trouwens mythos gelezen?
Ik begon super enthousiast, maar halverwege blijven haken en kom totaal niet verder. Vind de verhalen heel leuk. Alleen zo jammer dat ze zo kort zijn. Zit je er net een beetje inā¦
Ik ben in Londen en er zijn hier overal boekenwinkels, echt niet goed voor me. Ik ging naar binnen voor een notitieboek (hallelujah, inspiratie voor mijn boek) en kwam daarnaast naar buiten met He Said/She Said van Erin Kelly en Sunburn van Laura Lippman. Ik kreeg korting van de caissiĆØre omdat hij me een van de boeken aanraadde, dat scheelt dan weer.