Aaah thanks!! Mag ik vragen wat je beter vond aan De hemel begint bij je voeten ten opzichte van Ik geef je de zon?
Ik vond De hemel begint aan je voeten vooral beter weglezen ofzo. Maar die las ik wel in het Engels, Ik geef je de zon in het Nederlands.
Ik heb gisteravond ‘Rena’s belofte’ uitgelezen, een zwaar maar prachtig boek over een vrouw die Auschwitz overleefde. Ben er echt ondersteboven van.
Ja, ik vond hem leuk! Het wordt in bepaalde aspecten vergeleken met Avatar (The Last Airbender) en loooove Avatar.
Oehhhh
Jaa ik vond het boek fantastisch!! Ik verwachtte dat de hype overdreven was maar dat is naar mijn mening totaal niet het geval.
Sabaa Tahir (An Ember in the Ashes) is 7 augustus in Waterstones (Londen). Die dag ga ik ook naar Londen toe, misschien dat we er wel even heen gaan. Neem ik een boek mee om te laten signeren.
Misschien kan iemand hier helpen: ik wil mijn boekenkast leuker maken door o.a. kaarsen erin te zetten. Het leukste lijkt me om kaarsen te kopen in een boekenthema. Heeft iemand dit toevallig wel eens gekocht en een goede tip voor een website/Etsywinkel?
Ik vind ebooks best wel duur nog, voelt duurder dan echte boeken omdat je minder iets tastbaars ervoor terug hebt. Maar ik heb besloten dat ik voor op vakantie er een paar mag kopen van mezelf (wil wat nieuwere dus daar zijn ook geen aanbiedingen voor helaas). En ik heb echt net zoveel voorpret met het uitzoeken van welke boeken ik ga nemen, als voor de vakantie zelf haha (Aanraders zijn welkom trouwens haha)
Wat voor genre?
Heeft iemand het nieuwe boek van Marek Sindelka al gelezen?
Literatuur, feelgood/chicklit. YA en fantasy lees ik niet zo veel maar hou daar ook wel van als het een goede is! Thrillers ook maar die heb ik ook nog wel veel liggen.
(vanalles dus wel haha, maakt niet zoveel uit eigenlijk maar heb wel zin in echt goede/leuke boeken).
Misschien Engelstalig omdat ik op vakantie naar Amerika ga
The Secret Life of Bees misschien? Niet het vrolijkste boek maar speelt zich af in Amerika en is een mooi verhaa.
Ja, ik een tijdje terug. Vond hem wel tof, maar niet per se de hype waard (al snap ik wel waarom de hype er is, maar zou hem niet daarom gaan lezen, zeg maar). Ik vond hem ook wat tegenvallen ofzo.
@Dragoste Lettersandlights.nl heeft veel kaarsen
@Hazel Ligt er wel een beetje aan waar je zoekt, maar vind die vooral van reguliere uitgevers prijzig. Bij selfpublishing zijn de prijzen vaak vriendelijker.
Ah ik vind dit soort topics altijd leuk om te lezen, maar het voelt ook een beetje misplaatst als ik hier meld wat ik lees. Ik lees namelijk momenteel…
Lang leve de liefde van Jill Mansell.
Niet echt hoogstaande literatuur.
En hierna heb ik nog een boek van haar en daarna de nieuwste van Karin Slaughter.
Lezen is lezen, maakt niet uit wat voor boek, toch?
Ik wacht vaak op aanbiedingen van ebooks of gebruik via bol mijn airmiles.
Ik koop veel engelstalige boeken altijd heel cheap op https://www.bookdepository.com.
Duurt wel een week voordat je ze in huis hebt en soms raken ze dingen kwijt maar krijg je wel weer zo je geld terug. :’)
Ik lees ook vaak van dit soort boeken. Gewoon melden als je wilt, hoor