Die heb ik ook al staan voor hierna! In een mooie box haha. Als ik het dus niet leuk vind dan heb ik wel veel geld weggegooid
Edit: heb van beide series nu de boxen met de personages in de band/rand (hoe heet dat?). Ziet er echt leuk uit!
Die heb ik ook al staan voor hierna! In een mooie box haha. Als ik het dus niet leuk vind dan heb ik wel veel geld weggegooid
Edit: heb van beide series nu de boxen met de personages in de band/rand (hoe heet dat?). Ziet er echt leuk uit!
Die zijkanten vind ik heel tof! Ik heb de alleroudste edities nog, haha. En bij haar nieuwste serie (The Dark Articifes) de hardcovers.
Vind wel dat ze nu eens moet kappen met al die series over Shadowhunters, nu is het wel klaar. Komen gewoon totaal 5 series (met TMI erbij enzo)
Wow echt? Dan wordt het wel echt uitgemolken hoor. Vijf jaar geleden de eerste drie van TMI gelezen, vond ze toen wel leuk maar nooit verder gegaan. Heb nu die behoefte niet meer ofzo, ik vind het wel best haha.
Ja ik zag het ook! Ik kan me bijna niet voorstellen dat het zoveel series lang leuk blijft haha. Maarja zo lang zij er veel geld mee blijft verdienen zal ze wel doorgaan ermee.
Ja, ben er ook bang voor. Maar zo lijkt het echt of ze niet anders kan of durft ofzo. De uitgever vindt het allang best, want geld.
Ik lees die derde serie nu en ben er ook wel een beetje klaar mee nu, moet ik zeggen.
Ja inderdaad. Ik kan me ook wel voorstellen dat het steeds lastiger wordt om iets anders te doen als ze maar door en door gaat hiermee.
Ja, ik ook. Echt veel beter.
Ik wil ook weer meer gaan lezen. Vroeger las ik echt veel en tegenwoordig eigenlijk alleen nog op vakantie. Ik heb op het moment ook veel tijd om te lezen, want ik hoef niet te werken.
Ik heb vandaag Poor Things van Alasdair Gray uitgelezen. Echt een tof boek, genre Frankenstein. Ik hou van dit soort boeken, beetje romantiek/gothic novel-stijl (ook al is Poor Things uitgegeven in de jaren '90). En er zit feminisme in en een bijzondere vertelstructuur (waarbij je als lezer zelf moet beslissen wat je gelooft).
Ik heb A Torch Against The Night uit. Nu eerst wat anders lezen, want het derde deel heb ik (nog) niet. Aaaah.
Heeft iemand misschien al een boek van Joan Didion gelezen? Ik zie veel goede recensies enzo over haar voorbij komen, maar ik krijg niet echt een hoogte van haar boeken
Ja verschillende, zij is echt mijn lievelingsschrijver! Wat ik zo mooi vind aan haar werk is de manier waarop ze schrijft, iedere zin is een kunstwerkje. Daardoor maakt het mij niet zo veel uit waar ze over schrijft, maar hĂłe ze er over schrijft.
Als je geĂŻnteresseerd bent in California/Amerika in de jaren '60 zou ik âSlouching Towards Bethlehemâ aanraden, anders misschien âThe Year of Magical Thinkingâ. Dat is wat recenter werk en gaat over haar huwelijk, en het verlies van haar man en dochter.
Oh en op Netflix staat ook een documentaire over haar, misschien ook een goede manier om hoogte van haar en haar werk te krijgen!
Aa superbedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad âSlouching Towards Bethlehemâ en âA Year of Magical Thinkingâ op mân ereader (als iemand ze ook wil: stuur me een berichtje) maar ik kom niet makkelijk door de eerste paginaâs heen. Denk dat ik gewoon weinig concentratie heb en even moet inkomen bij het lezen. Maar jouw reactie heeft me heel enthousiast gemaakt dus ik ga zo zeker verder lezen in âSlouching towards Bethlehemâ!
Heeft iemand âDe voordelen van onbeantwoorde liefdeâ gelezen? Is van dezelfde schrijver als Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld. Of âDe hemel begint aan je voetenâ ? Ik vond âIk geef je de zonâ van dezelfde schrijfster echt prachtigâŠ
Of het Rosie project? Sorry, kiezen is niet mân sterkste kant as you can tell
Heb vandaag Queer There and Everywhere gelezen! Goed geschreven boek, krachtige verhalen.
Ben ook begonnen in Six of Crows, tot nu toe bevalt het wel!
Weet iemand nog leuke bookstagram/booktube accounts? Ik volg eigenlijk nog niemand omdat ik er pas net achter ben dat dit bestaat (laat i know)
Ik heb ze allemaal gelezen.
De voordelen van onbeantwoorde liefde was leuk, al was het wel iets te divers. De hemel begint aan je voeten vond ik beter dan Ik geef je de zon, maar ben daarin een uitzondering. Het Rosie Project vond ik leuk en best herkenbaar.
@Rosemary Ik heb deels een bookstagramaccount. Verder heeft Wonderstruckbooks altijd mooie
Ik heb je gevolgd, leuk!
Leuk! Heb je ook gevolgd. Vind je kast nog steeds zo mooi met die stoeltjes ervoor