Ik heb Leven en laten leven uit. Eindoordeel: meh. Jammer
Over het einde
Ik vond het einde dat Afra kwam wel leuk, maar daar had ik dan nou juist graag meer van willen weten… Maar toen was het afgelopen.
Ik heb Leven en laten leven uit. Eindoordeel: meh. Jammer
Ik vond het einde dat Afra kwam wel leuk, maar daar had ik dan nou juist graag meer van willen weten… Maar toen was het afgelopen.
Ja, echt geweldig. De reden waarom ik hem toen voor het eerst wilde lezen.
Jaa het is zo mooi. Ik ben echt verliefd op dat boek. Ik wil ook eigenlijk m’n dochter Auryn noemen haha (als die ooit krijg. Anders noem ik wel een huisdier Auryn).
Oei heb veel favorieten. Van wat ik afgelopen jaar heb gelezen zijn dit denk ik de boeken die mij het meest zijn bijgebleven.
Sashenka
1000 schitterende zonnen
Kafka op het strand
Het huis van de moskee
Ik lees nu Het Labyrint der geesten van Carlos Ruiz Zafón. <333 Meer fans van hem hier?
Ja ik! Heb zelfs een reisboekje over Barcelona geinspireerd op zijn boeken. Heb t ook gebruikt als gidsje toen ik daar op stedentrip was.
Vond het laatste boek daarentegen tegenvallen. Enorme spanningsopbouw maar de onthulling matig. Maar die eerste drie, fantastisch
Oh dat reisboekje wil ik ook!
Maar shit… ik ben nu bezig in het laatste boek en vind het tot nu toe nog superleuk, maar het einde gaat tegenvallen dus?
Super fan van de eerste uit de serie! Die daarna vond ik ook leuk, maar evenaarde deel een niet
Misschien vind jij het wel supergoed hoor! Is natuurlijk heel erg persoonlijk. Lees lekker verder ben wel heel benieuwd wat je ervan gaat vinden!
Ik laat het weten als ik hem uit heb!
Ik heb pas dat Ikigai boek uitgelezen, vond het echt een stom boek. Het onderwerp is zo interessant maar de schrijver lijkt er zelf geeneens in geïnteresseerd…
Edit: onvoorstelbaar ook dat hij zoveel goede reviews krijgt, dat zegt dus ook echt weinig
Ik heb net Girl in Pieces van Kathleen Glasgow uit. Ik vond het echt een prachtig verhaal. Het onderwerp is wel heel heftig (self-harm) en ik merkte dat ik het boek op sommige momenten echt even weg moest leggen, maar ik vond hem zeker de moeite waard. Het verhaal is ook heel hoopvol en vooral heel mooi en realistisch geschreven. Ik voelde zo erg mee met de hoofdpersonage. Heb weinig YA-boeken gelezen die me zo erg raakten.
Mijn doel is om deze zomervakantie alle zes delen van The Mortal Instruments te lezen maar ben benieuwd of het gaat lukken Ben nu klaar met boek 1, maar door die film van wat jaren geleden wist ik alles al… Hopelijk dat ik vanaf boek 2 er meer in kom…
Vraagje - ik heb een nieuwe baan waardoor ik elke dag 2uur in de trein moet gaan zitten. Ik las vroeger best veel en vond dit het perfecte excuus het weer op te pakken. Hebben jullie aanraders qua roman/mysterie/ya?
M’n favo boeken waren big little lies, de waarheid over de zaak harry quebert, small great things, gone girl (ja allemaal echt oud…)
Jaa, zijn boeken zijn zo tof <3
Die film is wel anders dan het boek En de serie al helemaal. Film vond ik beter, al was het maar om de cast. Oké, niet allemaal, maar vond Jamie en Lily vooral erg tof. Vooral Jamie was echt een goede Jace.
Sorry voor de dubbelpost.
Ja, maar de grote gebeurtenissen/onthullingen waren wel gelijk haha. Daarom wist ik al wat er kwam maaar vanaf boek 2 ga ik er blanco in! En ik hoorde ergens dat er een spoiler van boek 3 al in de film zit? Die weet ik gelukkig dan niet meer dus daar ben ik in ieder geval al blij mee
Er zitten wel wat spoilers in voor de andere series, maar eentje wordt maar heel kort genoemd. Volgens mij is die veel mensen ook niet opgevallen. Mijn favoriete serie is trouwens The Infernal Devices.
Thrillers: Kleine zwarte leugens (Sharon Bolton), Voor eens en altijd (Andreas Pflüger), Vogelman (Mo Hayder). Ik hou ook van de Millennium-trilogie van Stieg Larsson, maar die is niet voor iedereen weggelegd. Er zit niet zoveel tussen de boeken geweldig of niets vinden, heb ik altijd het idee. (En als je een Nederlandse thriller wilt lezen, steun een mede-FF’er! )
Ik weet niet of je ook van true crime houdt, maar zo wel: Ik zal verdwijnen in het donker van Michelle McNamara. Net uit, over de Golden State Killer.
Romans: Ik ben vooral van de historische romans. De nachtegaal van Kristin Hannah is mijn favoriet. Ook mooi: Als je het licht niet kunt zien van Anthony Doerr. Een toffe Spaanse roman: De schaduw van de wind van Carlos Ruiz Záfon.