Ahh shit die heb ik echt twee weken geleden zelf gekocht!
Oh ja dat is echt balen.
En en en heb je m al uit?
Jaaaa al een tijdje! Ik ben er heel enthousiast over Ik vond het prachtig geschreven, maar tegelijkertijd niet te zwaar, dat zie je niet vaak. Vond het verhaal mooi en verdrietig tegelijk. Hij gaat op mān favorietenlijstje Ben nu heel benieuwd naar zijn andere boeken, heb je die al gelezen?
Yeaaaah. Superleuk om te horen!
Ik heb zān short stories gelezen (drown en this is how you loose her), maar daar was ik minder enthousiast over. Maar ik zie net dat hij dit jaar een kinderboek heeft gepubliceerd! Die ga ik bestellen.
En dit essay van hem is prachtig: https://www.newyorker.com/magazine/2018/04/16/the-silence-the-legacy-of-childhood-trauma
Ja ik was ook superblij eindelijk weer eens een goed boek gevonden te hebben, ik vind dat de laatste jaren zo lastigā¦ Ik ben zo kritisch!
Ik las inderdaad op Goodreads dat meerdere mensen zijn short stories vonden tegenvallen! Misschien dat ik eens kijk of ze het in de bieb hebben. En ik ga dat essay zeker lezen in mijn zomervakantie, thanks!
Heb je toevallig Goodreads? Misschien hebben we een beetje dezelfde smaak en kunnen we elkaar volgen! (Maar als je daar geen zin in hebt begrijp ik het ook hoor, haha)
Nee heb ik niet! Maar vind het wel leuk om wat tips uit te wisselenā¦ Anders via dm?
Jaa leuk, doen we! Ik zal vanavond eens door mijn Goodreads kijken voor aanraders
Ik heb 1q84 uit voelt echt als een overwinning. Ik vond hem fantastisch.
En, wat vind je ervan?
Ik ben op de helft van āLeven en laten levenā van Hendrik Groen (zān nieuwste) en I LOVE IT! Echt, als je zijn dagboeken leuk vond moet je dit ook lezen. Ben meteen weer uit mān leesdip
Ik heb net wat boeken van Adriaan van Dis van de vuilnis gered. Heb nog nooit iets van hem gelezen. Met welke zal ik beginnen en hebben jullie eventuele aan- en afraders?
- Een barbaar in China
- Zilver
- In Afrika
- Het beloofde land
- Indische Duinen
Ik heb net het nieuwe boek van BA Parus uit (Breng me terug). Iets minder goed dan de vorige boeken vond ik.
Heel goed! Ik heb 'm nu bijna uit! Leest heel snel. Had niet verwacht dat het zoān makkelijk leesbaar boek zou worden, had iets meer droge kost verwacht
Ik heb net then she was gone van Lisa Jewell gelezen. Ik vond het echt een goed boek. Het las echt heerlijk. Echt een aanrader.
Ik heb An Ember in the Ashes al even op mijn TBR staan en ik hoor er steeds vaker goede dingen over! De oude covers vond ik mooi, de nieuwe covers wat minder. Ik hou toch wat minder van fotoās/personen op de cover, uitzonderingen daargelaten. Een andere versie van A Reaper at the Gates vond ik wel heel mooi, dat is deze:
En vandaag vond ik dus de andere twee in die editie, ik kon ze eerst niet vinden. Dus de eerste twee delen heb ik besteld.
Ik wacht nog even met het derde boek, want ik kon bovenstaande boeken alleen in paperback vinden en A Reaper at the Gates is in die editie alleen nog maar in hardcover uit.
Kan niet wachten om in deze boeken te beginnen!
Ik heb ook een kindle paperwhite en vind hem super fijn. Heb hem van mijn man cadeau gehad en hij was overtuigd dat hij zelf meer van echte boeken hield. Maar toen ik mijne een jaar had zag hij ook steeds meer in hoe handig het eigenlijk is, dus hij heeft er nu ook een. Wij lezen beide nog wel fysieke boeken, maar de kindle is super handig voor onderweg, op vakantie etc. Echt een aanrader!
Klaar met mijn scriptie betekent eindelijk na een half jaar weer boeken voor de lol lezen. Ik heb nog 9 ongelezen boeken liggen die ik eerst moet lezen voordat ik iets nieuws mag kopen.
@Foucher Wow die edities zijn echt mooi Boek 1 en 2 van de serie vind ik ook erg goed trouwens.
Hier nog een Kindle liefhebber. Ik heb ook een Kobo gehad, maar ik vind de Kindle echt veel fijner. Ik lees ook nog fysieke boeken, combinatie van allebei
Ik heb een Kobo Glo, maar ik gebruik hem heel weinig. Ik lees (en heb) liever fysieke boeken. Als ik nu een ereader zou kiezen, zou ik eerder voor een Kindle gaan. Ik heb geen ervaring met andere Koboās, maar mijne vond ik eigenlijk vanaf het begin al wat traag.