Het algemene boekentopic (Deel 1)

Gewoon allemaal nemen. Ik vind ze allemaal echt prachtig. Ik denk dat die die rechtsboven beste bij mijn editie past, al is het allemaal net niet (dus ik zou die ook nemen).

Ik wil trouwens echt de hardcovers hiervan ook, net als van ADSOM.

Dit had ik mogelijk ook gedaan als ik de ruimte had, maar ik heb al aardig ruimtetekort. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, herkenbaar. Heb daarom ook die hardcovers van ADSOM nog niet (en geldgebrek, haha).

De covers van de US ADSOM zijn echt prachtig en het geld dubbel en dwars waard! Zeker doen zodra het kan haha. :heart:

Zijn dat deze? Die wil ik inderdaad ook echt, vind ze zo gaaf.

Ja dat zijn de US covers, die heb ik! Deze is van de UK, maar volgens mij zijn daar alleen paperbacks van (op de collector’s edition na):

Ja hier zijn alleen paperbacks van, voor zover ik weet. Deze heb ik (ook van Vicious).

Ik doe dit nooit eigenlijk, zie er het nut niet van in en ik zou het toch telkens vergeten om bij te houden haha.

@Foucher ik zou de witte nemen!

Ben zelf nu in de laatste Nicci French bezig, de dag van de doden. Moet wel weer heel erg wennen aan de schrijfstijl, korte zinnen en hoofdstukken. Weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vind tot nu toe.

2 likes

Ik doe dat best wel vaak, inderdaad handmatig. Vind het achteraf leuk om te zien wat ik op welk punt in een boek van dat boek vond, en ik vind het ook altijd wel interessant om te zien hoever anderen in hun boeken zijn.

1 like

Oh wow ik wist niet dat dit kon, ik heb ook een kindle dus ik ga hier even naar kijken. Volgens mijn goodreads account kan het alleen gekoppeld via mijn amazon? Maar dat kan alleen in de US.

Oh…ja mijn kindle is gelinkt aan mijn Canadese Amazon account omdat ik daar eerst woonde en heb het sindsdien niet meer geprobeerd. Sorry, misschien werkt het dan toch niet.

Ik heb de Illumicrate box besteld, want het is een V.E. Schwab editie. Die mag ik niet laten gaan. Er zit een exclusive cover in voor Vengeful, dus ik laat mijn Vicious cover-keuze waarschijnlijk van die editie afhangen haha! Can’t wait! :heart_eyes:

Ik heb trouwens echt nog nooit van V.E. Schwab gehoord, maar blijkbaar is dat dus een ding?

Gisteren in Ripper begonnen, begint alvast lekker grafisch, benieuwd hoe het verder gaat.

En gisteren is een online leesclub gestart met mijn boek. Nu moet ik mezelf inhouden niet obsessief iedere minuut die website te checken. Gelukkig zijn de boeken pas net verzonden, dus het duurt nog wel even voor ze écht gaan beginnen.

2 likes

He, verdorie. Ik heb eigenlijk geen geld, maar dit klinkt wel heel goed, haha. Hoe duur is deze box?

Hij is duur, maar omdat het Schwab is heb ik het er voor over! Ik heb van anderen (FB groep) gehoord dat ie wel echt de moeite waard is, je krijgt er wel echt wat voor. De box zelf is 57 pond, verzending 7 pond. Victoria heeft zelf meegeholpen bij het verzamelen van de items.

https://shop.illumicrate.com/product/magic-mayhem-the-v-e-edition

Hier is de link, mocht je hem wel willen bestellen!

Ik mocht van mezelf niet te lang twijfelen, omdat ik bang ben hem mis te lopen en dan alsnog spijt te krijgen.

Pff, wat een bedrag :open_mouth: Ik denk dat ik toch maar voor alleen het boek ga, haha, want dit heb ik nu echt niet.

Ben je toevallig bijna jarig? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, nee, pas over een halfjaar ofzo, dus dat wordt hem niet.

Ik ben al zo’n jaar bezig in het eerste gedeelte van Storm of Swords (of nee, ik raakte dat boek gewoon al een jaar niet aan :joy:) en ik vond dus wel dat ik hem eindelijk eens uit moest lezen. Ik luister hem daarnaast nu op Storytel en het gaat nu vlotter en ik zit weer in het verhaal. Ik verwacht hem vanavond of morgen eindelijk uit te hebben. :smile: Ik hou echt van Game of Thrones, maar in die boeken moet je gewoon echt zin hebben. Ik moet nog iets meer dan 5 uur luisteren (of lezen, maar ben bezig met schoonmaken dus dat wordt hem eerst niet). Heb hem wel op snelheid 1.5 staan, op 1.0 is niet te doen. :joy:

TIP: Scythe (ebook) van Neal Schusterman kun je gratis kopen via Amazon! Weet niet voor hoelang, maar een gratis boek is altijd top haha.