Het algemene boekentopic (Deel 1)

Leuk, ik heb je toegevoegd :slight_smile:

1 like

Klopt, ze zijn hem nu aan het vertalen wat ik begreep!

1 like

Heb jullie allebei een verzoek verstuurd op Goodreads!

1 like

Heeft iemand het achtste leven van Nino Haratischwili gelezen? Ben er erg benieuwd naar, veel over gehoord.

Pfff het huis is een bende, maar mijn kitten heeft mijn oortjes gesloopt. Ik heb maar even gauw oortjes bij de Hema gehaald, zodat ik een audiobook op kan zetten terwijl ik me door de afwas en andere rommel worstel. :woman_shrugging:t3:

Ja, klopt. En deel 1 krijgt een nieuwe cover en nieuwe titel in het Nederlands :slight_smile: Gewoon een van de originele covers uit het Engels.

Die Nederlandse vind ik echt helemaal niks. :sweat_smile: Alleen maar een verbetering wat mij betreft.

Ik vind de Nederlandse cover vooral heel erg anders, maar niet op de goede manier. Het past vooral ook niet bij de Caravalsfeer, vind ik.

Vraagje over goodreads, ik zie dat sommigen bijhouden op welke pagina ze zijn. Vullen jullie dat telkens in? Hebben jullie het gekoppeld aan je e-reader of iets dergelijks? Ik vind goodreads soms best ingewikkeld haha.

Ik hou dat eigenlijk zelden bijā€¦ Tenzij ik echt langer dan een week over een boek doe, dan vind ik het nog wel eens leuk om even een update te geven.

1 like

Ik houd het meestal wel bij, vind ik leuk. Maar niet altijd even actief :slight_smile:

1 like

Je vult dat zelf in, Goodreads kun je zover ik weet niet aan een ereader koppelen. Ik hou het wel goed bij, het werkt voor mij motiverend als de voortgangsbalk een flink stuk vooruit schiet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pfff ik weet niet welke nieuwe editie ik moet aanschaffen. Ik vind beide wel mooi. Rechtsboven is een collectorā€™s edition.

Heb jij dan die rechtsboven? Dan zou ik rechtsonder nemen, vind ik daar mooi bij passen. En linksonder juist weer bij linksboven. :slight_smile:

Nee ik heb de oude:

Het tweede boek komt dit jaar uit en daarom zijn er nieuwe covers gekomen. Matcht dus niet met bovenstaande en daar kan ik niet tegen hahaha.

1 like

O ja grrrrā€¦ ga je dan deel 1 en 2 in nieuwe editie kopen?

Dat is de bedoeling, maar jaā€¦ Welke editiesā€¦ :joy:

Ik stem wit! Maar ik hou van cleane covers.

1 like

Ik stem ook wit!

1 like

Weet niet of hier al op geantwoord is, maar ik heb mijn kindle aan mijn goodreads account gekoppeld en als je kindle dan op WiFi is kan je het automatisch updaten.

1 like