Het algemene boekentopic (Deel 1)

Hebben jullie al een zomer-tbr? :grin: Ik wil eindelijk eens al die boeken lezen waar ik maar niet aan toe kom. Deze wil ik sowieso lezen:

The Miseducation of Cameron Post van Emily M. Danforth
The Buried Giant van Kazuo Ishiguro
Ringer van Lauren Oliver
Release van Patrick Ness
Siege & Storm van Leigh Bardugo.

Ben benieuwd naar jullie lijstjes!

Haha, nee, ik doe niet aan zomer TBR’s, want heb dan niet meer tijd dan de rest van het jaar. Sowieso op het moment niet echt een TBR, want vind geeneen boek echt leuk :frowning:

Ik doe ook niet aan seizoensgebonden TBR’s! Ik lees gewoon waar ik op dat moment zin in heb!

Nee, ben op 1/3 maar hij leest wat voorspelbaar ofzo? Misschien dat hij me nog verrast.

Ik ben op de helft, maar hier totnutoe nog niet. Nou ha, had het ook niet verwacht, maar wel dat ‘ie sneller weg zou lezen.

Ik vond het wel echt een leuk boek! Moest een paar keer hardop lachen en dat heb ik echt zelden bij boeken dus daarom vond ik het wel echt verfrissend.

Nu pas de Nicci French boeken ontdekt, nog veel te lezen :smile:

Heeft er iemand goede tips voor Kobo plus? Zie door de bomen het bos niet meer en vind de zoekfunctie ook niet zo fijn werken.

Ik lees graag Nederlandse literatuur/romans (heel breed ja, hou niet zo van thrillers en scifi). 2e wereldoorlog is een geliefd onderwerp.

Ik vind hun serie over Frieda Klein erg sterk (maar dat vindt niet iedereen).

Ik heb dit boek vandaag gekocht nav de positieve review op Wat Eet Je Dan Wel en nu ik hier ook positieve reacties lees, kan ik al niet meer wachten om erin te beginnen. :grin:

Ja daar ben ik nu een boek uit aan het lezen. Toen ik het las ontdekte ik pas dat het een serie was. Dus nu nog de voorgangers lezen.

Ik heb in een paar dagen het boek “Wees onzichtbaar” van Murat Isik uitgelezen. Aanrader! Vond het heel interessant en wilde de hele tijd doorlezen.

1 like

Iemand hier het boek Beartown gelezen? Ik ben er nu in begonnen maar ik vind het verhaal nog sloom op gang komen. De introductie van de stad en zijn mensen duurt echt lang, maar aangezien het boek zo goed wordt gewaardeerd, neem ik aan dat dit met een reden is
 Hopelijk wordt dit dus nog beter!

1 like

Geen boek dus mischien niet echt wat je zoekt, maar op Netflix staat een vier delige docu/serie, cooked. Het gaat over de elementen (water/vuur/lucht/aarde) met koken en de oorsprong. Wel aanrader!

2 likes

Ja ik heb hem gelezen! Ik vond het wel een goed boek, maar vond het inderdaad ook vrij langzaam in het begin. Later in het boek gebeurt er wel meer en toen las het ook sneller. Maar ik vond het boek ook niet zo geweldig als ik had gedacht naar aanleiding van recensies. Ik denk zelf dat de goede waardering vooral ook te maken heeft met de thematiek van het boek (ik weet niet of je daar meer van weet) en de aandacht die hier tegenwoordig steeds meer voor is. En dat vind ik inderdaad ook echt sterk aan het boek, dus zou het boek zeker uitlezen!

Hebben jullie tips voor een boekenreeks? Liefste iets van thrillers

De serie van Nicci French over Frieda Klein?

Ik moet er zelf nog aan beginnen, maar de serie van mj arlidge schijnt ook erg goed te zijn.

Dank je! Ik lees vaker boeken van haar maar de serie ken ik niet

Dank je voor de tip! Zal het eens opzoeken