Het algemene boekentopic (Deel 1)

This made my day

1 like

Bij mij helpt het altijd om andere mensen te zien die heel enthousiast zijn over boeken. Dus dit topic is al iets goeds om door te lezen, maar dat doe je al :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik kijk altijd heel veel booktubers op YouTube en altijd als ik hun enorme TBR zie en zie hoe enthousiast ze zijn om er aan te beginnen dan krijg ik ook altijd de kriebels om te gaan lezen.

Aantal die ik volg zijn:
Jessethereader
PeruseProject
Abooktopia
EmmaBooks

Maar dit zijn wel heel veel YA lezers, weet niet hoe leuk je dat vindt

1 like

Thanks! Die heb ik toevallig al in mijn koffer zitten, lijkt me precies mijn ‘type’ boek inderdaad :). Ben benieuwd.

1 like

Jamal Ouariachi - Een honger
Hanna Bervoets - Ivanov; Lieve Celine; Fuzzie
Charlotte Mutsaers - Harnas van hansaplast

En wat ik zelf ook nog heel graag wil lezen:
De avond is ongemak - Marieke Lucas Rijneveld

1 like

Zelf vind ik Hannah (A Clockwork Reader) en Hailey (Hailey in Bookland) leuk om te volgen! Ik kijk nog wel wat meer booktube, maar hun video’s kijk ik eigenlijk altijd wel en ben alleen op hun kanalen geabonneerd haha.

1 like

Jaa zij zijn leuk! En ook een wat nieuwere: Books with Chloe. Ze heeft nog niet zoveel filmpjes maar ze is wel altijd heel enthousiast. Ze is recentelijk dus pas gegroeid en daarom krijgt ze nog niet echt boeken gesponsord maar dat zal binnenkort wel veranderen denk ik! @quarterlife

1 like

Ah goed idee die youtubers ga ik zeker checken thanks!!

Ik lees die van Morgan nu en vind hem nog niet zo.

Deze heeft vast wel iemand hier gelezen! Nu op pagina 18 en ik vind het tot nu toe erg leuk en intrigerend. Kan me echter voorstellen dat ik me nog wat ga ergeren aan de hoofdpersoon. Maar dat zien we dan wel weer!

Ik heb hem gelezen en ik heb me wel geërgerd! Het duurde echter ook wel lang voordat ik in het verhaal kwam. Maaar ik heb snel ergernissen bij personages, dus gezien het feit dat dit boek zo positief wordt beoordeeld, zullen de meeste mensen dat niet hebben. Het is een leuk boek maar het viel me toch wel een beetje tegen (want ik hoorde alleen maar het echt SUPER was).

1 like

Haha wauw, ik had Eleanor Oliphant in m’n mandje bij Amazon liggen maar had me toch bedacht. Toevallig :stuck_out_tongue:

Ik heb me net aangemeld bij de oba! Kan niet wachten tot m’n pas binnen is. Normaal bestel ik altijd voor ongeveer 8 euro een boek op Amazon, maar toen kwam ik erachter dat tot 25 jaar het maar 22 euro kost om lid te zijn van de bieb dus dat heb ik er met drie boeken al uit :eek: Snap echt niet dat ik dit niet eerder bedacht heb haha

Wow dat is niet duur @Rever! Ik ben 60 euro kwijt voor een abo ofzo

Ik heb deze ook in m’n kast staan! Ik las de eerste paar bladzijdes in de boekhandel en ik zat er gelijk helemaal in, moet 'm snel lezen.

Ja de prijs verbaasde mij echt! In het dorp waar ik vandaan kom kost het ook iets van 50 euro, terwijl ze daar heel weinig hebben. 22 euro is het dubbel en dwars waard!

1 like

Voor de mensen met ASS onder ons… ik vond Zondagskind echt een goed boek!
(Ik heb het idee dat ik dat al ergens gepost had, maar kan het zo snel niet terugvinden, dus sorry voor eventuele dubbelpost :nerd_face: )

1 like

Ja die vond ik ook ijzersterk!

Heeft iemand deze al gelezen?

2 likes

Ik heb geen ASS, maar vond hem ook super!

Heb Judas uitgelezen, wel oké en onthullend maar niet echt meer dan ik verwachtte.
Daarna vele hemels boven de zevende uitgelezen van Griet op de Beeck. Pff mooi boek en heftig ook. Vond het wel jammer dat het boek eindigde want het voelde nog niet helemaal als het einde van het verhaal ofzo.

Dat van vele hemels boven de zevende had ik idd ook. Maar vond het wel een goed boek. Ook interessant met die verschillende personages met hun verhaallijnen.

1 like