Het algemene boekentopic (Deel 1)

Jaa, ik heb hem ook gekocht! Heb echt regelmatig hardop moeten lachen om de dagboeken, vooral de eerste maar ook de tweede was ook heel goed. Ben wel benieuwd of het met een ander verhaal ook leuk is!
(Ik ga hem denk ik wel pas over een tijdje lezen want heb nog wat in de wachtrij staan haha, maar had nog een boekenbon en wilde hem toch wel lezen dus maar alvast gekocht :smiley:)

Ja ik ben ook heel benieuwd! Ik wil 'm wel snel gaan lezen denk ik, of ik bewaar 'm voor mijn vakantie maar dat is pas eind augustus :rofl: Let me know wat je er van vond als je 'm gelezen hebt!

Heeft iemand de boeken van Celeste Ng gelezen?

Doe ik, jij ook als je hem toch snel gaat lezen haha! :wink:

Ik heb deze week The Hate U Give uitgelezen, heel goed boek vond ik het. Heftig verhaal en realistisch geschreven, ook de personages.

2 likes

Ik ben 28 :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik snap wat je bedoelt, ik heb zelf dat ik aan accenten/dialecten in tekst echt moet wennen en dat ik er dan (meestal) na een tijdje aan gewend ben, en dat was hier ook wel het geval gelukkig. Ik vond het boek wel zo goed dat ik zou aanraden het inderdaad nog een kans te geven!

1 like

Die is mooi! Ik vind mijne minder (The Maiden Death oid).

Op mijn boekpresentatie kreeg ik Hoe lees ik van Lidewijde Paris van een andere auteur, dus dat boek ga ik binnenkort maar eens lezen. (Leuk trouwens hoe steunend ‘collega’s’ van het vak zijn! Twee auteurs kwamen buurten, toch gezellig. En ik heb maandag twee interviews met lokale media, zo tof dat die ook aandacht aan een debutant besteden.)

Verder heb ik deze week twee recensieboeken binnengekregen: Ripper van Isabel Allende en De man zonder hond van Håkan Nesser. Ik ben nog steeds in het boek van Slaughter bezig (dikke pil), maar ik hoef me dus in ieder geval niet te vervelen. Het boek dat ik na Slaughter ga lezen is dit:

Ik hou ervan dat we nu zo makkelijk boekenkaften kunnen posten. Titels zeggen me vaak niet zoveel en ik ben dan te lui om te googelen.

1 like

Ik heb echt een leesdip geloof ik :frowning: Ben bezig in de Nederlandse A Court of Frost and Starlight, maar het boeit me niet. En ben ook begonnen in Next to You, maar dat boeit me ook niet ofzo :frowning:

Misschien moet je even een reread doen van een boek wat je geweldig vond? Misschien dat je er dan weer uit komt? :sweat_smile:

Ik heb little fires everywhere gelezen en ik vond het een goed boek. Ik kon het moeilijk wegleggen dus dat is altijd een goed teken. Het is niet het beste boek ooit ofzo maar zeker de moeite waard om eens te lezen :upside_down_face:

2 likes

Ik heb gisteren eindelijk a little life uitgelezen, ik vond het op een geven moment echt kut omdat het zooooo ellendig was. Steeds dacht ik, nou nu kan het niet erger. Wel dus :roll_eyes: Maar goed wel een heel goed boek.

1 like

Oh VA is leuk!

Vampire Academy is echt een van m’n meest favoriete series! Zo leuk :star_struck:

Ik heb dit weekend deze serie uitgelezen, en ik wil meer! (En er is ook meer, er zijn in totaal zes series dus ik ben nog wel even zoet).

Vertaling kon beter, ik heb deze serie in het Nederlands gelezen, maar ik denk dat ik maar in het Engels verder ga.

2 likes

Deze gister uitgelezen!
Even wat veren in @Celeone haar reet steken!
Goed verhaal en spannend tot het laatste moment!
Ik vond hem erg fijn lezen en je bent gelijk gegrepen door het verhaal en alle personages erin.
Ik heb hem in een ruk uitgelezen :slight_smile:
Oftewel, steun je mede FF-er! :wink:

8 likes

Ik ben nu bezig in The Brief Wondrous Life of Oscar Wao van Junot Díaz, ik vind het echt een aanrader tot nu toe! Mooi geschreven.

Is er iemand die het leuk zou vinden om elkaar toe te voegen op Goodreads? Ik lig behoorlijk achter op m’n reading challenge dus ik kan wel wat extra lees-inspiratie gebruiken haha :’)

Er staan hierboven best wel wat accounts van mensen :slight_smile: Check ook het linkoverzichtje onder de allereerste post.

1 like

omg ja ik zie het nu, ik ben echt blind joh! Thanks :smiley:

1 like

Ja, zat ik al over na te denken inderdaad. Misschien na ACOFAS maar doen.

Nou ik heb Crooked Kingdom uit hoor, wat een geweldige duologie! Alle zes van de Crows vond ik leuk, maar ik heb een zwak voor Kaz en Inej. :black_heart: Ik heb Language of Thorns nog liggen, maar voorlopig pak ik die niet op. Eventjes genoeg van de Grisha-wereld haha, vanaf Siege and Storm de rest achter elkaar gelezen.

En dan nu maar Legendary!

1 like