Na deel 1 wordt het wel echt beter hoor Vooral 4 en 6 vind ik erg goed (de meesten 4 en 5), maar ik ben van een bepaald personage niet zoān fan.
Oooh goed dat je t zegt! Ik wil 'm ook heel graag lezen. Zo benieuwd
Jongenss wat heerlijk is deze zeg. Ben nog niet zo ver maar dit zou best wel eens mān nieuwe favo Murakami kunnen worden.
Ik heb nog nooit een boek van Murakami gelezen, maar misschien moet ik dat toch eens een keer doen.
Als je het leuk vindt mee te doen aan buzzen en leesclubs is Hebban wel een goede aanvulling. Je kunt hier vaak gratis exemplaren winnen namelijk bij deelname aan het een en ander. Plus dat ze vaak interviews met auteurs hebben en opties om ze te ontmoeten bijvoorbeeld.
Is deze ook heel futuristisch? De titel suggereert van wel.
Wat is eigenlijk jullie all time favo klassieker? Ik lees voornamelijk Engelstalig en probeer me wat door de classics heen te strugglen, is Emma van Jane Austen wat?
Zijn er mensen die van die kwartetten sparen van celebrate books? Ik heb die van de laatste Sarah j Maas box maar doe er niks mee!
O hellup, mijn boek komt dinsdag uit en diezelfde dag komt de Vrij Nederland Thriller Gids. Zij maken vaak gehakt van Nederlandse auteurs, dus ik ben benieuwd. Volgens mij sta ik al in deze, al vind ik het niet erg als ik pas in de gids van volgend jaar verschijn. Dan kan ik me mentaal voorbereiden.
Ontopic: ik ben inmiddels best ver met De vrouw die terug moest van Lina Bengtsdotter. Toevallig gingen de laatste drie boeken die ik las over een vermiste vrouw met een losbandige levensstijl die ook nog van lezen hield, dus soms moet ik best moeite doen de verhaallijnen uit elkaar te houden. Grappig hoe dat zo loopt, dat ik ze dan ook precies na elkaar lees.
Ik hou er trouwens van als ik iets leer van een boek en in de vorige thriller die ik las stond waar de uitdrukking āsaved by the bellā vandaan komt. Met het risico dat ik nu iets heel doms zeg: ik moest dan altijd aan die tv-serie denken en dacht daardoor dat de uitdrukking vast ook zoān oorsprong zou hebben (de bel gaat op een moment dat je goed uitkomt). Maar blijkbaar waren mensen vroeger bang dat ze levend begraven zouden worden omdat dit nogal eens voorkwam, waardoor rijke mensen zich lieten begraven met een glazen deksel of een bel in de grafkist. Dan konden ze bellen als ze nog leefden - saved by the bell dus.
Dat haal ik er nog niet echt uit. Wel goed weird, maar ja, dat is het bij Murakami altijd wel, haha.
Sense & Sensibility vond ik heel fijn en The Great Gatsby.
Spannend!!! Als ze zeuren: gewoon bedenken dat de critici jouw doelgroep niet zijn.
Spannend! Dat lijkt mij dus het allerengst aan een boek uitbrengen he, stel dat mensen het helemaal niks vinden
Ik lees beide. Heb ook echt helemaal niks met de geur van een boek.
Ik lees het liefst echte boeken, heerlijk het gevoel van bladzijden omslaan, de geur van nieuw boek, etc.
Maar ik lees ook steeds meer e-books, dat is wel handig als ik onderweg ben.
Ik heb wel een ereader, maar ik gebruik hem echt zelden. Niets gaat boven dat je met een tas vol boeken van de winkel terugkomt of dat thuis je bestelling op je ligt te wachten. ļø
Ik moet nog zoān 100 paginaās en dan heb ik Siege and Storm van Leigh Bardugo uit. Tot zover vind ik hem toch wat minder dan het eerste deel, maar vermakelijk is ie wel! Lees de trilogie, omdat ik ze wel gelezen wil hebben voordat ik aan Six of Crows begin.
Ik ben āde wereld van Sofieā aan het lezen. Misschien een kinderboek maar ik heb een vak Antieke Wijsbegeerte gevolgd aan de uni en het leek me interessant om op een laagdrempelige manier weer eens wat filosofie te lezenā¦
Ik ben om precies dezelfde reden begonnen met deze serie heb six of crows al maanden in de kast staan maar moet eerst deze boeken lezen van mezelf. Ben bezig in het tweede deel, maar lees het op mn tablet/telefoon
en daardoor lees ik hem niet zo vaak, dus gaat nog een beetje sloom.
Heb altijd 1 boek dat ik op deze manier lees zodat ik altijd een boek bij me heb. En lees tegelijkertijd ook altijd 1 op mān ereader voor als ik in bed wil lezen en op de bank lees ik dan weer een echt boek.