Ik vond 'm heel leuk! Heb er alleen zo lang over gedaan omdat ik het erg verwarde met Ready Player One. Maar het leest lekker weg
Ik heb een hele stapel die ik wil lezen, maar geen tijd en vut.
En daar baal ik van
Mag ik vragen waarom jij een Kobo abonnement hebt in plaats van een lidmaatschap bij de bibliotheek? Voor mij klinkt de bibliotheek een stuk goedkoper, maar ik hoor een hoop mensen enthousiast zijn over kobo dus ik ben benieuwd waarom precies
De bibliotheek is bij mij alleen open op tijdstippen dat ik aan het werk ben. Daarnaast weet ik eigenlijk niet of ze ook veel e-books hebben. Eerlijk gezegd heb ik me niet meer zo in de bibliotheek verdiept en me direct aangemeld voor kobo toen ik vorig jaar mijn ereader kocht. De maanden dat ik het zo druk had dat ik niet aan lezen toe kwam heb ik mijn abonnement tijdelijk stop gezet.
Nee, op de lijst gezet, thanks!
Ah snap ik, ik weet ook niets over de collectie van ebooks.
Ik heb zelf jarenlang alleen op m’n ereader gelezen maar vond het fysiek verzamelen van boeken zo leuk (en het staat zzo gezellig, wat @Booklover heeft is echt goals) dat ik alleen nog op vakantie m’n ereader meeneem voor als ik overal doorheen ben.
Ik was vroeger echt een boekenwurm, maar toen ik ging studeren verdween dat helemaal. Had toen geen bibliotheek in de buurt en niet echt het budget om veel boeken te kopen. Sinds ik vorig jaar een ereader heb gekocht, ben ik veel meer aan het lezen. Pak hem veel makkelijker erbij en vind het eigenlijk nog prettiger dan een fysiek boek.
Heeft iemand ervaring met dat Kobo/Bol.com-abonnement?
Zijn de boeken die je kunt lenen de moeite?
Je kan het een maand gratis proberen toch? Dan kun je zelf kijken of het bij je past
Ik heb I Am Malala uit. Ik hoop dat ik nu iets meer in een leesflow geraak. Nog iemand die dit boek heeft gelezen? Wat vond je ervan? Want ik vond het minder goed dan ik verwacht had ofzo? Het is natuurlijk bewonderenswaardig, maar op de een of andere manier kon het boek me op emotioneel vlak niet echt grijpen, terwijl ik daar meestal erg gevoelig voor ben. Het voelde nogal emotieloos en vlak, terwijl dat raar is als je zo’n grote activiste bent, dan moeten daar toch heftige emoties mee gepaard gaan. Het kan misschien ook aan de stem van het audioboek liggen, ik begrijp de keuze (redelijk duidelijk buitenlands accent, beetje zoals Malala ook echt klinkt), maar ik vond het niet prettig luisteren.
Oh is dat zo? Handig!
Maar ik heb nog geen Kobo (heb nu een oude e-reader die niet echt betrouwbaar meer is), dus ben me aan het oriënteren qua merken enzo. En ik zag dat dat abonnement bij Kobo wel een extra voordeel is
Ik zit ook te twijfelen, maar heb inderdaad ook een ander merk ereader (Sony) en die werkt nog prima.
Vervolg op Caraval is gisteren uitgekomen, net besteld! Ben benieuwd welke geheime cover ik zal ontvangen, bij Caraval had ik een sterke voorkeur voor de circustent (en die heb ik ook gekregen!), maar bij Legendary niet echt.
Ik ben zo benieuwd wat er in dit deel gaat gebeuren <3 Caraval was een van m’n favoriete boeken van 2017!
Ik heb hem ook besteld! Hier heb ik trouwens ook geen voorkeur
Ben ook heel benieuwd naar Legendary!
Is Hebban eigenlijk een aanvulling op Goodreads? Of is het heel erg dubbelop?
Yes boekentopic! Ik heb momenteel vier boeken liggen om te lezen, maar had allemaal geen tijd om te beginnen haha. Ik wil dus de komende weken dit sowieso lezen:
Anna Karenina (ik ga volgende week naar een theatershow hierover)
Het huis van de verzamelaar - Jess Kidd
Fandom - Anna Day
Nevermoor - Morrigan Crow
The Map of Salt and Stars - Jennifer Zeynab Joukhadar
Deze kwam ik tegen in een winkel en ik heb hem toch maar meegenomen.
Daarnaast ook de witte paperbacks van Crown of Midnight en Heir of Fire van Sarah J. Maas, wil een poging doen om verder te gaan. Weet niet of het wat wordt, ik vind Throne of Glass wel wat overhyped.
Ik vind het best dubbelop en ik gebruik Hebban eigenlijk zelden tot nooit.