Het algemene boekentopic (Deel 1)

Meeeeh, hij wil mijn foto niet uploaden!

Aaaah eindelijk!
Die linksonder is gesigneerd!

6 likes

Ah nice! Ik heb de boeken van Arlidge ook, maar moet er nog in beginnen. De rest ken ik niet.

Ik moest net bij de action wat halen voor werk. En er stonden natuurlijk allemaal boekend daar. Maar heb me ingehouden, heb er maar twee gekocht :smiley:

Ikga het proberen. Heb niet zoveel met de setting denk ik, Amerika 100 jaar geleden. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.

1 like

Haha je slaat de kop op de spijker. Zo zie ik het ook inderdaad, denk dat ik niet meer hoef verder te lezen. Vind het een beetje een random verhaal.

Nu bezig met de moord op de commendatore! Iemand al deel 1 en 2 uitgelezen?

Ik heb ze allemaal gelezen. Al wel jaren geleden maar ik vond ze fantastisch!

1 like

Iemand Turtles all the way down van John Green gelezen? Komt het in de buurt van zijn eerdere boeken?

1 like

Ik miste zijn ‘humor’ in dit boek! Ik vond dit boek niet zo leuk.

1 like

@sunflowers Ik vond hem mooi! Echt veel beter dan zijn andere boeken, het heeft een meer volwassen schrijfstijl/stem dat mij nu veel meer aanspreekt.

Ik was begonnen aan The Children of Blood and Bones van Tomi Adeyemi. Ik was echt super excited, want het idee klinkt supertof, maar ik kan er gewoon niet in komen? In principe is het gewoon een fantasyverhaal en ik ben niet zo van de fantasy… Misschien dat het daar aan ligt. En soms vind ik de schrijfstijl wat verwarrend. Is het de moeite waard om verder te lezen?

1 like

Ik zit op Santorini en er is echt een te schattig boekenwinkeltje in Oia (Atlantis Books). Onze ruimbagage is 14,9 kilo van de 15 en toch kochten we allebei boeken om de winkel te steunen. :nerd_face: Hopelijk hebben we geen overgewicht zometeen.

Mijn aanwinst:

1 like

Ja deze heb ik laatst ook gelezen! In een paar dagen uitgelezen

Die heb ik ook laatst gekocht! Ben er echt heel benieuwd naar!
Geniet nog van je vakantie :sunglasses:

1 like

Ik vond hem best tegenvallen. Kon me niet zo inleven en kon niet zoveel met de personages.

Wat vond je van het einde? Ik had het echt niet verwacht! Vind het wel een reden om het boek nog een keertje te lezen.

Heeft iemand nog een tip voor een leeslampje die je op je boek kan clippen?
Vind mijn gewone lamp wel erg fel voor in de avond

Ben nu 2 boeken tegelijk (oke door elkaar haha ) aan het lezen. Want yolo :stuck_out_tongue:
Judas en library kiss. Lezen allebei snel weg, heerlijk.

Ik zou zeggen: zeker doorlezen!! Ik was echter wel al vanaf het begin heel enthousiast dus ik weet niet of dat nog komt als je het nu nog niet bent. Hoe ver ben je in het verhaal?

Ik begon het op een gegeven moment steeds meer te vermoeden dus was niet echt meer een verrassing op het einde. Maar weet niet precies wanneer, was geleidelijk dat ik steeds meer dacht hmmm zou het? Maar vond het wel een goed einde