Het algemene boekentopic (Deel 1)

Mooie conclusie! :yellow_heart:

2 likes

Hebben we hier ook Percy Jackson fans? Ik ben de gehele serie opnieuw aan het luisteren (paar jaar terug gelezen) via Storytel en ik geniet er zo van!

2 likes

Nee joh, het leest zo simpel weg!

Engels. Ik heb hier zo goed als alle series van Rick Riordan haha. Fangirl.

Ik was net in de AKO en ik kon gewoon geen een boek vinden dat me aansprak! :scream:

Ik ga zo naar Amsterdam en dan lekker even rondstruinen bij Scheltema. Heerlijk zo even tijd voor mezelf en nieuwe boeken!

3 likes

Oh ik ook! Ik ga alleen ook nog even naar de Waterstones, dat is ook een heerlijke winkel!

2 likes

Ja ik ook!
Heerlijk om lekker door boekwinkels heen te slenteren. Vorige keer kwam ik met iets van 6 boeken thuis :joy:

1 like

Ja, ik kom ook nooit zonder boeken thuis haha. Ben ook al een tijdje niet geweest, maar nu het vakantiegeld binnen is kan het wel weer!

1 like

Ja precies!
Even de schoentjes aan en mijn ov opladen :slight_smile:

1 like

Ik had gister precies hetzelfde en vorige week ook al!

Op dit moment ben ik trouwens deze serie (er zijn 7 boeken van) aan het herlezen. Is urban fantasy, een beetje harry potter meets police work, en echt een lekker leesbare serie. Het is wel in het engels, dus daar moet je wel rekening mee houden.

5 likes

Mocht je iemand met een blauw tshirt, jeans tuinbroek en rode schoenen zien, zeg gerust gedag! Its me!

Ik zal er op letten!

Ik zit wat in een leesdip, maar ik blijf wel boeken kopen, haha. Alsof ik nog niet genoeg ongelezen boeken heb :roll_eyes:.

Haha, dat is echt zo herkenbaar! De leesdip niet zo op het moment, maar het blijven kopen van boeken zeker wel!

1 like

Ik heb 6 nieuwe boeken gescoord! Zal ze later even op de foto zetten :slight_smile:

4 likes

Dit klinkt best wel goed :smiley:

Ja, is het ook! De characters en de wereld eromheen is echt wel uitgebreid en goed gedaan. Het speelt zich af in Londen, en alle opvolgende boeken ook (maar dan in andere delen van londen) dus ook veel bekende locaties, en mythology daarop gebaseerd.

1 like

Haul van vandaag!

6 likes