Het algemene boekentopic (Deel 1)

Die wil ik ook lezen! Ga hem binnenkort eens kopen denk ik. Ben heel benieuwd want ik vind Aafke echt tof.

Ik heb nettt de nieuwe Murakami (De moord op de Commendatore, deel 2) gekocht dus daar ga ik morgen in beginnen :tada:

1 like

Ik ken Aafke niet echt eigenlijk. Of eigenlijk; echt niet. Dus ben benieuwd, haha. Ik zag een plaatje voorbij komen in de boekhandel van haar boek.

Iemand deze al gelezen? Ben ik nu in bezig. Vind hem erg leuk!

2 likes

Ik ben begonnen in Murder on the Orient Express van Agatha Christie. Het verhaal is best traag maar leest wel fijn weg. Heb de film ook gezien en dat helpt ook wel om het geheel voor me te zien. Is m’n eerste boek van Agatha Christie.

3 likes

Stomme vraag misschien hoor, maar wat is dat?

Zijn er mensen die graag hun Goodreads-account willen delen? Ik krijg altijd inspiratie door wat anderen lezen! :slight_smile:

Volgens mij staat hij hier al ergens, maar hoi!

1 like

Is een boekenbox. Dan zit er een boek in (Dat je meestal niet weet, heel soms wel) en allemaal boekige goodies bij zoals kaarsen of thee.

2 likes

Superleuk! Zoiets zoek ik al een tijdje, maar lees alleen bijna geen YA, dus denk dat deze het dan niet echt is voor mij…

Volgens mij zijn er ook wel anderen, maar het merendeel is wel op YA gebaseerd. :slight_smile: Maar misschien zijn er wel meer andere in het buitenland ook.

1 like

Jep! Dit ben ik.

1 like

Aahhh hierdoor krijg ik weer helemaal zin om tienmiljoenmiljard boeken te kopen maar ik heb er nog zoveel liggen die ik wil lezen en veel te weinig tijd momenteel. :sweat:

Ik was op mijn werk. Nu komt hij als het goed is vrijdag bij een afhaalpunt. Bent echt benieuwd. Is de eerste keer dat ik besteld heb :slight_smile:

1 like

Goodreads.com/ suzannevd

1 like

Haha Thanks :smiley:

Ik heb de Hunger Games serie net helemaal herlezen. Nu ben ik weer helemaal fan van die wereld. Schrijf er mijn thesis zelfs over!

Wat leuk! Waar gaat je thesis over? Ik heb vorig jaar mijn master thesis over YA geschreven. :grin:

Dit is mijjn Goodreads trouwens!

1 like

Love lezen! Heb er een hele tijd niet echt tijd voor gehad maar nu ga ik er gewoon tijd voor nemen. Ik ben net aan Tales Of Earthsea begonnen en aan The Fifth Season: The Broken Earth. Verder heb ik een aantal maanden terug een hele reeks tweedehands Terry Pratchett boeken gekregen en daar werk ik langzaamaan doorheen, ze lezen heel makkelijk weg.

Mijn favoriete genres zijn Fantasy en Historisch, maar Sci-Fi vind ik ook super tof.

Favo boeken zijn; Harry Potter reeks, eigenlijk alle boeken van Robin Hobb, The Slow Regard of Silent Things en de ASOIAF reeks.

1 like

Ik ga wat mensen volgen van hier! Ik houd van lezen en na een paar jaar met slechte leesgewoontes wil ik het nu wel weer goed gaan oppakken :smiley: Mijn naam begint met een S…(voor de mensen die ik heb toegevoegd)

1 like