Die heb ik thuis, echt al jaren, maar ik sla m elke keer over moet m binnenkort toch maar eens gaan lezen
Haha, oeps, ik ben gestopt met lezen na 1984 en meteen gaan antwoorden… maar goed, ging over 1984 dus
1984 ligt hier ook nog. Ik heb laatst Animal Farm gelezen, ik kende het verhaal natuurlijk wel, maar ik had het boek nog nooit gelezen…
Leuk zo’n actief boekentopic! Ik lees nu Library of souls van Ransom Riggs. Vind het tot nu toe nog niet geweldig en ben al op de helft! De foto’s zijn wel weer gaaf gedaan.
Ik houd ook van dat genre en vind de boeken van Karen Rose, Karin Slaughter, Linda Jansma, Loes den Hollander en Linda van Rijn heel mooi. Misschien zit er iets tussen voor jou?
Die schrijvers vind ik zo uiteenlopend, grappig dat je ze in een rijtje noemt.
Bij gebrek aan een leesupdate (ik lees nog steeds het Charles Manson-boek): Ik heb vandaag een filmdag gehad voor mijn debuutthriller, zo tof. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe de video’s worden. En op Facebook wordt er positief gereageerd op de sneak preview met de eerste paar hoofdstukken. Blij ei!
Ja is ook zo hoor haha. Maar ik vind ze allemaal wel wat hebben, dus ik dacht ik noem er maar gewoon een aantal
Huh wordt jouw boek verfilmd?
Groot gelijk! Als je Karin Slaughter tof vindt, is Mo Hayder denk ik ook wel iets voor je. Al geprobeerd? En Lisa Gardner.
Nee, was het maar zo’n feest. We hebben video’s gemaakt voor marketingdoeleinden.
Nee nooit gelezen volgens mij. Ik ga ze opschrijven! Ook nog tips voor titels?
Ah zo. Ik dacht al: gaat wel heel snel ineens haha. Maar leuk joh! Komt nu wel heel dichtbij zo te horen Spannend!
Mo Hayder: Vogelman. Het eerste in de Jack Caffery-reeks.
Lisa Gardner: Stiekem weet ik niet meer welke boeken ik precies van haar heb gelezen. Volgens mij worden ze allemaal best goed beoordeeld!
Sharon Bolton vind ik ook een aanrader trouwens.
Ik ben heel benieuwd naar een review als je dat boek over Charles Manson uithebt! Heb zelf ook Helter Skelter onlangs gekocht, heb je die toevallig ook gelezen?
Van Vincent Bugliosi? Nee, maar het staat wel op mijn to read-plankje op Goodreads. Ik heb wel ooit een ander boek over Manson gelezen, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer welk…
Tot nu toe kan ik goed mee in haar belevingswereld en de keuzes die ze maakt. Dat is belangrijk in zo’n boek, denk ik, want ze wil natuurlijk uitleggen waarom ze in die sekte terecht is gekomen. Op dit moment heeft ze Manson nog niet ontmoet, maar in de aanloop daar naartoe gebeuren er ook al vreemde en heftige dingen. En man, hoeveel mannen er op zo’n veertienjarig meisje geilen! Echt heftig.
Dit is ook het rijtje wat ik zelf lees.
Ik heb net twee boeken gekocht!
The Good People - Hannah Kent
Sing, unburied, Sing - Jesmyn Ward
Beiden niet heel bekend, maar stonden al een tijd op mijn lijstje. De cover van The Good People is zo mooi, als ik thuis ben maak ik een foto Sing, Unburied, Sing stond volgens mij op de Womensprize for fiction.
Laat je weten wat je van het boek van Jesmyn Ward vindt? Dat boek staat ook op mijn te lezen-lijst.
Edit: Ik heb trouwens het eerste boek van Hannah Kent gelezen!
& @Musa diezelfde schrijver heeft ook “het verhaal van de Baltimores” geschreven, ook erg goed (maar wel iets minder)
Ik vond Hex ook helemaal niks aan? Haha. Ik vond hem zo saai en niet eens spannend ofzo. :’) Maar misschien ligt het wel aan mij, want anderen vinden hem wel goed.
Oh en misschien Big Little Lies van Lianne Moriarty? Daar is ook een serie van gemaakt, ik vond het boek ook leuk!
Qua thrillers die op Kobo Plus staan, auteurs: Lisa Gardner, Sharon Bolton, Agatha Christie. Tess Gerritsen staat er ook op, vind ik vaak best leuke thrillers. Ik hoor ook goede verhalen over Het meesterwerk van Geir Tangen, maar dat heb ik zelf nog niet gelezen.
HEX is echt zo’n typisch ‘moet je net van houden’-boek geloof ik, ook omdat het niet per se in één genre past.
Chicklits kan ik je niet aan helpen.
Iemand van jullie Concept M van Aafke Romeijn gelezen? Zo ja, wat vond je? Ik zet hem net op mijn plankje bij Storytel en hoor er zoveel goede verhalen over.
Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar! Maar mijn boekenbudget is even op Plus, ik heb nogal wat ongelezen boeken in de kast liggen.