Het adventkalender-topic

Ik zag dat er een actie is voor de adventskalender van Lookfantastic als je er 2 bestelt. Misschien interessant voor iemand hier als je hem samen met iemand wilt bestellenšŸ˜¬

1 adventskalender kost 100 euro. Je kunt met de code ā€˜Advent2ā€™ 2 kalenders kopen voor 145 euro:

Oe goede actie. Hier misschien iemand die samen wilt bestellen?

Oeh heel erg leuk! Ik ben ook erg benieuwd welke je uiteindelijk neemt.

Ik voel me best een beetje een klein kind met die kalenders. Ik verheug me echt al op 1 december

3 likes

oh ik wil ook graag, maar weet niet of het het geld waard isā€¦

Dit vind ik echt geweldig! Ik denk dat ik deze ga halen!

Ik ga 17 november naar duitsland, en kom denk ik alleen met adventkalenders terug haha.

1 like

Ik heb nu die van Clinique, Yves Rocher, Ikea en een vriendin en ik maken er een voor elkaar. Dus is nu denk ik wel even genoeg haha, maar ik word hier echt hebberig van. Ik kan niet wachten tot 1 december :smiley:

1 like

Leuk idee om dat met een vriendin te doen. Ga ik ook voorstellen, kan ik zowel leuke cadeautjes voor een ander zoeken + leuke verrassing voor mij.

Ja ik vind alles bij elkaar zoeken bijna nog leuker haha. Heb ook veel via Ali kunnen bestellen waardoor je met een klein bedrag toch leuke cadeautjes kan verzamelen!

Ah nee de wijn kalender van de Aldi is uitverkocht :frowning:

Twee van deze bitches zijn binnen :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik heb die ook gekocht, maar de vakjes zijn echt klein. Meer dan chocolade en briefjes kan ik er niet in kwijt so far. Dus als iemand tips heeft voor leuke kleine cadeautjes (in dit geval voor mijn moeder) hoor ik het graag.

Een bioscoopbon of cadeaukaart, travel sized spulletjes zoals badschuim, handcreme, lippenbalsem, mini parfum oid?
Van die mini houten puzzeltjes, usb-stick waar je wat leuks op kan zetten.
Oorbellen, ring of een ander sieraad.

1 like

Ik denk dat ik er 1 ga kopen wanneer alles in de uitverkoop komt :sweat_smile:

2 likes

Ik had bedacht om kadootjes ergens te verstoppen en dan briefje in t vakje te doe n met een hint waar kado ligt? :grin:

13 likes

Ik heb ook die van Yves Rocher besteld (begin van de week) maar heb nog steeds niks binnen.
Ook niet dat het onderweg is. Duurde het bij jou ook even?

Haha slim, eerste week van december?

Ja, dat denk ik wel! Weet het alleen niet zeker. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden

Ik ga vandaag ook zoeken naar eentje om te bestellen. Ik vind dat ik mezelf wel eens mag verwennen. :innocent:
Denk nu aan rituals, maar ik houd jullie op de hoogte