Het adventkalender-topic

Bij kruidvat is vanaf volgende week een Catrice adventskalender te koop voor 35 euro.

6 likes

Ik heb net deze gekocht :see_no_evil:

Een adventskalender van Make-up Revolution. Maar er zitten 35 producten in, wat daar de logica achter is, weet ik niet. Maar dan kan ik al voor december beginnen met uitpakken! En het zijn allemaal full size producten! Ben erg benieuwd.

1 like

Ik overweeg om deze te bestellen! Wel een hoop geld dus ik twijfel een beetje, maar alle thee die ik tot nu toe gehad heb van hen was heel erg lekker dus denk dat het het wel waard is.

4 likes

Hmm bij mij duurde het in totaal denk ik 4-5 dagen? Kreeg ook mailtjes tussendoor dat het verzendklaar was/onderweg was etc.

@9000 Ik heb geen set gekocht oid dus hoef me niet aan een bepaalde maat te houden (ga gewoon alles zelf inpakken). Ik heb veel dingetjes ook via Ali kunnen bestellen (omdat we dit begin oktober bedachten, dus tijd genoeg), dat scheelt ook qua geld. Maar mijn cadeautjes oa:

• glittersokken
  • fluwelen scrunchie
  • oorbellen (meerdere)
  • droogshampoo mini
  • bodywash (H&M had sale, alles voor €1 haha)
  • telefoonhoesje
  • to do list
  • kerstkaartjes
  • kerst decoratie
  • geurkaars
  • bullet journal
  • stencils voor in het bulletjournal
  • RVS rietjes
  • lekker warme sokken
  • washi tape

Ik moet nog een paar dingetjes, en wil denk ik als laatste (en dus wat groter) cadeautje een luchtje (de 10ml) van Rituals doen

2 likes

Veracamilla heeft een unboxing video van een aantal adventskalenders, oa. Rituals. Ik weet niet of ze de kalenders echt uitpakt en de producten toont want heb het filmpje niet bekeken maar misschien vinden sommigen hier het wel interessant!

Catrice heeft ook een adventskalender! Bij kruidvat deze week.

1 like

Ja ik heb m net besteld, ben heel benieuwd (ook al weet ik al wat erin zit, haha!)

1 like

Helaas een DIY adventskalender dus je moet zelf alles in zakjes doen. En allemaal oude limited editions en dingen die in maart uit de collectie zijn gegaan :frowning:

Ik moet zeggen dat dit nu al klinkt als een minder goede deal, had me dit even niet gerealiseerd (van die oude LE’s en dingen die in maart uit de collectie gegaan zijn)

Ik ga vandaag naar Duitsland, hopelijk vind ik 1 of 2 kalenders die me aanspreken!

2 likes

Bij Normal

12 likes

Wat chillll ik moet en zal die Kinder Kalender bemachtigen

Ik wil die Reese’s :heart_eyes:

1 like

OMG :heart_eyes: nog nooit van die winkel gehoord?

Als de tiger het deed met de kruidvat. Een Deens drogisterijketen dat sinds dit jaar ook in NL zit.

3 likes

Om deze moet ik wel een beetje lachen. Een corrigerend ondergoed-kalender?

Handig juist, kan je zoveel vrette als je wilt in december. Dat ondergoed trekt het wel weer strak

4 likes

Vlakbij Utrecht CS!

Ik wil heel graag Rituals. Zou ‘ie er de 23ste nog zijn (salaris)?

Ik heb die Beery box besteld voor mijn broer! Iemand ervaring met die bierbox?

Oh jammer, woon in België.