Ik vind die wijn kalender zó leuk maar JP Chenet wijn is niet te drinken toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
klopt, slechte wijn. (niet alleen in mijn ervaring maar ook volgens de meneer van de wijnproeverij die ik een tijd geleden deed )
Ik heb de Clinique kalender net besteld (met korting bij de Bijenkorf). Je moet wel even checken of je het juiste huidtype hebt voor die producten, maar voor mij was dat wel het geval.
Ik vond die van Yves Rocher er ook leuk uit zien, nu ook in de aanbieding voor €39,90. Iemand daar ervaring mee?
https://m.yves-rocher.nl/control/product/~product_id=90890/?shopId=SEA&cm_mmc=SEM--Universem--GoogleShopping-_-NB&utm_medium=shopping&utm_source=google&utm_campaign=feed&utm_content=Cadeau-idee%25C3%2583%25C2%25ABn&gclid=CjwKCAjwmdDeBRA8EiwAXlarFpVN1UTo_MobwbqNqDkzmo5ItXAv2M_RNZ0jOYlAeAlBsR9J171wnBoCmYEQAvD_BwE
Ja dit dacht ik ook, en dan vind ik 50 euro echt best wel veel
Ik heb er via Amazon een met verschillende smaken koffie, elke dag een andere.
Ik ken jp chennett ook alleen uit de tijd dat ik als 16 jarige (zoete meuk) wijn begon te drinken (liebfraumilch anyone?) dus mijn eerste gedachte was ook nehhh.
Ik heb de Harry Potter Funkopops kalender besteld en ik heb van de DM de Balea kalender. Ik wil er nog 1 bij. Heeft iemand hier ervaring met een thee adventkalender? Lijkt mij wel leuk om iedere dag een andere theesmaak te hebben op mijn werk. Maar geen idee welke ik moet bestellen.
Wil zo graag nog een kalender maar weet gewoon niet welke?
Vorig jaar clinique gehad dus die valt af. En rituals valt ook af want heb een flinke voorraad!
Ik wil heel graag die van kiehls maar zoo duur! Rond de 75 euro is ie, mag ik er voorlopig niet aan uitgeven van mezelf
Ben ook nog op zoek naar eentje voor mijn vriend, ik hou het in de gaten hier!
Ik wil die van Kiehls ook! Kan alleen echt nergens vinden wat er (ongeveer) in zit. Snap dat dat het idee is natuurlijk maar ik wil wel een beetje weten of het bij mijn huid past voordat ik er 75 euro voor neerleg haha.
Ik wilde die van Kiehls ook heel graag, ben dol op die producten maar ik vind het echt niet chill dat Kiehls zulke samples erin doet.
Oh en in dit filmpje kun je dus zien wat er allemaal in zit dit jaar
Ja die samples zijn idd kut want zo krijg je er vaak al 3 tot 5 als je gewoon een product koopt. Vind het daardoor echt te duur! Maar wel chill om zoveel verschillende dingen te kunnen uitproberen
Oh inderdaad haha nou dan ga ik dat niet kopen. Wat stom joh.
Ja precies, dat heb ik dus ook. Ik weet niet of er in jouw buurt een Kiehls verkooppunt zit maar als je vraagt of je iets mag proberen krijg je in mijn ervaring wel vrijblijvend een sample mee (in de Bijenkorf tenminste).
net de ikea advent kalender gehaald. in barendrecht hebben ze er nog heeeeeeel veel staan.
DM heeft pakjes Bio Advent thee. 24 zakjes genummerd met elke dag een andere smaak. Zijn maar 3 euro
Ja! Ik heb er 3 gekocht. Stond echt bij alle thee. Op de site van DM kan je per product kijken of ze het hebben in het filiaal waar jij naartoe gaat.
Ik ga dit weekend naar Londen en ben van plan of 3 ‘goedkopere’ adventkalenders te kopen of 1 hele dure Ben de hele week al aan het onderzoeken en afwegingen maken
In Engeland hebben ze veel leukere adventkalenders dan hier en daar leeft het voor mijn gevoel ook meer. Maak je een foto van welke je uiteindelijk gekocht hebt? Ik ben benieuwd