Ik heb een kalender van Haribo, Merci en eentje van de DM gekocht! De laatste heeft bodylotion enzo erin. Oh en nog 1 van de action. Redelijk overdreven. Mijn moeder klonk geïnteresseerd in de Merci kalender, dus ik denk dat ik die aan haar geef.
Duitsland in de supermarkt!
UGH ik moet echt dichter bij de grens gaan wonen
Bij groupon hebben ze ook leuke. @9000 ook die van Haribo
https://www.groupon.nl/browse/groningen?lat=53.21&lng=6.57&query=Adventskalender&address=Groningen&division=groningen&locale=nl_NL
Haha je hoeft ze toch niet de dag van open maken op te drinken
Yessss, ik heb die van de Ikea. In Amsterdam waren er echt nog GENOEG.
Omg, Disney kalenders? Hebben
Mijn vriend heeft er ook een van Ikea gekregen. Ik ben benieuwd! In Haarlem liggen er nog genoeg.
Ik heb die van Clinique besteld bij de Bijenkorf. Zowel bij de Bijenkorf als bijdrage Hudson Bay nu met 20% korting!
Oh zo’n leuk topic dit! Ik doe dit jaar met een vriendin dat we voor elkaar een adventskalender maken (dus zelf cadeautjes uitzoeken), maar wil er zelf ook een. Had het er met m’n vriend over gehad en twijfel nu heel erg tussen die van clinique en rituals (maar eigenlijk vind ik van rituals de duurdere leuker, maar die is wel erg duur).
Weet iemand ook een leuke adventskalender voor mannen? Mijn vriend drinkt vrij weinig, dus een kalender met bier of whisky ofzo zegt hem niet zoveel…
Heel leuk idee om er zelf 1 te maken!
Ik zag bij de DM ook een Balea versie voor mannen. Is dat misschien iets?
Ah ja wellicht! Al denk ik dat ik niet meer in Dld kom voor die tijd… en ik wilde eigenlijk iets meer dan chocolaatjes ofzo doen, omdat ik zelf ook geen chocolade adventskalender wil haha. Maar misschien is chocola eigenlijk nog t beste voor mn vriend
Die van Balea is met verzorgingsproducten (dacht ik). In ieder geval niet met chocolaatjes.
Ah ja ik formuleerde het een beetje onhandig. Die van balea lijkt me wel leuk! Maar ben dus niet meer in Duitsland de komende tijd.
En verder zie ik dus vooral kalenders met chocola, maar dat vind ik saai
Ja snap ik. Vind ik ook saai. Koop wel gewoon een reep die ik in 1 keer kan opeten.
Edit: ik lees dit terug en klinkt onaardig. Het is meer dat ik geen geduld heb om alle chocolaatjes te bewaren en dan liever gewoon een reep wegwerk.
Mijn eerste reactie is: “wil ik hebben!”
Ik ga over 1,5 week naar Amerika en hoop daar een leuke te scoren. Heeft iemand toevallig al een goede tip?