Het adventkalender-topic

@Ohappyday die hebben we in België ook gewoon in de Delhaize liggen

2 likes

Oh echt? Daar was mn vriend t weekend :rage::tired_face:.

Nu in de aanbieding :smile:

2 likes

Ik heb dit jaar weer die van DM, altijd leuk. Misschien koop ik er nog wel eentje bij, twijfel nog over welke ik dan moet kiezen. Toch wel veel geld vaak :sweat_smile:

Die van de Ikea was net helaas op.

Ik heb die van de Ikea bij de winkel in Eindhoven gekocht. Was met family card nu 8.95 en dus minstens 10 euro aan cadeau kaarten. Heb hem ook meteen gekocht als cadeau voor mijn schoonzusje. En een voor mijn dochter. Ik deel geen chocolade.

Oh shit, die wil ik nog. Waar was je?
Ze zullen nog wel weer geleverd worden toch? :sweat_smile:

Shitzooi nu wil ik 'em :see_no_evil:

1 like

Ik was in Delft. Hoop dat ze nog komen ja.

Voor de geïntereseerden, vanaf volgende week bij aldi voor 50,-

8 likes

Die van Kinder heb ik bij de Netto in Duitsland zien liggen, tussen de 5 en 6 euro kost ie.

Ze hebben er ook 1 van milka

@Ohappyday

1 like

Als je deze wil zou ik wel maandagochtend al gaan anders zijn ze wss op #insideinfo

1 like

Kut, niet in België :frowning:

Misschien komt het ook nog in België?

Bij de Sostrene Grene

4 likes

Ahw die ziet er schetig uit!

Vandaag meteen naar die in Haarlem gegaan. Daar hadden ze er nog mega veel en was inderdaad in (stille) aanbieding voor maar 8,95, dus technische gezien maak je nog “winst” ook. Zelf bedenk ik wel iets waar ik die 10 euro aan ga opmaken, maar vooral als je nog plannen hebt voor Ikea aankopen en van chocolade houdt / wilt gokken op meer winst, sla je slag xD

1 like

Ik vind deze echt heeeel leuk maar 24 dagen achter elkaar wijn drinken vind ik eigenlijk niet oké :eyes:

4 likes

Deze gisteren gescoord bij de Rewe in Duitsland. Ze hadden geloof ik 5 verschillende Kinder kalenders. De duurste was €20 en daar zitten 11 Kinder uberraschung eitjes in.

9 likes

C&A heeft dezelfde soort kalender als de Ikea. Dus als je wel eens wat bij de C&A koopt is dit ook een leuke

2 likes