Het adventkalender-topic

Ik had gehoopt op lipsticks of nieuwe producten.

Ik heb vandaag bij DM die van balea gekocht voor mezelf en eentje van Lindt (moeilijk kiezen, want ze hadden er een aantal) voor mijn vriend bij Edeka. Nu nog verstoppen tot die tijd, anders vreet die rat hem al leeg denk ik (om vervolgens daarna weer te kundig de deurtjes te sluiten).

3 likes

Ik hoop in elk geval wel diezelfde kaarsjes, die vond ik zo lekker winters/kerstachtig ruiken <3

Ik krijg waarschijnlijk dit jaar de grote adventkalender van Rituals voor mijn verjaardag. Dat ding is best groot, en neemt waarschijnlijk mijn halve kamer in beslag (woon nogal klein) maar I donā€™t care.

1 like

Nooo, ik zou naar Keulen over twee weken en was dan van plan de DM adventskalender te kopen, maar het gaat niet meer door en ik woon helemaal niet dicht bij de grens. En ze verzenden niet naar Nederland :sob:

Iemand die weet hoe ik er anders aan kan komen? Of iemand die voor mij wil halen, dat ik de kalender + verzendkosten betaal? Ik wil hem nu hebben ook :sob:

Ik heb net die van rituals besteld.

3 likes

Die van Balea! 15 euro in de winkel!

Ik woon in Hoorn, maar verzendkosten zijn geen probleem! Als ik hem via Amazon zou willen kopen, kost het me 30 euro, dus dat zou sowieso duurder zijn.

Aaah het zou echt heel tof zijn als je hem mee zou willen nemen!

1 like

Ik ga waarschijnlijk half november naar Duitsland en mijn ouders zie ik die week daarna, wonen vlakbij Hoorn dus mocht het met @Indolence niet lukken, zou je hem eind november op kunnen halen bij mijn ouders.

2 likes

Nooooooo. Ik ben echt net een paar uur terug van de DM en woon in dezelfde stad. Wat balen!!

1 like

Ah supertof! Als het gelukt is, dan even contact zodat ik het geld over kan maken :blush:

En anders hoor ik het ook graag, want dan lukt het @SpeedOfSound misschien! Lieve aanboden hier, thanks!

2 likes

Ik had vorig jaar de rituals kalender en ik was echt verrast door alle leuke dingen! Paar jaar geleden had ik de essence kalender gekocht met nagellakjes, maar die maken ze niet meer volgens mij :disappointed_relieved:

Ik hoorde dat hij altijd een paar dagen nadat december begonnen is zoā€™n 10 euro zakt

2 likes

Waarschijnlijk niet die geur kaarsjes als vorig jaar, want toen was dat de winter-LE en nu is er een andere lijn dus zal die er wel inzitten

Ik vond vorig jaar van wel! Heb er lang plezier van gehad!

@L.C hmm, ze zullen dan wel een andere limited edition voor de winter hebben dit jaar. Hopelijk ruikt die net zo lekker!

1 like

Komen die ook in Nederland en Belgiƫ? Heeft iemand die wijnkalender kunnen scoren vorig jaar?

Voor degenen die nog naar Duitsland moeten voor een adventskalender: mijn ouders wonen 5 min van de grens af, dus zij zouden eventueel ook iets kunnen halen. Ze gaan elke week, zelfs als ze een pak melk vergeten zijn, omdat het zo goedkoop is. Dus geef maar een gil als het nodig is!

2 likes

Ik wil ook nog graag een adventkalender. Vorig jaar had ik die van clinique. Maar deze is dit jaar (bijna) het zelfde dus niet leuk.
Rituals heb ik al zo veel van dat dit ook niet nodig is.
Iemand tips ? Alcohol kan niet want ik ben zwanger

Ik wil hem ook en woon ook in Hoorn. smile

2 likes

Oh ik wil die van MyMuesli! Wsl ramvol suiker, maar hee: december=cheat month! Ik ga even hinten naar mijn vriend ter compensatie voor het dragen van zijn kinderen :joy:

3 likes

Ik moet van mezelf naar Duitsland want ik wil een adventkalender van Kinder chocolade :scream:

3 likes

Haha ik ook. Moet alleen nog even zoeken in welke winkels die te koop is.

1 like