Heeft iemand wellicht een idee of er ook leuke adventkalenders bestaan voor honden? Ik zag dit toen bij Zoella en het lijkt me echt leuk om samen met mijn hondje elke dag een cadeautjes uit te pakken.
Ik had zo een vorig jaar van de action! Iedere dag een ander snoepje voor de hond.
Oh wow, zo leuk dat ze dat bij de action hebben! Ik heb dan zelf wel katjes maar vind het een geweldig cadeau!
De topics van vorig jaar bestaan nog, je kan de openingspost overnemen, ik heb die toen geschreven. Maar om âschoonâ te beginnen zou ik wel een nieuw topic aanmaken! Ik denk zelf dat ik niet mee wil doen maar ik heb het twee keer georganiseerd dus als jullie er niet uit komen wil ik altijd een handje helpen
Meteen besteld, wordt morgen waarschijnlijk al geleverd!
Ja zoiets lijkt me echt leuk! Ik vraag me af of ze ook zoiets hebben met kleine speeltjes of zo, maar dat zal wel lastig zijn zo klein. Is het direct niet meer mogelijk voor grotere honden (ivm stikkingsgevaar).
Huh ik heb het vorig jaar toch georganiseerd? Of is dat al weer twee jaar terug? Of bedoel je wat anders?
Oke!
Hier kun je die van ASOS bestellen.
Heb hem besteld. Nu al zin in december. Dan ben ik weer vergeten wat erin zit en dan is elke dag een kleine feestje.
Ja, ik ook!! Het leuke is dat ik 'm samen met mân beste vriendin heb besteld, dus dat wordt samen op afstand uitpakken. Canât wait!!
Bij de action hebben ze adventkalenders voor katten, ik zag twee verschillende uitvoeringen (zelfde inhoud).
Adventdoosjes zijn ook leuk als je zelf een adventkalender wil vullen!
Ze hadden bij ons ook look o look kalenders! !!!
Die heb ik gister gekocht haha! Ik wilde een chocolade adventkalender halen bij de Action, maar ik vond die niet zo leuk eruitzien en toen zag ik die van look o look en ik dacht: in december eet je al zoveel chocola, ik ga lekker voor een adventkalender met snoep hahaha
Wel jammer dat er maar 3 verschillende geurwn inzitten
Die voor katten zitten daar vooral snoepjes in ?
Alleen maar snoepjes.
Zojuist heb ik deze thee kalender besteld. Ik heb nog even op de site van yourdailyteacup gekeken maar vond het toch jammer dat je dan geen vakjes open kan maken.
Ik twijfel heel erg over die van asos. Ik vind de inhoud leuk, alleen de doos niet echt kerst. Maar ik vind het wel leuk/goed dat je die doos kan blijven gebruiken. Hebben jullie hem via de Engelse asos gekocht, want ik kon hem niet vinden via de Nederlandse.
Hij is niet erg kerst inderdaad, maar wel heel mooi! Je kan er altijd zelf nog wat kerstglitters ingooien Ik heb het via de NLâse site gekocht (https://www.asos.com/nl/beauty-extras/asos-gezicht-lichaam-adventkalendar/prd/12074445)