Ik zag dit spel gister bij Asos!! Misschien is dat wat? Wilde ik bestellen voor als we kerst vieren met vriendinnen en lijkt me echt een super leuk cadeautje om te krijgen ook.
Ughhh ik twijfel zo tussen de Asos en Lookfantastic advent kalenders. Iemand een super goede reden om voor een van de twee te gaan?
Ze hebben verschillende puzzel kalenders, dus er zijn er genoeg. Weet niet de specifieke, maar ik denk dat als je zoiets zoekt het daar vindt.
Ik zag dat holland&barret ook een adventkalender heeft! Weet alleen niet of die ook nog in Nederland gaat komen want vind m nu alleen in de UK.
Ja ik ben wss niet zo handig want ik kan het (nog) niet vinden
Wat een leuk idee! Ga ik nu ook doen voor mijn zusje dit jaar
Huhh waar kan je die van asos nog kopen? Ik keek van de week en toen was ie sold out
Ik heb de grootste van the body shop besteld.
Ik heb zoān klote jaar gehad ik verdiende hem gewoon. Krijg ook geen kerstpakket als zzp dus dit is mijn eigen kerstpakket haha
Ik wil dit jaar ook weer heel graag een adventskalender.
Ik heb nu twee keer die van Rituals gekregen en daar was ik heel enthousiast over. Ik vond hem heel erg mooi en er zaten mooie producten in (vooral de douchegels ruiken zĆ³ lekker). Nu zoek ik een leuke andere, maar ik ben best kritisch op gezichts- en haarverzorging. Dus eigenlijk wil ik een kalender vol met douchegels, bodylotions, geurtjes etc. Iemand tips?
weet iemand of er ook een adventkalender is met koffie? Zou me niets verbazen als dat geen ding isā¦
Toen ik vorig jaar het internet afstruinde naar (thee) adventskalenders, heb ik op Etsy een aantal adventskalenders met koffie gezien. Kan me alleen de verkoper niet meer herinneren.
ja ik wilde net komen posten dat ik er al wat gevonden heb!
Ik vond die candy cane kerstboomhangers die je vorig jaar had erg leuk en die zou je wel weer kunnen doen (of iets soortgelijks in dat thema). Die heb ik nog onthouden van die kalender van jou van vorig jaar haha!
- kerstkaartjes met envelop en daar al kerstzegel op, zodat ze ze makkelijk kan versturen
- de dag voor de kaartjes een gouden of zilveren stift/pen
- nagellak in een kerstige kleur
- waardebon voor een avondje chillen met hapjes en wijn bij jou thuis
- tijdschrift
- choco thee
- mini wijnflesje of speciaal biertje
- bakje nootjes
- kerstservetten van de Hema
- cactusje/vetplantje
- fleece dekentje (zeeman heeft luipaard dekentjes voor 4 euro)
- voetenmasker
- dinerkaars
- kerstkransjes koekjes
- briefje met allerlei leuke herinneringen van jullie daarop geschreven
- theedoek/handdoek setje in leuke print
- mini kerst stolletje (proefstol)
- fotolijstje met quote/foto van jullie
Door dit topic heb ik zin om een adventskalender te DIYāen
Ik heb er inderdaad ook helemaal zin in als ik deze posts lees haha. Misschien toch maar eens creatief gaan doen dit jaar!
@sisley thanks voor je ideetjes! Sommigen had ik vorig jaar al (maar die kan ik alsnog gebruiken, doe het dit jaar met een andere vriendin), maar aan andere dingen had ik nog helemaal niet gedacht! Vind de tegoedbon ook wel leuk, omdat ik 2 uur verderop ben verhuisd!
@Nidorina ah ja ook goed idee! Ik wil inderdaad op sommige cadeautjes wat besparen, zodat het laatste cadeautje wat duurder kan zijn.
@Vaiana haha ja zo leuk he! Ik zeg: doen! Ik vind het heel leuk dat ik een kalender terug krijg, maar alleen geven (en dus de hele kalender maken) is ook al zo leuk.
@Chesirecat het is wel best lastig om zoveel cadeautjes bij elkaar te zoeken. Daar zit al snel een vrij hoog budget in, zelfs als je het goedkoop wil houden. Of ja: het zou misschien wel voor ā¬12 kunnen maar dan krijg je wel echt prullenā¦ dan vind ik de originele secret santa persoonlijk leuker
Ja, daar heb ik wel heel veel zin in!! Ik hoop dat iemand dat wil gaan organiseren haha
Oooo vet leuk!